Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гіль С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Гіль С. І. 
Засоби подолання труднощів аудіювання в іноземній аудиторії [Електронний ресурс] / С. І. Гіль // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2013. - Вип. 22. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2013_22_12
Розглянуто аудіювання як вид рецептивної мовленнєвої діяльності; виокремлено труднощі, які виникають під час формування навичок слухання тексту наукового стилю в іноземних студентів на початковому етапі навчання; описано засоби подолання цих ускладнень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.327 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кушнір І. М. 
Веб-квест методика як засіб організації самостійної роботи та контролю навчальних досягнень студентів з української мови як іноземної [Електронний ресурс] / І. М. Кушнір, С. І. Гіль // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 29. - С. 80-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_29_10
Звернено увагу на значущість підвищення ефективності організації самостійної роботи студентів під час навчання української мови як іноземної. Виокремлено різновиди самостійної роботи, актуальні для експрес-курсу з української мови для іноземних студентів-філологів. Розглянуто можливості застосування веб-квест методики для ефективної організації самостійної роботи означеного контингенту студентів та контролю їх навчальних досягнень, наведено приклад реалізації цієї методики через соцмережі або платформи дистанційного навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 853.87 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Гіль С. І. 
Вивчення суб'єктивно-модальних форм укаїнської мови як іноземної [Електронний ресурс] / С. І. Гіль, А. А. Ященко // Соціально-гуманітарний вісник. - 2019. - Вип. 25. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2019_25_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.252 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гіль С. І. 
Навчально-мовленнєві ситуації на заняттях з української мови як іноземної [Електронний ресурс] / С. І. Гіль // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2018. - Вип. 33. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2018_33_4
Розглянуто проблеми моделювання навчально-мовленнєвого спілкування на основі мовленнєвих ситуацій на заняттях з української мови як іноземної. Розглянуто основні параметри реального спілкування під час навчання. Описано технології навчання іноземних студентів українського мовлення з використанням навчально-мовленнєвих ситуацій. Уточнені функції таких ситуацій. Моделювання комунікативних ситуацій є ефективним методичним прийомом, дає змогу викладачеві забезпечити високу якість та ефективність навчальної діяльності, створити у мови для одержання студентами грунтовних теоретичних і практичних знань у закладі вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.057 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Гіль С. І. 
Методична модель роботи з текстами українських казок в іноземній аудиторії [Електронний ресурс] / С. І. Гіль // Креативний простір. - 2021. - № 1. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krpr_2021_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 615.338 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Горобинська М. В. 
Нелінійні моделі оптимізації виробничої програми підприємства в умовах кон'юнктурних коливань ринку [Електронний ресурс] / М. В. Горобинська, С. Є. Гіль // Молодий вчений. - 2019. - № 11(2). - С. 468-471. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_11(2)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.472 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Завгородня О. А. 
Формування основ антикризового управління в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / О. А. Завгородня, Л. Л. Козирєва, С. В. Гіль // Вересень. - 2023. - № 1. - С. 71-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2023_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гіль С. 
Основні етапи навчання студентів-іноземців сприйняття фольклорних творів [Електронний ресурс] / С. Гіль // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 39. - С. 14-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_39_3
Розглянуто опис методики навчання іноземців розуміння українських народних казок, яка допомогла б учням розуміти зміст казок на рівні, близькому до рівня носіїв мови і культури. Зазначено, що казки є тим ідеальним полем, на якому можна ефективно використовувати методику лінгвокультурознавства. Актуальність дослідження визначається важливістю лінгвокультурологічного підходу до навчання української мови як іноземної, а також відсутністю системи вправ із викладання українських народних казок, яка сприяла б формуванню в іноземних студентів цілісного уявлення про український національний менталітет. Зроблено висновок, що навчання іноземних учнів читання й розуміння змісту українських народних казок буде ефективнішим, якщо спиратиметься на знання про систему цінностей української народної культури, розуміння реалій і мовних особливостей української народної казки, зіставлення сюжетів українських народних казок із сюжетами казок рідної культури іноземців. Зазначено, що використання текстів українських народних казок є доцільним на заняттях з української мови як іноземної на всіх етапах навчання. Зміст українських народних казок відображає менталітет українського народу і є джерелом для розуміння ціннісних засад української культури. Методична система роботи з текстами казок в іноземній аудиторії має спиратися на лінгвокультурологічний коментар і зіставлення цінностей української культури з цінностями рідної культури іноземних учнів. Під час навчання відбувається збагачення духовного світу іноземних студентів завдяки отриманню ними знань про звичаї, культурні традиції України, розумінню національно-культурної специфіки мовних одиниць. Це є запорукою успішної комунікації між представниками різних народів, мов і культур, а в глобальному сенсі корелює з актуальними проблемами міжмовної та міжкультурної комунікації. Перспективи подальших досліджень полягають у визначенні лінгвометодичного підгрунтя відбору українських народних казок і способів їх презентації в іноземній аудиторії, у проведенні експериментальної перевірки ефективності розробленої методичної моделі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 748.548 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Гіль С. В. 
Реалізація гендерної політики в закладі загальної середньої освіти: управлінський аспект [Електронний ресурс] / С. В. Гіль, Л. Л. Козирєва // Вересень. - 2024. - № 2. - С. 16-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2024_2_3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського