Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дрогайцев О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Дрогайцев О. І. 
Особливості використання електронних посібників у процесі навчання німецькій мові у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2011. - № 43. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2011_43_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 572.572 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дрогайцев О. І. 
Прийменник у простому реченні в українській і німецькій мовах: порівняльний аспект [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев, В. О. Устінова // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Філологія (літературознавство, мовознавство). - 2016. - Вип. 22. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdff_2016_22_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.943 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дрогайцев О. І. 
Відносне вживання часових форм дієслова в українській та німецькій мовах [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2013. - Вип. 9(2). - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2013_9(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.484 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дрогайцев О. І. 
Iнформацiйно-комунiкацiйнi технології та роль iнформацiї в умовах радикальної модернiзацiї суспiльства [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 48. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_48_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.087 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дрогайцев О. І. 
Роль початкового етапу в навчанні іноземної мови в середній школі [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 44. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_44_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.099 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Дрогайцев О. І. 
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2002. - Вип. 4. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2002_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.072 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дрогайцев О. І. 
Структура інформаційної складової професійної компетентності майбутнього педагога [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 267-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_40
Досліджено поняття «інформаційна компетентність», визначено найбільш значущі її ознаки. Узагальнено компоненти професійної діяльності як складової інформаційної компетентності вчителя: володіння інформаційними технологіями, навички керування інформацією, здатність знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел, критично оцінювати інформацію, приймати, перероблювати, видавати інформацію, перетворювати інформацію, комп’ютерна грамотність, знання масмедійних і мультимедійних технологій, володіння електронними та інтернет-технологіями.Исследовано понятие «информационная компетентность», определены наиболее значимые ее признаки. Обобщены компоненты профессиональной деятельности как составляющей информационной компетентности учителя: владение информационными технологиями, навыки управления информацией, способность находить и анализировать информацию из разных источников, критически оценивать информацию, принимать, перерабатывать, выдавать информацию, преобразовывать информацию, компьютерная грамотность, знание масмедийных и мультимедийных технологий, владение электронными и интернет-технологиями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.704 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Дрогайцев О. І. 
Комп’ютерні та інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів німецької мови [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Дрогайцев О. І. 
Формування інформаційної компетентності студентів вищих навчальних закладів у процесі навчання гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 24. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_24_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 814.536 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Дрогайцев О. І. 
Комп'ютеризація як складник інформаційної освіти [Електронний ресурс] / О. І. Дрогайцев // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 38. - С. 202-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_38_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 54.237 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського