Пошуковий запит: (<.>A=Демкура Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Сохацька О. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компаній мережевого маркетингу [Електронний ресурс] / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 100-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2014_1_11
|
2. |
Демкура Т. Становлення та розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Т. Демкура // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 207-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_4_32
|
3. |
Демкура Т. В. Формування маркетингових комунікацій в контексті глобальних змін зовнішнього середовища [Електронний ресурс] / Т. В. Демкура. // Ефективна економіка. - 2016. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_11_15
|
4. |
Демкура Т. В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій [Електронний ресурс] / Т. В. Демкура, Н. О. Луценко // Молодий вчений. - 2018. - № 5.1. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_5
|
5. |
Демкура Т. Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки [Електронний ресурс] / Т. Демкура, І. Маркович // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2021. - Вип. 2. - С. 465-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2021_2_52
|
6. |
Демкура Т. В. "Колесо життєвого балансу" як інструмент підвищення самоусвідомлення та мотивації людини в контексті сучасних світових трендів [Електронний ресурс] / Т. В. Демкура, І. Б. Маркович // Галицький економічний вісник. - 2023. - № 3. - С. 152-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2023_3_20
|
7. |
Демкура Т. Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіці [Електронний ресурс] / Т. Демкура, І. Маркович // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2022. - Вип. 2. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2022_2_10
|
8. |
Маркович І. Б. Поведінкова економіка в реалізації соціальних ініціатив на прикладі еко-рішень [Електронний ресурс] / І. Б. Маркович, Т. В. Демкура // Бізнес Інформ. - 2023. - № 9. - С. 91-97. Мета дослідження - виявлення можливостей змін, які стосуються соціальних ініціатив у сфері збереження навколишнього середовища та підтримання здорового способу життя, шляхом застосування досягнень поведінкової економіки. Здійснено аналіз особливостей формування архітектури вибору як елементу поведінкової економіки інструментами підштовхування (наджингу) в контексті еко-рішень. Показано, що при формуванні глобальних цілей сталого розвитку багато уваги відводиться завданням збереження навколишнього середовища та ощадного ресурсного споживання. З огляду на це, розробка програм і проєктів, які прискорять досягнення окреслених цілей, є вкрай важливим як для України, так і загалом для світової спільноти. Обгрунтовано доцільність застосування таких підходів до формування архітектури вибору, які можуть підвищити рівень інтенсивності переходу до екологічних рішень: опція "за замовчуванням" має бути із елементом "еко"; важливість застосування принципів еко-дизайну; доступ до "еко-рішень" повинен бути як мінімум не складнішим, ніж до традиційних, а в ідеалі - набагато простішим; "еко-рішення" мають бути вигідні для споживача, причому вигоди не обмежуються виключно економічними. Теоретичні висновки підтверджені практичними кейсами, які вже впроваджені та демонструють свою результативність в Україні. Окреслено труднощі, які стають перешкодами в процесах збереження навколишнього середовища та можуть бути подолані кліматичними стимулами. Загалом доведено, що поведінкова економіка здатна запропонувати свої інструменти для формування звички виважено ухвалювати еко-рішення із урахуванням необхідності збереження довкілля. Перспективними напрямками досліджень є аналіз можливостей імплементації принципів поведінкової економіки до процесів ухвалення рішень у сфері освіти, особистісного розвитку, фінансах і т. ін.
|