Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (47)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дерев'янко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Дерев'янко О. Г. 
Організаційні профілі системи репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України [Електронний ресурс] / О. Г. Дерев'янко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 363-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_61
Висвітлено результати емпіричного дослідження організаційних елементів системи репутаційного менеджменту (СРМ), яке проводилося шляхом опитування представників керівництва 69 підприємств харчової промисловості України. введено в науковий обіг та уточнено ряд понять, зокрема: організаційний "фундамент" СРМ - організаційні передумови (наявність відповідних посад, затвердженої стратегії РМ, плану антикризового РМ тощо) активного використання інструментів РМ і залучення стейкхолдерів до формування репутації підприємства; одна з трьох складових СРМ підприємства. "Організаційний профіль СРМ" - це тип (рівень розвиненості) організаційного "фундаменту" СРМ, який ідентифікується за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту. За результатами дослідження підприємств харчової промисловості України запропоновано розрізняти п'ять типів організаційного профілю СРМ: споживацький - наявні, як правило, всі елементи СРМ лише функціонального рівня; перехідний - фрагментарно присутні елементи організаційних передумов усіх трьох рівнів (функціонального, системного та стратегічного); розвинений - наявні не менш як 80 % елементів "фундаменту" СРМ; зародковий - відсутність більш ніж 80 % елементів "фундаменту" СРМ; дочірній - відсутність у підприємства до 100 % елементів "фундаменту" СРМ, обумовлена наявністю всіх необхідних функцій на рівні головної (материнської) компанії. Доведено, що у харчових підприємств України найпоширенішим є саме споживацький тип організаційного профілю СРМ, що пояснюється їх орієнтацією на внутрішній ринок. Однак уже найближчими роками можна очікувати на зміни в організаційних профілях СРМ підприємств-експортерів: перехідний та розвинений профілі СРМ поступово заміщуватимуть споживацький.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.006 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Дерев'янко О. Г. 
Залученість споживачів до формування репутації вітчизняних підприємств харчової промисловості [Електронний ресурс] / О. Г. Дерев'янко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 2. - С. 260-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_2_44
Висвітлено результати емпіричного дослідження щодо залучення споживачів у діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості взагалі та у процеси формування їх репутації зокрема. Результатом активного залучення споживачів у зазначені процеси, у відповідності з авторською позицією, є формування антикрихкої репутації підприємства. На основі проведеного емпіричного дослідження - анкетування 50 споживачів продукції досліджуваних 19 підприємств, які представляють різні підгалузі харчопрому, - виявлено ряд тенденцій, які підтверджують залежність антикрихкості репутації і перспектив сталого розвитку підприємства від рівня системності його репутаційного менеджменту. Автор оперує поняттям "організаційний профіль системи репутаційного менеджменту (СРМ)", який визначається за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту: виокремлення в організаційній структурі спеціалізованого РR-підрозділу (відділу з управління репутацією), наявність документально формалізованої РR-стратегії та оперативних планів РR-роботи різного часового горизонту, наявність документально формалізованого плану дій у надзвичайних ситуаціях (план антикризових РR-активностей) тощо. Зроблено висновки щодо наявності залежності між організаційним профілем СРМ, з одного боку, і напрямками та рівнем залученості стейкхолдерів-споживачів до формування репутації підприємства, з іншого.
Попередній перегляд:   Завантажити - 866.387 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Дерев'янко О. Г. 
Ознаки та функції репутації як об'єкта репутаційного менеджменту підприємства [Електронний ресурс] / О. Г. Дерев'янко // Агросвіт. - 2012. - № 19. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_19_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 114.24 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дерев'янко О. Г. 
Методичні основи національного рейтингу якості управління репутацією [Електронний ресурс] / О. Г. Дерев'янко // Стратегія економічного розвитку України. - 2015. - № 36. - С. 13-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2015_36_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 481.318 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дерев'янко О. Г. 
Тенденції формування репутаційного капіталу підприємств харчової промисловості [Електронний ресурс] / О. Г. Дерев'янко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 384-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_63
Висвітлено результати емпіричного дослідження тенденцій формування репутаційного капіталу підприємств харчової промисловості. Репутаційний потенціал - це можливості бізнесу успішно розвиватися за підтримки стейкхолдерських аудиторій; вимірником наявності/відсутності такої підтримки є динаміка вартості бізнесу. Авторське дослідження вартості харчових підприємств та тенденцій її зміни побудоване на сполученні двох методичних підходів: зовнішньої (здійсненої експертами ринку або автором із застосуванням методу аналогів) та внутрішньої (на основі показників фінансової звітності) оцінок вартості. З метою апробації авторських методичних підходів обгрунтовано вибірку підприємств шляхом відбору чотирьох-п'яти найбільших, за критерієм річних обсягів виробництва та реалізації продукції (чистого доходу), підприємств у кожній підгалузі харчової промисловості України. Емпірично підтверджено такі тенденції формування репутаційного капіталу підприємств харчової промисловості та об'єднань: ефективна політика управління брендами та застосування інструментів репутаційного менеджменту сприяють формуванню репутаційного капіталу, що підтверджується істотним перевищенням ринкової капіталізації ряду компаній вітчизняного харчопрому над внутрішньою балансовою оцінкою їх вартості; прирощення репутаційного капіталу суттєво впливає на динаміку вартості бізнесу; ефект "дзеркального іміджу" суттєво утруднює процес надання реалістичної ринкової оцінки вартості українських (дочірніх) підприємств глобальних корпорацій із всесвітньо відомими брендами, де репутаційна складова вартості глобального бізнесу часто перевищує вартість безпосередньо активів його українського підрозділу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.502 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Дерев'янко О. Г. 
Медіарилейшнз: ефективність взаємодії PR та ЗМІ [Електронний ресурс] / О. Г. Дерев'янко, Т. В. Ковтун // Інформаційне суспільство. - 2015. - Вип. 22. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2015_22_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 918.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дерев'янко О. Г. 
До питання про нетотожність понять "репутація підприємства" та "гудвіл" [Електронний ресурс] / О. Г. Дерев'янко // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 5. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.211 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Дерев'янко О. Г. 
Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати [Електронний ресурс] / О. Г. Дерев'янко // Стратегія економічного розвитку України. - 2018. - № 42. - С. 5-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2018_42_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 694.582 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Дерев'янко О. Г. 
Логіка формування системи репутаційного менеджменту підприємств [Електронний ресурс] / О. Г. Дерев'янко // Стратегія економічного розвитку України. - 2017. - № 41. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2017_41_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 544.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Дерев'янко Д. А. 
Рух, деформація та мікротравмування зернівок згідно рівняння еліпсоїда обертання [Електронний ресурс] / Д. А. Дерев'янко, О. М. Сукманюк, С. Б. Чичилюк, О. Д. Дерев'янко // Наукові горизонти. - 2019. - № 5. - С. 16–22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2019_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 855.205 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Дерев'янко Д. А. 
Вплив технічних засобів на міцність, травмування і якість насіння зернових культур [Електронний ресурс] / Д. А. Дерев'янко, О. М. Сукманюк, С. Б. Чичилюк, О. Д. Дерев'янко // Наукові горизонти. - 2019. - № 10. - С. 64–71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2019_10_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 564.479 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Дерев'янко Д. А. 
Травмування зернівок та режими підсушування при підготовленні насіння [Електронний ресурс] / Д. А. Дерев'янко, О. М. Сукманюк, О. Д. Дерев'янко // Подільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка. - 2017. - Вип. 27. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZnpPdatu_2017_27_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Дерев'янко О. А. 
Сторітелінг бренду як фактор набуття цінності продукту (на прикладі компанії "Nike") [Електронний ресурс] / О. А. Дерев'янко, Т. В. Іванова // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 3. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_3_19
