Пошуковий запит: (<.>A=Дибкова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Дибкова Л. М. Управління процесом оцінювання навчальних результатів у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. М. Дибкова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 38(1). - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_38(1)__5
|
2. |
Дибкова Л. М. Системний підхід при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. М. Дибкова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_122_7
|
3. |
Дибкова Л. Сучасні методи проведення контрольних заходів у ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. Дибкова // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_13 Розкрито один із найважливіших аспектів сучасної освіти - контроль та оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ. Проаналізовано методи контролю в контексті розвитку сучасної освіти: усне та письмове опитування, тестовий контроль, самоконтроль, контроль рівня виконавських умінь та ін. Охарактеризовано питома вага завдань на застосування знань у незнайомій ситуації, посилено увагу до виявлення помилкових уявлень студентів, установлено причин їх виникнення й опрацьовано коригуючу методику.
|
4. |
Дибкова Л. Професійна компетентність викладача ВНЗ при проведенні контрольних закладів [Електронний ресурс] / Л. Дибкова // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_18 Розглянуто системоутворювальний фактор результативності навчального процессу - професійна компетентність викладача. Доведено важливу роль педагогічної компетентності під час проведення оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ. Акцентовано особливу увагу на розвитку широкої мережі закладів для підвищення професійної компетентності сучасних викладачів ВНЗ. Підсумовано, що саме за педагогічною оцінкою залишається лідируюча роль у формуванні високоосвічених майбутніх фахівців.
|
5. |
Дибкова Л. М. Інформаційно-комунікаційні технології у контексті оцінювання результатів навчання студентів ВНЗ України [Електронний ресурс] / Л. М. Дибкова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_6 Оцінено результати навчальної діяльності студентів із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Підкресено, що метою сучасної системи освіти є не тільки набуття майбутніми фахівцями професійних знань і навичок, а й формування здатності до постійного їх оновлення та модернізації у майбутній професійній діяльності. Важливим є здійснення студентами оцінювання одержаних результатів через максимальну інформованість про критерії оцінювання знань та вмінь з кожної дисципліни, а також доступність навчальних результатів через електронний журнал, який розміщений у мережі Інтернет. Проаналізовано навчальні завдання, які засновані на активному використанні можливостей інформаційно-комунікаційних технологій у процесі проведення лекцій, практичних занять, самостійної роботи і тестування.Оценены результаты учебной деятельности студентов с использованием современных информационно-коммуникационных технологий. Подчеркнуто, что целью современной системы образования является не только приобретение будущими специалистами профессиональных знаний и навыков, но и формирование способности к их постоянному обновлению и модернизации в будущей профессиональной деятельности. Активизации оценочной деятельности студентов также способствует максимальная их информированность о критериях оценивания знаний и умений по каждой дисциплине, а также доступность учебных результатов через электронный журнал, который размещен в сети Интернет. Также представлены учебные задачи, основанные на активном оценивании студентами полученных результатов в процессе проведения лекций, практических занятий, самостоятельной работы и тестирования.The article is devoted to assessing the results of students’ training activities using modern information and communication technologies. The author stresses that the aims of current educational system are not only the acquisition of future professional with knowledge and skills, but also the formation of abilities to their constant updates and upgrades in their future professional activity. The article presents the learning tasks, which are based on students’ learning activities during the lectures,practical classes, independent work and tests. Activation of students’ evaluation activities is also promoted by their maximum awareness about criteria of evaluation the results on each discipline, as well as the availability of educational outcomes for students using electronic register which are accessed from Internet.
|
6. |
Дибкова Л. М. Інформаційно-комунікаційна компетентність викладача закладу вищої освіти в умовах цифровізації освітнього процесу [Електронний ресурс] / Л. М. Дибкова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 91-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2019_1_14
|
7. |
Дибкова Л. Перспективи електронного навчання у 21 столітті за допомогою застосування мобільних девайсів [Електронний ресурс] / Л. Дибкова // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_11
|
8. |
Дибкова Л. М. Підвищення міжнародної конкурентоспроможності університетів у цифровому суспільстві [Електронний ресурс] / Л. М. Дибкова // Стратегія економічного розвитку України. - 2019. - Вип. 45. - С. 135-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2019_45_14
|
9. |
Дибкова Л. М. Засоби реалізації швидкого зворотного зв’язку в інформаційному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Л. М. Дибкова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 77, № 3. - С. 130-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_77_3_11
|