Пошуковий запит: (<.>A=Гіль С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Гіль С. І. Засоби подолання труднощів аудіювання в іноземній аудиторії [Електронний ресурс] / С. І. Гіль // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2013. - Вип. 22. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2013_22_12 Розглянуто аудіювання як вид рецептивної мовленнєвої діяльності; виокремлено труднощі, які виникають під час формування навичок слухання тексту наукового стилю в іноземних студентів на початковому етапі навчання; описано засоби подолання цих ускладнень.
|
2. |
Кушнір І. М. Веб-квест методика як засіб організації самостійної роботи та контролю навчальних досягнень студентів з української мови як іноземної [Електронний ресурс] / І. М. Кушнір, С. І. Гіль // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 29. - С. 80-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_29_10 Звернено увагу на значущість підвищення ефективності організації самостійної роботи студентів під час навчання української мови як іноземної. Виокремлено різновиди самостійної роботи, актуальні для експрес-курсу з української мови для іноземних студентів-філологів. Розглянуто можливості застосування веб-квест методики для ефективної організації самостійної роботи означеного контингенту студентів та контролю їх навчальних досягнень, наведено приклад реалізації цієї методики через соцмережі або платформи дистанційного навчання.
|
3. |
Гіль С. І. Вивчення суб'єктивно-модальних форм укаїнської мови як іноземної [Електронний ресурс] / С. І. Гіль, А. А. Ященко // Соціально-гуманітарний вісник. - 2019. - Вип. 25. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2019_25_52
|
4. |
Гіль С. І. Навчально-мовленнєві ситуації на заняттях з української мови як іноземної [Електронний ресурс] / С. І. Гіль // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2018. - Вип. 33. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2018_33_4 Розглянуто проблеми моделювання навчально-мовленнєвого спілкування на основі мовленнєвих ситуацій на заняттях з української мови як іноземної. Розглянуто основні параметри реального спілкування під час навчання. Описано технології навчання іноземних студентів українського мовлення з використанням навчально-мовленнєвих ситуацій. Уточнені функції таких ситуацій. Моделювання комунікативних ситуацій є ефективним методичним прийомом, дає змогу викладачеві забезпечити високу якість та ефективність навчальної діяльності, створити у мови для одержання студентами грунтовних теоретичних і практичних знань у закладі вищої освіти.
|
5. |
Гіль С. І. Методична модель роботи з текстами українських казок в іноземній аудиторії [Електронний ресурс] / С. І. Гіль // Креативний простір. - 2021. - № 1. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krpr_2021_1_23
|
6. |
Горобинська М. В. Нелінійні моделі оптимізації виробничої програми підприємства в умовах кон'юнктурних коливань ринку [Електронний ресурс] / М. В. Горобинська, С. Є. Гіль // Молодий вчений. - 2019. - № 11(2). - С. 468-471. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_11(2)__39
|
7. |
Завгородня О. А. Формування основ антикризового управління в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / О. А. Завгородня, Л. Л. Козирєва, С. В. Гіль // Вересень. - 2023. - № 1. - С. 71-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2023_1_7
|
8. |
Гіль С. Основні етапи навчання студентів-іноземців сприйняття фольклорних творів [Електронний ресурс] / С. Гіль // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 39. - С. 14-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_39_3 Розглянуто опис методики навчання іноземців розуміння українських народних казок, яка допомогла б учням розуміти зміст казок на рівні, близькому до рівня носіїв мови і культури. Зазначено, що казки є тим ідеальним полем, на якому можна ефективно використовувати методику лінгвокультурознавства. Актуальність дослідження визначається важливістю лінгвокультурологічного підходу до навчання української мови як іноземної, а також відсутністю системи вправ із викладання українських народних казок, яка сприяла б формуванню в іноземних студентів цілісного уявлення про український національний менталітет. Зроблено висновок, що навчання іноземних учнів читання й розуміння змісту українських народних казок буде ефективнішим, якщо спиратиметься на знання про систему цінностей української народної культури, розуміння реалій і мовних особливостей української народної казки, зіставлення сюжетів українських народних казок із сюжетами казок рідної культури іноземців. Зазначено, що використання текстів українських народних казок є доцільним на заняттях з української мови як іноземної на всіх етапах навчання. Зміст українських народних казок відображає менталітет українського народу і є джерелом для розуміння ціннісних засад української культури. Методична система роботи з текстами казок в іноземній аудиторії має спиратися на лінгвокультурологічний коментар і зіставлення цінностей української культури з цінностями рідної культури іноземних учнів. Під час навчання відбувається збагачення духовного світу іноземних студентів завдяки отриманню ними знань про звичаї, культурні традиції України, розумінню національно-культурної специфіки мовних одиниць. Це є запорукою успішної комунікації між представниками різних народів, мов і культур, а в глобальному сенсі корелює з актуальними проблемами міжмовної та міжкультурної комунікації. Перспективи подальших досліджень полягають у визначенні лінгвометодичного підгрунтя відбору українських народних казок і способів їх презентації в іноземній аудиторії, у проведенні експериментальної перевірки ефективності розробленої методичної моделі.
|
9. |
Гіль С. В. Реалізація гендерної політики в закладі загальної середньої освіти: управлінський аспект [Електронний ресурс] / С. В. Гіль, Л. Л. Козирєва // Вересень. - 2024. - № 2. - С. 16-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2024_2_3
|