Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Джус В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Джус В. С. Динамічне навантаження на рейки залізничної колії у місцях їх стикування [Електронний ресурс] / В. С. Джус, А. Я. Куліченко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 14. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_14_27
| 2. |
Куліченко А. Я. Переміщення щіткового інструмента під час оброблення внутрішньої поверхні труб малого діаметра [Електронний ресурс] / А. Я. Куліченко, В. С. Джус, І. М. Гончар // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.8. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
| 3. |
Джус В. С. Моделювання багатоетапної системи транспортних перевезень [Електронний ресурс] / В. С. Джус, А. Р. Мілянич, І. М. Гончар, О. В. Джус // Науковий вісник НЛТУ України. - 2016. - Вип. 26.7. - С. 363-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2016_26
| 4. |
Лучко Й. Й. Експериментальні дослідження розподілу температур на поверхнях транспортних споруд із металевих гофрованих конструкцій [Електронний ресурс] / Й. Й. Лучко, В. В. Ковальчук, І. Б. Кравець, В. С. Джус // Вісник Одеської державної академії будівництва та архітектури. - 2019. - Вип. 76. - С. 52-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodaba_2019_76_8
| 5. |
Бобров А. Л. Оцінка ефективності застосування функціональної електростимуляції після під'язиково-лицевого анастомозу у пацієнтів з ураженням лицевого нерва різної етіології [Електронний ресурс] / А. Л. Бобров, О. М. Борисенко, О. В. Папп, В. Т. Джус // Оториноларингологія. - 2019. - № 2-3. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/otorhio_2019_2-3_5
| 6. |
Крючков Д. М. Удосконалення підготовки персоналу для обслуговування радіотехнічних засобів контролю повітряного простору шляхом урахування питань технічної експлуатації в тренажних імітаційних комплексах [Електронний ресурс] / Д. М. Крючков, Є. С. Рощупкін, В. В. Джус, Р. В. Титаренко // Сучасні інформаційні системи. - 2020. - Т. 4, № 3. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adinsys_2020_4_3_14
| 7. |
Климченко В. Й. Удосконалення методу опосередкованого вимірювання точнісних характеристик оглядових РЛС [Електронний ресурс] / В. Й. Климченко, О. С. Маляренко, О. В. Бєлавін, В. В. Джус // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2021. - № 2. - С. 118-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2021_2_20 У зв'язку з обмеженими можливостями випробувальної бази України питання про якісне та всебічне випробування нових зразків перед прийняттям їх на озброєння стоїть досить гостро. Через це виникає потреба в розробленні таких методів випробувань, які б забезпечували потрібну якість їхнього проведення і дозволяли проконтролювати основні ТТХ РЛС без проведення спеціальних обльотів та без застосування спеціальних засобів. Це стосується перш за все точнісних характеристик РЛС, для визначення яких традиційно використовувалися методи прямого зовнішньотраєкторного вимірювання за допомогою високоточних радіолокаційних та оптичних засобів. Визначені припустимі умови та межі використання методу опосередкованого визначення точнісних характеристик при випробуваннях оглядових РЛС контролю повітряного простору.
| 8. |
Сургай М. В. Вибір полоси частот зондувального сигналу, відповідної максимальному рівню вторинного випромінювання об’єктів заданих типів [Електронний ресурс] / М. В. Сургай, Г. С. Залевський, С. А. Горелишев, О. І. Угринович, В. С. Джус // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. - 2021. - № 2. - С. 72-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2021_2_11 Розглянуто питання узгодження полоси частот зондувального сигналу з різними повітряними об'єктами. Пропонується метод вибору раціональної полоси частот зондувального сигналу для забезпечення максимального рівня вторинного випромінювання повітряних об'єктів заданих типів. Метод засновано на застосуванні електродинамічних математичних моделей вторинного випромінювання радіолокаційних об'єктів та оцінюванні усередненої за можливими ракурсами енергії відбитого сигналу, як функції середньої частоти і ширини спектру зондувального сигналу. Наводяться і аналізуються результати розрахунку енергій відбитих сигналів для трьох різних типів снарядів артилерії у L та S діапазонах частот. Надано пропозиції щодо вибору полоси частот для зондування різних типів снарядів.
| 9. |
Джус В. В. Вплив похибок топоприв’язки та орієнтування радіотехнічних засобів контролю повітряного простору на оцінки координатної інформації, що видаються ними [Електронний ресурс] / В. В. Джус, Б. В. Гайбадулов, Д. С. Калугін, Р. В. Титаренко, С. В. Кукобко // Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки. - 2021. - Вип. 2. - С. 31-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/swsrdi_2021_2_6
| 10. |
Фалендиш А. П. Модель нормування витрат енергії на тягу електропоїздів [Електронний ресурс] / А. П. Фалендиш, Д. А. Іванченко, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева, М. А. Барибін, В. С. Джус // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Технічні науки. - 2021. - Вип. 42. - С. 184-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2021_42_26 Розглянуто питання визначення витрати енергоресурсів на тягу поїздів з врахуванням поїзних умов та особливостей тягового рухомого складу. Встановлено критерії оптимальності будь-якої математичної моделі та вимоги до неї. Представлено фізичну суть нормування витрати палива та електроенергії по АТ "Укрзалізниця" в цілому, а також розглянуто на базі локомотивного депо та машиніста зокрема. Проаналізовано методику кривих обмеження діапазону нормування витрат й представлено можливі шляхи вирішення. На базі контролера машиніста, як елементу управління режимами ведення поїзда, розглянуто приклад однорідних дискретних марківських ланцюгів вибору режиму ведення поїзда. Проаналізовано існуючі підходи до розрахунку норм витрат електроенергії на тягу електрорухомого складу та порівняно з поточним станом методики нормування в фактичних депо. Розглянуто вимоги машиністів-інструкторів з теплотехніки (й іншого персоналу з контролю, обробки та корегування) та стан забезпеченості електронно-обчислювальною технікою в депо. На базі розділення витрат на безпосередньо тягу, роботу допоміжних машин та опалення електропоїздів запропоновано математичну модель встановлення величини витрат електроенергії на тягу електропоїздів. Зроблено відповідні висновки в ході дослідження по впровадженню математичного моделювання в вирази, які відображають норми витрат енергоресурсів.
| 11. |
Барибін М. А. Модель взаємовпливу екологічних аспектів та нормування енергії на тягу поїздів в логістиці залізниць [Електронний ресурс] / М. А. Барибін, В. О. Каращук, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева, В. С. Джус // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2021. - Вип. 38. - С. 247-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2021_38_26
|
|
|