У ході дослідження за допомогою бібліографічного методу опрацьовано наукову літературу за темою дослідження, методи спостереження й порівняння надали змогу зібрати інформацію та відібрати необхідний матеріал. Описовий метод використано з метою дослідження характерних властивостей сторітелінгу; контент-аналіз - для збирання статистичних даних. У свою чергу, моніторинг надав змогу спостерігати за розвитком компанії "Nike" у PR-галузі. Ринкову перевагу отримуватимуть бренди, які будуть здатні постійно генерувати новини та підтримувати спілкування зі споживачем. Підтримувати увагу фахівцям успішно допомагає використання PR-технологій, зокрема сторітелінг. Кожна кампанія є майданчиком для інформаційного приводу - про продукт, бренд, менеджмент, проєкт - нового елемента в ланцюжку сюжетів. Бренди перетворюються на своєрідні новинні агентства, гучні заголовки й унікальні історії борються за увагу споживача. У ході дослідження було розглянуто історію PR-діяльності компанії-виробника спортивних товарів "Nike", соціологічні процеси життєдіяльності людини, процеси поведінки аудиторії в межах масової комунікації та культури, їх вплив на гудвіл бренду. Виявлено взаємозв'язок між використанням PR-технології, позитивної репутації та націнки у процесі набуття продукцією підвищеної цінності. Історії апелюють до генерування емоцій, довіри та осмисленого вибору, який є запорукою свідомого споживача. У свою чергу, позитивна репутація бренду підкріплює свідомий вибір людини, через що споживач продовжує обирати бренд і згоден переплачувати надбавку на продукт. Правильно сконструйовані сюжети спонукають до виникнення стійкого емоційного зв'язку між компанією та споживачами або між брендами й споживачами, а також засвоєння цінностей, які передають історії. Завдяки цікавому та турботливому сторітелінгу бренд одержує позитивний відгук від цільової аудиторії, що призводить до прихильності, яка підштовхує споживачів добровільно сплачувати більше, тобто продукт набуває підвищеної цінності, ніж коштує насправді. Розглянуто теоретико-методичні аспекти технологій сучасної PR-діяльності, зокрема сторітелінгу. Проаналізовано принципи, підходи, а також техніки та прийоми застосування сторітелінгу в практиці зарубіжних компаній. Досліджено взаємозв'язок між успіхом продажів та зазначеною PR-технологією. Результати дослідження та проаналізований досвід застосування сторітелінгу на прикладі компанії "Nike" можуть бути використані для підвищення якості PR-діяльності вітчизняних компаній, а також покращання їх іміджу та зростання рівня лояльності з боку споживачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.85 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Дерев'янко Д. А. 
Вплив транспортувальних технічних засобів на травмування і якість насіння зернових культур [Електронний ресурс] / Д. А. Дерев'янко, О. М. Сукманюк, С. Б. Чичилюк, О. Д. Дерев'янко, В. М. Поліщук // Наукові горизонти. - 2020. - № 4. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2020_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 687.382 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Дерев'янко Д. А. 
Обґрунтування впливу ковшового транспортера на травмування і якість насіння зернових культур [Електронний ресурс] / Д. А. Дерев'янко, В. М. Поліщук, С. Б. Чичилюк, О. Д. Дерев'янко // Machinery & Energetics. - 2020. - Vol. 11, № 1. - С. 163-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/machener_2020_11_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 914.842 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Дерев'янко О. О. 
Модернізація компетентнісного навчання молодших школярів із порушеннями зору через використання адаптованих прийомів STEM-освіти (методична розробка) [Електронний ресурс] / О. О. Дерев'янко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_10
Акцентовано увагу на необхідності модернізації компетентнісного навчання молодших школярів із порушеннями зору, зазначені шляхи і фактори для вдосконалення змісту інклюзивної освіти через використання адаптованих STEM-прийомів. Серед окреслених актуальних завдань сучасної школи виділяється реалізація компетентнісного підходу в навчанні, спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток компетенцій особистості. Йдеться про компетентність як про нову одиницю виміру освіченості людини, при цьому увага акцентується на результатах навчання, в якості яких розглядається не сума завчених знань, умінь, навичок, а здатність діяти в різноманітних проблемних ситуаціях. Власне, життя незрячих людей - це безперервний процес спроб, досліджень, тактильних обстежень, випробувань, залучення інформації з усіх аналізаторів через компенсаторні процеси, сприймання на слух, дотик, температуру і, відповідно, рефлексія - цим одним сучасним поняттям і можна назвати STEM. З урахуванням досвіду роботи тифлопедагога у статті виділені першочергові інструментарії підготовчого етапу до введення у навчання STEM-підходів. Залежно від можливостей учнів з ООП та темпів закріплення навичок зазначеної підготовчої роботи запропоновано вводити проєктні STEM-дні, які будуть об'єднані однією темою і матимуть міжпредметне насичення. Саме метод проєктів передбачає самостійну діяльність учнів і сприяє розвиту самої дитини як творчої особистості. Крім того, цей метод дає змогу розкрити будь-яку тему у взаємозв'язку всіх навчальних предметів. Длярозкриття практичного змісту питання висвітлена тема "Вода", підтема "Вода в почуттях і відчуттях", щоб не тільки дати учням інформацію, зібрати велику кількість матеріалу, а й набути чуттєвого досвіду, розкрити творчий потенціал кожної дитини.
Попередній перегляд:   Завантажити - 768.996 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Щербак О. С. 
Методика виявлення осередкових ознак надзвичайної ситуації внаслідок пожежі на об’єктах критичної інфраструктури [Електронний ресурс] / О. С. Щербак, О. А. Дерев'янко, О. В. Нешпор, Р. І. Шевченко // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2023. - Т. 1. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2023_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 801.751 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського