Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (33)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Друшляк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Семеніхіна О. В. 
Комп’ютерні інструменти програм динамічної математики і методичні проблеми їх використання [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_42_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Семеніхіна О. В. 
Геометричні перетворення на площині і комп’ютерні інструментарії їх реалізації [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 7. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_7_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 793.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Семеніхіна О. 
Інструменти контролю в ІГС "Математичний конструктор" [Електронний ресурс] / О. Семеніхіна, М. Друшляк // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 17.216 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Семеніхіна О. В. 
Інструментарій програми Geogebra 5.0 і його використання для розв’язування задач стереометрії [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 124-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_14
Проаналізовано комп’ютерні інструменти програми динамічної математики GeoGebra 5.0, які використовуються для розв’язування задач стереометрії. Наведено приклади стереометричних задач, які супроводжуються детальним розв’язанням і методичним коментарем і які доцільно розв’язувати за допомогою інтерактивної геометричної системи GeoGebra 5.0. Серед таких задач: задачі на використання допоміжного перерізу, задачі на розгортки, задачі на геометричне місце точок, задачі на геометричні перетворення простору. Акцентовано увагу на можливості створення авторських комп’ютерних інструментів в означеному середовищі.Проанализированы компьютерные инструменты программы динамической математики GeoGebra 5.0, которые используются при решении задач стереометрии. Приведены примеры стереометрических задач, которые сопровождаются подробным решением и методическим комментарием и которые целесообразно решать с помощью интерактивной геометрической системы GeoGebra 5.0. Среди таких задач рассмотрены задачи на использование вспомогательного сечения, задачи на развертки, задачи на геометрическое место точек, задачи на геометрические преобразования пространства. Акцентировано внимание на возможности создания авторских компьютерных инструментов в данной среде.Computer tools of the dynamic mathematics software GeoGebra 5.0, which are used in the solution of solid geometry problems, are analyzed in the article. Examples of solid geometry problems that are advisable to solve with the help of interactive geometry system GeoGebra 5.0, with detailed solution and methodological comment are presented. Among these problems there are problems that use an auxiliary section, problems on the polyhedron net, locus problems, problems on geometric transformations of the space. The focus is on the possibility of creation of copyright of computer tools in the environment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.498 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Семеніхіна О. В. 
Програми динамічної математики: кількісний аналіз у контексті підготовки вчителя математики [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.086 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Семеніхіна О. В. 
Інтерактивні аплети як засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань та особливості їх розробки у GeoGebra [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк, Д. С. Безуглий // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 1. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.627 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Семеніхіна О. В. 
Візуалізауція експерементальних випробувань на основі випадкових подій у середовищі GeoGebra 5.0 [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2014. - Вип. 14. - С. 94-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2014_14_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.373 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Семеніхіна О. В. 
Про формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 4. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.661 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Семеніхіна О. В. 
Побудова геометричних місць точок з використанням програм динамічної Математики [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_15
Розглянуто проблему візуалізації тривимірних побудов і формування умінь в учнів старшої школи візуалізувати математичний матеріал засобами інформаційних технологій. Зазначено програми динамічної математики Cabri3D і GeoGebra 5.0, де сьогодні є можливою така візуалізація через використання інструментів Траекторія і Слід. Наведено приклади розв'язування задач на побудову геометричних місць точок у тривимірному просторі, алгоритми побудов із використанням цих програм у класах різних профілів на академічному, профільному та поглибленому рівнях. Надано методичні коментарі щодо створення й аналізу динамічних конструкцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.14 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Лукашова Т. 
Огляд наукової діяльності Ф.М. Лимана [Електронний ресурс] / Т. Лукашова, М. Друшляк // Фізико-математична освіта. - 2013. - Вип. 1. - С. 27-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2013_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 992.289 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Семеніхіна О. 
Розв’язування задач шкільного курсу статистики у середовищах Gran1 і GeoGebra: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / О. Семеніхіна, М. Друшляк // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 1. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.345 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Семеніхіна О. В. 
