Пошуковий запит: (<.>A=Дегтярьова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Дегтярьова Г. Педагогічна взаємодія у контексті якісної професійної підготовки фахівців у ПТНЗ [Електронний ресурс] / Г. Дегтярьова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 64-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_6 Розкрито зміст дидактичних та психологічних труднощів педагогічної діяльності, від усвідомлення яких залежить якість професійної підготовки педагога. Підкреслено необхідність постійного розвитку професійно-комунікативної компетентності та мовленнєвої культури учнів ПТНЗ. Запропоновано розпочинати педагогічну взаємодію зі створення комфортної атмосфери стосунків, встановлення глибокої комунікації між учасниками педагогічного процесу ПТНЗ, для чого рекомендовано використовувати інтерактивні технології. Встановлено залежність атмосфери педагогічної взаємодії від зовнішніх умов навчального процесу, запропоновано розвивати професійну взаємодію педагогів і психологів з метою успішної психологізації навчально-виховного процесу.Раскрыто содержание дидактических и психологических трудностей педагогической деятельности, от осознания которых зависит качество профессиональной подготовки педагога. Подчеркнута необходимость постоянного развития профессионально-коммуникативной компетентности и речевой культуры учащихся ПТУ. Предложено начинать педагогическое взаимодействие с создания комфортной атмосферы отношений, установления глубокой коммуникации между участниками педагогического процесса ПТУ, для чего рекомендуется использовать интерактивные технологии. Установлена зависимость атмосферы педагогического взаимодействия от внешних условий учебного процесса, предложено развивать профессиональное взаимодействие педагогов и психологов с целью успешной психологизации учебно-воспитательного процесса.The content of the didactic and psychological difficulties pedagogical activity from awareness of which depends on the quality of teacher training. The need for continuous professional development of communicative competence and speech culture of vocational school students was emphasized. Proposed to start pedagogical interaction by creating a comfortable atmosphere of relations, establishing a deep communication between the participants in the pedagogical process vocational school for what is recommended to use interactive technology. The dependence of the atmosphere of pedagogical interaction on the external conditions of the educational process, it is proposed to develop the professional interaction of teachers and psychologists for successful psychologizing of the educational process.
|
2. |
Дегтярьова Г. Педагогічна взаємодія як чинник фахової підготовки студентів професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. Дегтярьова // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип. 6. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_6_6
|
3. |
Дегтярьова Г. Підготовка вчителів до використання контенту Інтернет-ресурсів для підвищення ефективності уроку літератури [Електронний ресурс] / Г. Дегтярьова // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 3. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_3_16
|
4. |
Дегтярьова Г. ІК-компетентність учителів філологічних дисциплін: суть і структура [Електронний ресурс] / Г. Дегтярьова // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 2. - С. 193-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_2_48
|
5. |
Дегтярьова Г. Психолого-педагогічні основи формування професійно-особистісних якостей майбутніх фахівців професій типу "людина – людина” [Електронний ресурс] / Г. Дегтярьова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 5. - С. 176-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_5_19
|
6. |
Дегтярьова Г. А. Засоби інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку ІК-компетентності вчителів філологічних дисциплін [Електронний ресурс] / Г. А. Дегтярьова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 107-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_11 Охарактеризовано засоби ІКТ, що використовуються для забезпечення розвитку ІК-компетентності педагогів упродовж курсового та міжкурсового періодів у системі післядипломної педагогічної освіти і з якими має бути обізнаний сучасний учитель філологічних дисциплін. Висвітлено можливості програмного забезпечення загального і спеціального призначення, зокрема педагогічних програмних засобів, програмних засобів лінгвометодичного призначення, а також сервісів Інтернет і мережевих засобів комунікації для підвищення якості мовно-літературної освіти школярів і розвитку їхньої комунікативної компетентності. Значну увагу приділено формам інтерактивного спілкування в Інтернеті, що формують мовний простір як школярів і впливають на культуру їхнього мовлення, так і педагогів, де вони можуть спілкуватися, займатися самоосвітою й обмінюватися інформацією та власними напрацюваннями.Охарактеризованы средства ИКТ, используемые для обеспечения развития ИК-компетентности педагогов в течение курсового и межкурсового периодов в системе последипломного педагогического образования и о которых должен быть осведомлен современный учитель филологических дисциплин. Освещены возможности программного обеспечения общего и специального назначения, в частности педагогических программных средств, программных средств лингвометодического назначения, а также сервисов Интернет и сетевых средств коммуникации для повышения качества языкового и литературного образования школьников и развития их коммуникативной компетентности. Значительное внимание уделено формам интерактивного общения в Интернете, который формирует языковое пространство, что влияет на культуру речи как школьников, так и педагогов, где они могут общаться, заниматься самообразованием и обмениваться информацией и собственными наработками.In the article there are considered the characteristics of ICT tools that are used for the development of IC competence of teachers for course and intercourse periods in the system of postgraduate pedagogical education and that the modern teacher of philological disciplines should be a sign. Software capabilities for General and special purposes, in particular, educational software, software lingua methodical purposes, as well as services Internet and network communication tools to improve the quality of language and literary education of pupils and development of their communicative competence are highlighted. More attention is given to forms of interactive online communication that nowadays form the linguistic space as pupils and affect the culture of their speech, and teachers where they can communicate, educate themselves and share information and material.
|
7. |
Дегтярьова Г. А. Факторно-критеріальна модель як засіб самооцінювання вчителями філологічних дисциплін власного рівня ІК-компетентності [Електронний ресурс] / Г. А. Дегтярьова // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 56. - С. 204-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_56_24
|
8. |
Дегтярьова Г. Інформаційно-комунікаційна компетентність педагога як засіб професійного самовдосконалення [Електронний ресурс] / Г. Дегтярьова // Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 64. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2015_64_15
|
9. |
Дегтярьова Г. А. Результати експериментальної апробації концептуальної моделі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Г. А. Дегтярьова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2016. - № 52-53. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2016_52-53_10
|
10. |
Дегтярьова Г. Питання формування медіаграмотності: подолання стереотипів [Електронний ресурс] / Г. Дегтярьова // Український інформаційний простір. - 2019. - # 2. - С. 195-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2019_2_16
|
11. |
Дегтярьова Г. С. Організація педагогічної взаємодії в процесі професійної підготовки фахівця в ПТНЗ [Електронний ресурс] / Г. С. Дегтярьова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_38
|
12. |
Дегтярьова Г. Викладання правознавства в птнз сфери послуг у контексті професійної адаптації [Електронний ресурс] / Г. Дегтярьова, А. Сазанський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_41
|
13. |
Дегтярьова Г. А. Концептуальна модель розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Г. А. Дегтярьова // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 5. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_5_6
|
14. |
Дегтярьова Г. А. Уточнення деяких понять, що стосуються компетентності вчителів у галузі використання інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Г. А. Дегтярьова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 39. - С. 138-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_39_25
|
15. |
Дегтярьова Г. А. Особливості організації експериментальної апробації теоретичних і методичних основ розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Г. А. Дегтярьова // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2016. - Вип. 46. - С. 40-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2016_46_6
|
16. |
Дегтярьова Г. А. До питання діагностування рівня операційно-діяльнісного компонента ІК-компетентності вчителів філологічних дисциплін [Електронний ресурс] / Г. А. Дегтярьова // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2016. - Вип. 47. - С. 21-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2016_47_4
|