Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (7)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Донцов А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Донцов А. В. 
Системність як основа формування моральної культури майбутніх учителів у процесі сімейного виховання [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 4. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_4_14
Проаналізовано системотворчі елементи виховного процесу, серед яких виділено підсистеми позааудиторної виховної роботи, студентського самоврядування, управління навчально-виховним процесом, матеріально-технічне забезпечення. Акцентовано увагу на впливі сім’ї як основної виховної підсистеми на формування моральної культури майбутніх вчителів. Зауважено, що одним із пріоритетних педагогічних завдань виховного процесу є формування у майбутніх учителів відповідного до їх професійного рівня визначення своїх інформаційно-пізнавальних та моральних потреб. Визначено п’ять груп педагогічних умов формування моральної культури майбутніх учителів у системі сімейного виховання: педагогічні умови соціально-педагогічного напряму, підготовка батьків з питань методики сімейного виховання, оволодіння мінімумом знань з літератури та мистецтва, активізація соціально-психологічних чинників; врахування рівня дії соціокультурних чинників, формування мотиваційної структури майбутніх вчителів. Перспективами подальшого дослідження є вивчення системних зв’язків у спільній виховній діяльності ВНЗ і сім’ї.Проанализированы системообразующие элементы воспитательного процесса, среди которых выделены подсистемы внеаудиторной воспитательной работы, студенческого самоуправления, управления учебно-воспитательным процессом, материально-техническое обеспечение. Акцентировано внимание на влиянии семьи как основной воспитательной подсистемы на формирование нравственной культуры будущих учителей. Отмечено, что одной из приоритетных педагогических задач воспитательного процесса является формирование у будущих учителей соответствующего им профессионального уровня определения своих информационно-познавательных и нравственных потребностей. Определены пять групп педагогических условий формирования нравственной культуры будущих учителей в системе семейного воспитания: педагогические условия социально-педагогического направления, подготовка родителей по вопросам методики семейного воспитания, овладения минимумом знаний по литературе, искусств, активизация социально-психологических факторов, учет уровня воздействия социокультурных факторов формирование мотивационной структуры будущих учителей. Определены перспективы дальнейших исследований, связанные с изучением системных связей в общей воспитательной деятельности ВУЗ и семьи.In the article the theoretical analysis of problem of systems approach is carried out to forming of moral culture of future teachers. Considerable attention is spared to determination of pedagogical terms of activation of role of family and mass medias as the systems phenomena in forming of moral culture of future teachers. Certainly some constituents of systems contradictions between external and internal, positive and negative factors of organization of educating process of higher educational establishment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.782 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Донцов А. В. 
Вплив духовності на формування морально-регулятивної сфери майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 35. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_35_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.642 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Донцов А. В. 
Педагогічні умови функціонування системи формування моральної культури майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 36. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_36_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Донцов А. В. 
Проблеми формування морально-етичного компоненту професійної підготовки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 30. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_30_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Донцов А. В. 
Соціальна зумовленість формування моральної мотивації поведінки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 28(2). - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_28(2)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.346 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Донцов А. В. 
Проблеми підвищення якості виховного процесу вищого педагогічного навчального закладу [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 27. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_27_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.758 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Донцов А. В. 
Механізми формування морально-духовної культури майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2015. - Вип. 38. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2015_38_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.317 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Донцов А. 
Формування ціннісно-орієнтаційної визначеності майбутніх учителів у системі колективних відносин [Електронний ресурс] / А. Донцов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2016. - № 1. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2016_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 604.005 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Донцов А. В. 
Оптимізація системи формування моральної культури майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Теорія та методика навчання та виховання. - 2017. - Вип. 41. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2017_41_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Донцов А. В. 
Формування морально–духовних якостей студентів в контексті гуманізації освіти [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 40. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_40_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 450.906 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Донцов А. В. 
Формування морально-духовних потреб майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 41. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_41_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.158 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Донцов А. В. 
Теоретико-методологічні засади формування моральної саморегуляції майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Донцов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_8
Розглянуто основні напрямки, соціальні фактори, педагогічні умови та механізми розвитку моральної саморегуляції майбутніх учителів за умов ВНЗ. На підставі досліджень виявлено, що в процесі формування моральної культури майбутніх учителів велику роль відіграє сім'я та найближче соціальне оточення. Аргументовано, що серед майбутніх учителів існує певна обмеженість у сприйнятті різноманітних моральних норм і усвідомленні соціокультурної необхідності їх дотримання. Зроблено висновок, що процеси морального саморозвитку та саморегуляції поведінки майбутніх учителів можуть бути ефективними за умови, якщо вони опосередковуються комплексним впливом на їх внутрішній духовний світ, систему цінностей, уявлень, переконань та сенсожиттєвих орієнтирів.Рассмотрены основные направления, социальные факторы, педагогические условия и механизмы развития моральной саморегуляции будущих учителей в условиях ВУЗ. На основании исследований выявлено, что в процессе формирования моральной культуры будущих учителей большую роль играет семья и ближайшее социальное окружение. Аргументировано, что среди будущих учителей существует определенная ограниченность в восприятии разнообразных моральных норм и осознанности социокультурной необходимости их выполнения. Сделан вывод, что процессы морального саморазвития и саморегуляции поведения будущих учителей могут быть эффективными при условии, что они опосредованы комплексным влиянием на их внутренний духовный мир, систему ценностей, представлений, убеждений и смысложизненных ориентиров.
Попередній перегляд:   Завантажити - 555.741 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського