Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Долішній Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Прунько І. Б. 
Оптимізація технологічних параметрів електроіскрового зміцнення деталей нафтогазового технологічного транспорту [Електронний ресурс] / І. Б. Прунько, І. М. Богатчук, С. І. Криштопа, Б. В. Долішній // Проблеми трибології. - 2012. - № 4. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2012_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.76 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Козак Ф. В. 
Аналіз аварійності на автотранспорті в Україні і підприємствах нафтогазового комплексу. Дослідження складності перехрестя [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, Т. В. Дикун, Б. В. Долішній, В. І. Гук. // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2012. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2012_3_26
Наведено розподіл дорожньо-транспортних пригод (ДТП) в Україні за видами, кількість загиблих і поранених залежно від виду пригоди та число загиблих на 100 ДТП. Згідно з цими даними найбільша кількість ДТП припадає на наїзди на пішоходів і зіткнення. Наведено шляхи зменшення кількості ДТП і їх попередження. Зображено діаграму розподілу ДТП в Україні за видами станом на 2010 рік. Наведено кількість ДТП, що сталися за участі пішоходів за місцем їх скоєння. Згідно зі статистичними даними можна зробити висновок про те, що близько 30 % пригод відбулися на перехрестях. Визначальним при цьому є рівень складності перехрестя. Проаналізовано існуючий метод визначення складності нерегульованого перехрестя. Проведено розрахунок складності нерегульованого перехрестя вулиць Пасічна-Галицька-Тролейбусна м. Івано-Франківськ за існуючою методикою та з урахуванням фактора "пішохода". Запропоновано удосконалений метод визначення складності нерегульованого перехрестя з урахуванням фактора "пішохода". Надана оцінка складності перехрестя з урахуванням фактора "пішохода" надасть можливість об'єктивніше оцінювати складність перехресть і приймати заходи щодо зменшення складності перехрестя, а отже, - зменшення аварійності на перехрестях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.696 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Дикун Т. В. 
Аналіз роботи автомобільних двигунів на газовому паливі в гірських умовах [Електронний ресурс] / Т. В. Дикун, Л. І. Гаєва, В. М. Мельник, Б. В. Долішній, А. М. Януш // Нафтогазова енергетика. - 2014. - № 2. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2014_2_16
Питання використання альтернативних видів палива на автомобільному транспорті в даний час досить актуальне. Особливо це стосується Карпатського регіону. Техніко-експлуатаційні показники двигунів у гірських умовах значною мірою залежить від густини повітря, яка змінюється з висотою над рівнем моря. Це особливо відбивається на роботі двигунів, що працюють на газовому пальному. Зміна параметрів навколишнього середовища призводить до зміни коефіцієнта наповнення, коефіцієнта залишкових газів та інших параметрів, що впливає на ефективну потужність, крутний момент і, звичайно, питому ефективну витрату палива і, в кінцевому результаті, на зниження техніко-економічних показників роботи автомобілів. Запропоновано аналітичні дослідження основних техніко-експлуатаційних показників роботи двигуна 3M3-5234.10 на газовому вуглеводневому паливі і бензині за умов високогір'я та порівняльну оцінку аналогічних показників за звичайних умов. Зроблено висновок та аналіз одержаних результатів для подальших лабораторних та експлуатаційних досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.919 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Забишний Я. О. 
Про дослідження параметрів транспортних потоків та їх вплив на довкілля [Електронний ресурс] / Я. О. Забишний, Я. М. Семчук, Б. В. Долішній, В. М. Мельник // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2016. - № 1. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2016_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.708 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Забишний Я. О. 
Про викиди шкідливих компонентів автомобільними двигунами внутрішнього згоряння на дослідних ділянках м. Івано-Франківська в зимовий період [Електронний ресурс] / Я. О. Забишний, Я. М. Семчук, Б. В. Долішній, В.М. Мельник // Нафтогазова енергетика. - 2015. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2015_2_11
Зауважено, що вплив транспортних потоків на довкілля є досить вагомим. Актуальним є питання дослідження екологічної ситуації в густонаселених містах, де автомобільний транспорт наносить велику шкоду у вигляді викидів з систем, зношування шин, витікання технічних рідин з систем автомобіля тощо. Під час руху у заторах та дорогами з вибоїнами автомобільні двигуни працюють за режимів перевантаження, що сприяє підвищенню обсягів викидів СО, NO2 та вуглеводнів, з якими не справляються штатні системи очищення. Досліджено склад транспортних потоків найбільш завантажених вулиць міста Івано-Франківськ та обсяг викидів на окремих ділянках в зимовий період. За результатами досліджень встановлено, що приблизно 50 % складають легкові автомобілі, переважна більшість яких оснащена бензиновими двигунами. Основним забрудником на дослідних ділянках у зимовий період є оксиди вуглецю, секундна величина викидів якого становить від 0,018 до 0,026 г/с, секундні викиди діоксидів азоту становлять від 0,0047 до 0,0068 г/с, а викиди вуглеводнів - від 0,0026 до 0,0039 г/с. Причому високі обсяги викидів оксидів вуглецю характерні для бензинових двигунів автомобілів всіх марок, а оксиди азоту - для дизельних двигунів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.38 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Клочко Н. Б. 