Практика використання параметричного кольору в програмах динамічної математики при розв’язуванні задач на ГМТ [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 2. - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_2_10
Розглянуто можливість використання параметричного кольору математичних об'єктів у програмах динамічної математики (ПДМ) під час розв'язування задач на ГМТ. Описано особливості задання параметричного кольору у середовищах The Geometer's Sketchpad, Математический конструктор, GeoGebra. Зазначено, що у програмі The Geometer's Sketchpad від параметра залежить не тільки колір об'єкта, а й колір сліду, який він буде залишати; у програмі GeoGebra умови відображення об'єкта можна відразу встановити залежними від параметра; для задання параметричного кольору у ПДМ Математический конструктор використовується система HSB, де сталі значення в полях H, S і B замінюють на вирази, додатково у програмі Математический конструктор передбачено можливість встановлення стилю ліній через параметр. Наведено приклад з різними способами розв'язування задачі на ГМТ у програмі The Geometer's Sketchpad, у тому числі з використанням параметричного кольору. Додатково запропоновано перелік задач, які можна розв'язувати, використавши описаний підхід.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.081 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Семеніхіна О. В. 
Обґрунтування доцільності використання програм динамічної математики як засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 3. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.698 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Семеніхіна О. В. 
Програми динамічної математики як засоби компьютерної візуалізації математичних знань: аналіз термінологічного поля [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 2. - С. 383-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_2_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 643.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Семеніхіна О. В. 
Використання програми GeoGebra в дослідженні функціональних залежностей (на прикладі розв’язування задач на екстремум) [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 6. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.837 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Семеніхіна О. В. 
Технологія напрацювання вмінь використовувати комп’ютерний математичний інструментарій у системі підготовки вчителя математики [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 298-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 651.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Друшляк М. Г. 
Особливості вивчення теми "Комбінації геометричних тіл" [Електронний ресурс] / М. Г. Друшляк, О. О. Шкарупа // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_12
Висвітлено проблему вивчення комбінацій геометричних тіл, яка є однією з найважчих у шкільному курсі геометрії, оскільки є певним узагальненням усіх знань, вмінь і навичок з планіметрії, стереометрії та тригонометрії. Вчитель у разі традиційного навчання геометрії не має достатнього резерву часу для формування в учнів умінь і навичок, необхідних для їх розв'язування задач на комбінації геометричних тіл, бо ця тема припадає на завершальний етап вивчення стереометрії, коли в школах починається активна підготовка учнів до ЗНО. Виділено деякі особливості вивчення теми "Комбінації геометричних тіл", а саме: вміння правильно оформлювати рисунки до задач (наведені правила побудови певних комбінацій геометричних тіл); обгрунтування взаємного розміщення елементів тіл, що входять до комбінацій; наявність сформованих умінь і навичок щодо розв'язання задач із стереометрії та напрацювання певної бази задач на комбінації геометричних тіл. Складність виконання рисунка й обгрунтування розв'язання задачі на комбінацію геометричних тіл призводять до того, що процес її розв'язання займає багато часу на уроці, тому кількість задач, які розглянуті у класі повною мірою є незначною. Таким чином, на практиці виявляється, що перша та друга особливості йдуть у конфронтації з третьою. Це протиріччя можна усунути за рахунок інтенсифікацією навчального процесу через використання сучасних інформаційних технологій, що виділено у четверту особливість вивчення теми. Як такі технології обрано програми динамічної математики, які підтримують операції над тривимірними об'єктами - Cabri3D і GeoGebra 5.0. Кожна з особливостей проілюстрована прикладами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.212 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Семеніхіна О. В. 
Принцип когнітивної візуалізації і його використання у навчанні математики [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 3. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_3_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 940.145 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Семеніхіна О. В. 
Програми динамічної математики у контексті роботи сучасного вчителя: результати педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 109-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_11
Наведено результати педагогічних досліджень щодо бажання і психологічної готовності використовувати програми динамічної математики працюючими та майбутніми вчителями математики. Експеримент проводився протягом 2010 - 2014 р.р. на базі Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка. Результати дослідження демонструють динаміку збільшення кількості вчителів та студентів, які бажають використовувати ПДМ у своїй майбутній професійній діяльності. Для опрацювання результатів анкетування використано непараметричний метод для залежних вибірок і критерій Макнамара. На рівні значущості 0,05 підтверджено гіпотезу про те, що вивчення спецкурсу з використання програм динамічної математики майбутніми вчителями позитивно впливає на бажання та психологічну готовність використовувати такі засоби у власній професійній діяльності. Додатково наведено результати експерименту щодо бажання і готовності активно підтримувати навчання окремих предметів (алгебри, планіметрії, стереометрії та початків аналізу) програмами динамічної математки і щодо бажання і готовності використовувати конкретні програми динамічної математики (Gran (Gran1, Gran2d, Gran3d), GeoGebra, Сabri, MathKit, DG, GS) українськими вчителями математики. За аналізом результатів з'ясовано, що працюючим та майбутнім вчителям математики імпонує працювати з програмами Gran і GeoGebra відповідно, тому доцільною є подальша робота у напрямку створення навчально-методичних матеріалів із застосуванням середовища GeoGebra.
Попередній перегляд:   Завантажити - 700.889 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Семеніхіна О. В. 
Формування у майбутніх учителів умінь раціонально обирати програмний засіб: праксеологічний підхід [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, О. М. Семеног, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 63, № 1. - С. 230-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_63_1_21
Розвиток інформаційних технологій і засобів зумовив появу спеціалізованого програмного забезпечення математичного спрямування, в якому є можливим процес математичного моделювання різних класів математичних задач, у т.ч. й текстових. Проте аналіз науково-методичних розвідок засвідчив відсутність напрацьованих методик формування у майбутніх учителів математики навичок комп'ютерного моделювання у процесі розв'язування текстових задач. Використано теоретичні (теоретичний аналіз, систематизація та узагальнення результатів наукових розвідок для виявлення стану розробленості проблеми, обгрунтування її актуальності в умовах професійної підготовки вчителів математики; моделювання для теоретичного обгрунтування методики формування у майбутніх учителів математики навичок комп'ютерного моделювання у процесі розв'язування текстових задач), емпіричні (педагогічний експеримент для отримання емпіричних результатів упровадження авторської методики) та статистичні (статистичний аналіз (критерій знаків) для підтвердження ефективності розробленої методики формування у майбутніх учителів математики навичок комп'ютерного моделювання у процесі розв'язування текстових задач) методи. Розроблена методика формування у майбутніх учителів математики навичок комп'ютерного моделювання у процесі розв'язування текстових передбачає 3 уроки: 1 крок - викладачем пропонується приклад візуальної моделі текстової задачі, а студенти при цьому мають самостійно скласти алгоритм побудови моделі; 2 крок - викладач пропонує надає готовий алгоритм, за яким студенти самостійно відтворюють візуальну модель; 3 крок - студентам пропонується тип текстової задачі (задача на рух, на спільну роботу, на суміші та сплави тощо), вони підбирають відповідну задачу та самостійно конструюють візуальну модель. Зроблено висновки, що розроблена методика зорієнтована не лише на формування у майбутнього вчителя навичок моделювання інструментами GeoGebra, а й завдяки рольовій грі на третьому етапі своєї реалізації уможливлює усвідомлення як власних помилок у майбутній професійній діяльності, так і типових помилок учнів, які можливі у процесі побудови моделей до текстових задач. Перспективними науковими розвідками вбачається поширення розробленої методики на підготовку вчителів природничих спеціальностей (біології, хімії, географії) та перевірку її ефективності на базі іншого спеціалізованого програмного забезпечення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.198 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського