Пошуковий запит: (<.>A=Дурманенко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дурманенко О. Л. Критерії та показники визначення рівня моніторінгу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Л. Дурманенко // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2013. - № 2. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2013_2_34
|
2. |
Дурманенко О. О. Аналіз соціальних страхів в контексті онто- та філогенезу [Електронний ресурс] / О. О. Дурманенко // Соціологічні студії. - 2012. - № 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2012_1_8 Проаналізовано феномен сучасних соціальних ризиків і страхів як відповідників певному стану суспільного розвитку.
|
3. |
Дурманенко О. Становлення поняття онтологічної безпеки особистості: від Р. Лейнга до Е. Гідденса [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Соціологічні студії. - 2013. - № 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2013_1_10 Обгрунтування значення дослідження комплексу соціальної безпеки особистості як складного структурного компонента, що забезпечує адекватне світосприйняття та діяльність індивіда, актуалізують процеси функціонування онтологічної безпеки особистості, які за сучасних неоднозначних умов їх динамічного перебігу зазнають дисфункціональних "розладів". Послідовний аналіз основних етапів становлення поняття онтологічної безпеки особистості - від психологічних концепції страхів Р. Мея й Р. Лейнга до комплексної теорії структурації Е. Гідденса - дає можливість зробити висновок про суперечливість впливу цивілізаційних процесів як таких, що, створюючи комфортніші умови людського існування, водночас призводять до екзистенційних проблем, а також доведення актуальності комплексного дослідження основних чинників становлення та функціонування онтологічної безпеки особистості.
|
4. |
Дурманенко О. Л. Етапи моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Л. Дурманенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 318-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_40
|
5. |
Дурманенко О. Віртуальний простір комунікаційних мереж Інтернету як елемент конструювання соціальної реальності [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філософські науки. - 2013. - № 11. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnufn_2013_11_18
|
6. |
Дурманенко О. Теоретичний аналіз поняття "педагогічні умови” в контексті моніторингу виховної роботи у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_7_34
|
7. |
Дурманенко О. Виховна робота у вищому навчальному закладі: змістовий аспект [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_23
|
8. |
Дурманенко О. Модель ефективного моніторингу організації виховної роботи у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_17 Розкрито сутність моделювання та його роль у педагогічних дослідженнях; обгрунтовано модель моніторингу організації виховної роботи у вищих навчальних закладах, яка містить цільовий, змістово-процесуальний і результативний блоки.
|
9. |
Дурманенко О. Моніторингові знання та моніторингові вміння як основа моніторингової компетентності суб’єктів виховної роботи у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Дурманенко, О. Новосілець // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_15 Зазначено, що ефективність моніторингу організації виховної роботи залежить від наявності в його суб'єктів системи усвідомлених моніторингових знань (сутність, методи й алгоритм проведення моніторингу); досконалого володіння суб'єктами моніторинговими уміннями (наявність практичних умінь проведення моніторингу). Глибокі моніторингові знання та моніторингові вміння сприяють формуванню компетентності суб'єктів моніторингу, що, своєю чергою, забезпечує результативну моніторингову діяльність - практичну реалізацію ефективного моніторингу організації виховної роботи.
|
10. |
Дурманенко О. Розвиток соціальної компетентності дошкільників у процесі спілкування з дорослими [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Молодь і ринок. - 2016. - № 7. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_7_12
|
11. |
Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_7
|
12. |
Дурманенко О. Теоретичні аспекти попередження внутрішньо особистісних конфліктів [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Молодь і ринок. - 2015. - № 10. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_10_31
|
13. |
Дурманенко О. Онтологічна безпека особистості як предмет соціології релігії [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Українське релігієзнавство. - 2008. - № 47. - С. 69-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrr_2008_47_10
|
14. |
Дурманенко О. Специфіка моніторингу готовності майбутніх вихователів до роботи в сучасному закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Педагогічний часопис Волині. - 2019. - № 3. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2019_3_11
|
15. |
Дурманенко О. Підготовка майбутніх педагогів до моніторингової діяльності [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 4. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_4_13
|
16. |
Дурманенко О. Оцінювання якості дошкільної освіти як складник професійної підготовки майбутніх вихователів [Електронний ресурс] / О. Дурманенко // Acta paedagogika volynieses. - 2021. - Вип. 1. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_1_5
|
17. |
Дурманенко О. Л. Комунікативна культура вихователя закладу дошкільної освіти як складова його педагогічної майстерності [Електронний ресурс] / О. Л. Дурманенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 72(1). - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2019_72(1)__44
|
18. |
Дурманенко О. Л. Формування бар'єрної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Л. Дурманенко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__27
|
19. |
Дурманенко О. Л. Дослідження стану готовності майбутніх вихователів до забезпечення якості дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Л. Дурманенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 88. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_88_18
|
20. |
Дурманенко О. Л. Формування оцінювально-аналітичної компетентності в майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Л. Дурманенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2023. - Вип. 91. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_91_22
|
| |