Оптимізація алгоритму опрацювання вимірювальної інформації турбінних лічильників газу при їх калібруванні [Електронний ресурс] / Н. Б. Клочко, Б. В. Долішній, Н. М. Піндус, С. А. Чеховський // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 6. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_6_16
Розглянуто можливості оптимізації алгоритму обробки вимірювальної інформації турбінних лічильників газу. Визначено стандартні невизначеності основних джерел з використанням результатів експериментальних досліджень лічильників на установки природного газу. Розроблено методику калібрування лічильників газу, в якій викладено концепція оцінки випадкової складової похибки турбінних лічильників шляхом обліку виду закону розподілу результатів вимірювання об'єму. Показано, що використання розробленої методики дозволяє істотно підвищити точність турбінних лічильників газу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.992 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Забишний Я. О. 
Дослідження методів оцінки і прогнозування впливу автотранспорту на довкілля [Електронний ресурс] / Я. О. Забишний, Я. М. Семчук, Б. В. Долішній, В. М. Мельник // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2016. - № 2. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2016_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Криштопа С. І. 
Закономірності зношування металополімерних пар тертя за впливу трибострумів [Електронний ресурс] / С. І. Криштопа, І. Б. Прунько, Б. В. Долішній, М. В. Панчук, І. М. Богатчук, В. М. Мельник // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2019. - Т. 55, № 2. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2019_55_2_10
На основі досліджень трибологічних характеристик металополімерних пар тертя гальмівних механізмів у виробничих та лабораторних умовах встановлено закономірності зміни: циркулюючих трибострумів у парах тертя сірий чавун-полімери барабанно- та стрічково-колодкових гальм від температури на поверхні фрикційних вузлів та кількості циклів гальмувань; динамічного коефіцієнта тертя від циркулюючих трибострумів; лінійного зносу пар тертя гальмівних пристроїв від генерованих трибострумів у зоні контакту двошарових структур метал-полімер.На основі досліджень трибологічних характеристик металополімерних пар тертя гальмівних механізмів у виробничих та лабораторних умовах встановлено закономірності зміни: циркулюючих трибострумів у парах тертя сірий чавун-полімери барабанно- та стрічково-колодкових гальм від температури на поверхні фрикційних вузлів та кількості циклів гальмувань; динамічного коефіцієнта тертя від циркулюючих трибострумів; лінійного зносу пар тертя гальмівних пристроїв від генерованих трибострумів у зоні контакту двошарових структур метал-полімер.
Попередній перегляд:   Завантажити - 667.644 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Левко С. Ф. 
Перспективи використання сивушних масел як добавок до товарних палив для двигунів внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / С. Ф. Левко, Б. В. Долішній, В. М. Мельник // Нафтогазова енергетика. - 2019. - № 2. - С. 97-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2019_2_12
Щоб зменшити залежність паливно-енергетичного комплексу України від імпорту світлих нафтопродуктів необхідно впроваджувати виробництво і реалізацію альтернативних чи відновлювальних видів палив. Крім зменшення впливу від країн-імпортерів використання відновлювальних видів палив дозволить зменшити кількість шкідливих речовин у відпрацьованих газах тим самим покращити екологічну ситуацію в нашій державі. Перспективним альтернативним паливом для використання в двигунах є спирти та відходи від їх виробництва у чистому вигляді, та в сумішах з бензинами та дизельними паливами у певних співвідношеннях. Оскільки використання спиртів та сполук на їх основі на серійних бензинових двигунах без суттєвих змін в конструкції можливе лише при обмеженому додаванні їх до основного палива. Здійснено комплексну оцінку можливості використання сивушних масел як добавок до товарних палив. За результатами досліджень нами встановлено, що для бензинів оптимальним, з точки зору техніко-експлуатаційних показників, є додавання сивушних масел до бензину А-92 у кількості 12 %. У випадку використання сивушних масел у дизельних паливах оптимальний їх вміст до 10 % об'ємних. За результатами досліджень екологічних та техніко-експлуатаційних показників двигуна ЗИЛ-130 при додаванні сивушних масел до товарного бензину А-92 у кількості від до 12 % об. знижується вмісту СО у відхідних газах ДВЗ на 9,3 %, вміст вуглеводнів на 10,2 % та оксидів азоту на 16,9 %. У результаті збільшення вмісту сивушних масел в дизельному паливі до 10 % спостерігається концентрації вуглеводнів до 10 % та оксидів азоту на 1,9 % у відхідних газах двигуна Д21А1.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.222 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського