Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Реферативна база даних (18)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гузь Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Гузь Н. В. 
Програма розвитку позитивного ставлення до навчання у молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. В. Гузь // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2012. - Вип. 10. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2012_10_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.179 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мицюк Б. М. 
Влияние природы органических реагентов на синтез магнетита [Електронний ресурс] / Б. М. Мицюк, Н. В. Гузь, В. А. Куц // Мінералогічний журнал. - 2011. - Т. 33, № 2. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mineral_2011_33_2_6
Разработан новый метод синтеза магнетита в процессе органотермальной обработки гематита в присутствии органических реагентов разной природы (бензол, толуол, гексан, этиловый спирт, ацетон, уксусная кислота, амид муравьиной кислоты). Показано, что оптимальная для фазового превращения гематита в магнетит в присутствии бензола температура - 450 - 500, для ледяной уксусной кислоты - 300 - 340 <$E symbol Р>С, в водосодержащих растворах этилового спирта она составляет 300 - 340, в растворах ацетона - 340 - 400 <$E symbol Р>С. Установлено, что наличие воды в реакционной среде не влияет на температуру фазового перехода гематит - магнетит. Обнаружено, что магнетит успешно образуется также при органотермальной обработке вюстита в бензоле.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.692 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Гузь В. В. 
Відповідальне ставлення майбутніх фахівців до професійного навчання як чинник гармонізації освітнього простору [Електронний ресурс] / В. В. Гузь, Н. В. Гузь // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(1). - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(1)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.264 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гузь В. 
Модернізація дидактичної системи формування екологічної культури учнів у процесі навчання предметів природничо-наукового циклу [Електронний ресурс] / В. Гузь, Н. Гузь // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.86 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гузь Н. В. 
Особливості ставлення молодших школярів до навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Гузь, В. В. Гузь // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_9
Системно досліджено проблему ставлення до навчання, виокремлено відмінності в термінологічному полі цього концепту, в дослідженні умов, чинників та механізмів, що впливають на розвиток такого ставлення. Обгрунтовано теоретичні аспекти вивчення ставлення молодших школярів до навчання, яке розглянуто як систему з трикомпонентною структурою: когнітивний компонент, емоційно-оцінний та поведінковий. Виокремлено чотири типи ставлення учнів початкових класів до навчання: позитивне, нейтральне, амбівалентне, негативне. Експериментально досліджено (277 учнів I - III класів ЗНЗ м. Мелітополь, Запорізька обл.) рівні сформованості когнітивного, емоційно-оцінного та поведінкового компонентів. Встановлено наявність тенденції до збільшення респондентів з нейтральним типом ставлення до навчання з I до IV класів, яке характеризується небажанням знати щось про процес навчання, відсутністю інтересу до навчання; відповідно, збільшується кількість респондентів з амбівалентним типом ставлення, для якого властиві низька ступінь пізнавальної активності, допитливості. Констатовано зростання кількості учнів з низьким рівнем сформованості емоційно-оцінного та поведінкового компонентів. Відзначено кореляційний зв'язок асинхронного розвитку когнітивного, емоційно-оцінного й поведінкового компонентів ставлення молодших школярів до навчання, яке поєднується з негативними проявами вікової динаміки цієї категорії школярів.Системно исследована проблема отношения к учебе, выделены различия в терминологическом поле этого концепта, в исследовании условий, факторов и механизмов, влияющих на развитие такого отношения. Обоснованы теоретические аспекты изучения отношения младших школьников к обучению, которое рассмотрено как система с трехкомпонентной структурой: когнитивный компонент, эмоционально-оценочный и поведенческий. Выделены четыре типа отношения учащихся начальных классов к обучению: положительное, нейтральное, амбивалентное, негативное. Экспериментально исследовано (277 учащихся I - III классов общеобразовательных школ г. Мелитополь, Запорожская обл.) уровни сформированности когнитивного, эмоционально-оценочного и поведенческого компонентов. Установлено наличие тенденции к увеличению респондентов с нейтральным типом отношения к обучению с I до IV классов, характеризующееся нежеланием знать что-нибудь о процессе обучения, отсутствием интереса к учебе; соответственно, увеличивается количество респондентов с амбивалентным типом отношения, для которого свойственны низкая степень познавательной активности, любознательности. Констатирован рост количества учащихся с низким уровнем сформированности эмоционально-оценочного и поведенческого компонентов. Отмечена корреляционная связь асинхронного развития когнитивного, эмоционально-оценочного и поведенческого компонентов отношения младших школьников к обучению, которое сочетается с негативными проявлениями возрастной динамики этой категории школьников.The article is devoted to the problem of the attitude of primary school pupils to learning. The phenomenon of attitude to learning’ was explained, the components and types of primary school pupils’ attitude to learning were determined. Based on the data received, the dynamics of the types of primary school pupils’ attitude to learning was determined. The carried out research has shown than the asynchronous character of the development of cognitive, emotional and evaluative, and behavioral components of primary school pupils’ attitude to learning combines with negative tendencies of age dynamics of this development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 449.013 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Гузь Н. Г. 
Політична та соціально–економічна ситуація в Україні напередодні вступу до Ради Європи (1992–1996 рр.) [Електронний ресурс] / Н. Г. Гузь // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 81. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_81_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 516.04 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гузь Н. Г. 
Співпраця України та Ради Європи у сфері конституційного законотворення (1996–2010 рр.) [Електронний ресурс] / Н. Г. Гузь // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Історичні науки. - 2014. - № 7. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnui_2014_7_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.611 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гузь Н. 
Суспільно-політичні реалії України як підгрунтя співпраці з Радою Європи [Електронний ресурс] / Н. Гузь // Європейські історичні студії. - 2015. - № 1. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eis_2015_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.379 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гузь Н. Г. 
Зобов’язання України перед Радою Європи та їх виконання [Електронний ресурс] / Н. Г. Гузь // Сторінки історії. - 2015. - Вип. 39. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sisi_2015_39_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 86.634 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гузь Н. В. 
Дослідження особливостей соціальних цінностей майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Н. В. Гузь, В. В. Гузь, С. В. Мельникова // Наука і освіта. - 2015. - № 7. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_7_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.049 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гузь Н. 
Детермінантні чинники виникнення синдрому "професійного вигорання" в учителів початкових класів [Електронний ресурс] / Н. Гузь, В. Гузь, С. Дубяга, С. Жейнова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 2. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 459.889 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Варіна Г. Б. 
Особливості дослідження когнітивного компонента рофесійної стійкості майбутнього практичного психолога процесі навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Г. Б. Варіна, Н. В. Гузь // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(1). - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2015_20_2(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Гузь Н. В. 
Основні аспекти реалізації родинно орієнтованого підходу в контексті комплексної психолого-педагогічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Н. В. Гузь, В. В. Гузь // Психологія та соціальна робота. - 2021. - Вип. 2. - С. 39-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psychsw_2021_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського