Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Дьоміна К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Дьоміна К. Г. Розробка оптимальних параметрів виробництва залізничних осей [Електронний ресурс] / К. Г. Дьоміна, Т. В. Грицай // Металознавство та обробка металів. - 2009. - № 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2009_1_12 Вирішено актуальну науково-технічну задачу підвищення якості та експлуатаційної надійності залізничних осей за рахунок удосконалювання режимів гарячої прокатки заготовок і оптимізації параметрів подальших деформаційної та термічної обробок.
| 2. |
Левченко Г. В. Вплив вуглецю на особливості перитектичної кристалізації та дендритну структуру безперервнолитих заготовок зі сталі 09Г2С [Електронний ресурс] / Г. В. Левченко, К. Г. Дьоміна, Г. В. Тимофієв // Металознавство та обробка металів. - 2012. - № 2. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2012_2_5
| 3. |
Бабаченко О. І. Вплив режиму охолодження та хімічного складу на формування дендритної структури зливка та безперервнолитих заготовок [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, А. В. Книш, О. А. Шпак // Металознавство та обробка металів. - 2015. - № 2. - С. 16-24 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2015_2_5 Досліджено особливості дендритної структури зливка та безперервнолитих заготовок з вуглецевих і низьколегованих сталей різного діаметра. Встановлено, що при кристалізації безперервнолитих заготовок хімічний склад сталі, поряд з прискореним охолодженням, є одним з головних факторів, які визначають параметри дендритної структури.
| 4. |
Бабаченко О. І. Вплив гарячої деформації на пророблюваність структури осьових заготовок зі сталі EA1N [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, А. М. Хулін // Збірник наукових праць Дніпровського державного технічного університету. Технічні науки. - 2018. - Вип. Тем. вип.. - С. 222-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpddtu_2018_Tem
| 5. |
Фролов Я. В. Порівняльний аналіз результатів моделювання та оцінки пророблюваності структури сталі 09Г2С в процесі поздовжньої прокатки трубної заготовки Ø 250 мм [Електронний ресурс] / Я. В. Фролов, К. Г. Дьоміна, В. В. Андреєв // Обработка материалов давлением. - 2019. - № 1. - С. 170-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/omd_2019_1_27
| 6. |
Бабаченко О. І. Розробка хімічного складу та вдосконалення технології виробництва для підвищення експлуатаційної надійності і довговічності залізничної металопродукції [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, Г. А. Кононенко, К. Г. Дьоміна // Метал та лиття України. - 2019. - Т. 27, № 7-9. - С. 75-82. Розвиток теоретичних основ та практичні розробки параметрів процесу й устаткування для термічної обробки прокату в процесі його масового виробництва - основний напрям роботи відділу проблем деформаційно-термічної обробки конструкційних сталей. Відділ під керівництвом К. Ф. Стародубова було засновано в Інституті чорної металургії ім. З. І. Некрасова НАН України, який визначено як головну організацію з виробництва та якості металопродукції для залізничного транспорту. За останні роки відділом розроблено нові сталі для елементів вантажних вагонів нового покоління та технологічний процес їх термічної обробки, що забезпечує можливість виробництва високоміцного холодостійкого прокату без використання дорогих легуючих елементів. Для залізничних коліс розроблено сталі з різними системами легування для різних умов експлуатації. Розроблені параметри термічної обробки надають змогу досягти заданого комплексу властивостей. Науково обгірунтовано та підтверджено позитивний вплив підвищення ступеня деформації в центральних обсягах металу ободу на в'язкість руйнування K1c. Створено модель розрахунку температурних полів у процесі прискореного охолодження ободу залізничного колеса, обгрунтовано раціональні режими термічного зміцнення залізничних коліс залежно від хімічного складу сталі для утворення однорідної структури по перерізу. Досліджено особливості дендритної будови вихідної безперервнолитої заготовки <$Esymbol ж~470> мм для виробництва залізничних осей та осьових заготовок <$Esymbol ж~380> і 220 мм за умов ПАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ" за допомогою методу оцінки деформованого стану металу. Визначено ступінь деформаційного пророблення металу по перерізу осьових заготовок та розроблено рекомендації щодо підвищення втомної міцності залізничних осей виробництва ПАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ". В останні роки ведуться роботи щодо вдосконалення хімічного складу та технології термічної обробки залізничних рейок вітчизняного виробництва.Розвиток теоретичних основ та практичні розробки параметрів процесу й устаткування для термічної обробки прокату в процесі його масового виробництва - основний напрям роботи відділу проблем деформаційно-термічної обробки конструкційних сталей. Відділ під керівництвом К. Ф. Стародубова було засновано в Інституті чорної металургії ім. З. І. Некрасова НАН України, який визначено як головну організацію з виробництва та якості металопродукції для залізничного транспорту. За останні роки відділом розроблено нові сталі для елементів вантажних вагонів нового покоління та технологічний процес їх термічної обробки, що забезпечує можливість виробництва високоміцного холодостійкого прокату без використання дорогих легуючих елементів. Для залізничних коліс розроблено сталі з різними системами легування для різних умов експлуатації. Розроблені параметри термічної обробки надають змогу досягти заданого комплексу властивостей. Науково обгірунтовано та підтверджено позитивний вплив підвищення ступеня деформації в центральних обсягах металу ободу на в'язкість руйнування K1c. Створено модель розрахунку температурних полів у процесі прискореного охолодження ободу залізничного колеса, обгрунтовано раціональні режими термічного зміцнення залізничних коліс залежно від хімічного складу сталі для утворення однорідної структури по перерізу. Досліджено особливості дендритної будови вихідної безперервнолитої заготовки <$Esymbol ж~470> мм для виробництва залізничних осей та осьових заготовок <$Esymbol ж~380> і 220 мм за умов ПАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ" за допомогою методу оцінки деформованого стану металу. Визначено ступінь деформаційного пророблення металу по перерізу осьових заготовок та розроблено рекомендації щодо підвищення втомної міцності залізничних осей виробництва ПАТ "ІНТЕРПАЙП НТЗ". В останні роки ведуться роботи щодо вдосконалення хімічного складу та технології термічної обробки залізничних рейок вітчизняного виробництва.
| 7. |
Бабаченко О. І. Аналіз впливу деформаційного пророблення безперервнолитих заготовок на макро- і мікроструктуру конструкційних сталей (огляд) [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, Г. А. Кононенко, Р. В. Подольський // Металознавство та термічна обробка металів. - 2020. - № 4. - С. 17-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtom_2020_4_4
| 8. |
Бабаченко О. І. Фізичне і математичне моделювання гарячої пластичної деформації лабораторних злитків сталей для осей [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, Р. В. Подольський, К. Г. Дьоміна, Г. А. Кононенко, О. А. Сафронова // Сучасні проблеми металургії. - 2021. - № 24. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spm_2021_24_4
| 9. |
Бабаченко О. І. Дослідження впливу швидкості охолодження при затвердінні безперервнолитої заготовки на особливості дендритної структури вуглецевої сталі [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, Г. А. Кононенко, Ж. А. Дементьєва, О. А. Сафронова // Фундаментальні та прикладні проблеми чорної металургії. - 2020. - Вип. 34. - С. 229-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ftpp_2020_34_19
| 10. |
Бабаченко О. І. Вплив методів гарячого деформування на пророблюваність металу за перерізом під час виробництва осьових заготовок [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, Т. В. Балаханова, О. А. Сафронова, Г. А. Кононенко, К. Г. Дьоміна // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 5. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_5_8 Мета роботи - визначити вплив різних технологій виробництва чорнових залізничних осей із вуглецевої сталі марки F на особливості пророблення структури за перерізом для підвищення якості виготовлення залізничних осей на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано чотири технології виготовлення чорнових залізничних осей. Особливість дослідження полягала в тому, що технології відрізнялися тільки схемою деформування. При цьому розміри вихідних безперервнолитих заготовок та отриманих із них чорнових осей були однакові для всіх режимів деформації. Хімічний склад і температури деформації також не відрізнялись. Як основну металографічну характеристику, що дозволяє оцінити ступінь деформаційного пророблення чорнових осей за перерізом, було взято щільність слідів дендритної структури. Аналіз проведено на темплетах, вирізаних із кожного перерізу осі. Пророблення металу оцінено за трансформацією слідів дендритної структури (лікваційних ділянок). Дендритну структуру, а саме її щільність, визначено як кількість дендритів на 1 мм<^>2 площі шліфа, а для точного розрахунку розміру дендрита заміри здійснено мінімум по двох осях овала - великій і малій. Показано, що попри значний ступінь вковування осьових заготовок із вуглецевої сталі під час застосування різних схем деформування їх пророблення за перерізом суттєво відрізняється. Визначено найбільш ефективну технологію виготовлення чорнових залізничних осей із вуглецевої сталі марки F із точки зору пророблення за перерізом прокату та оцінено вплив кожного з досліджених способів деформації. Установлено найбільший і найменший коефіцієнти пророблюваності осьової заготовки в разі застосування різних методів деформаційного впливу. Виявлено технологію виготовлення чорнових залізничних осей, яка забезпечує найбільш рівномірне пророблення прокату за перерізом. Визначення коефіцієнта пророблюваності необхідне для кількісної оцінки впливу гарячої деформації та встановлення закономірності формування щільності дендритних слідів у напрямку від поверхневих до центральних шарів заготовки.
| 11. |
Бабаченко О. І. Вплив швидкості охолодження при затвердінні безперервнолитої заготовки на характеристики дендритної структури сталі марки ОС [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, Г. А. Кононенко, О. Л. Сафронов, О. П. Клинова // Металознавство та обробка металів. - 2021. - Т. 27, № 1. - С. 9-19. Виконано аналіз процесу утворення литої структури вуглецевої сталі марки ОС (ДСТУ ГОСТ 4728:2014) після завершення її кристалізації у разі зміни в широкому діапазоні швидкості охолодження розплаву під час затвердіння безперервнолитої заготовки (БЛЗ) діаметром 450 мм. Показано вплив швидкості охолодження на параметри хімічної неоднорідності розподілу кремнію і марганцю в мікроструктурі вуглецевої сталі. Визначено, що вплив швидкості охолодження металу у разі затвердіння аналізованої заготовки на розмір дендритних кристалів описується обернено пропорційною залежністю: <$Ey~=~423,75~x sup -0,161>. У разі зміни швидкості охолодження від 10<^>6 до <$E1~symbol Р roman C>/хв розмір дендритів в напрямку від поверхневих до серединних шарів БЛЗ <$Esymbol ж~450> мм збільшується у ~8 разів, а щільність дендритної структури вуглецевої сталі марки ОС зменшується в 65 разів. При цьому характер її залежності від інтенсивності тепловідведення є зворотнім щодо характеру зміни розміру дендритів. Встановлено, що варіацією швидкості охолодження в інтервалі <$E1~-~10 sup 6 ~symbol Р roman C>/хв можна досягти суттєвої зміни середнього розміру і щільності дендритних кристалів за збереження сталості об'ємної частки лікваційних (сегрегаційних) ділянок кремнію та марганцю ~ 24 % у вуглецевій сталі (0,42 - 0,50 % мас. C). Визначено, що в усьому дослідженому інтервалі зміни швидкості охолодження <$E1~-~10 sup 6 ~symbol Р roman C>/хв коефіцієнти дендритної ліквації <$EK sub д sup I> та <$EK sub д sup II> і кремнію, і марганцю змінюються незначно і становлять 1,8 - 1,9 і 1,5 для <$EK sub д sup I> та <$EK sub д sup II> відповідно. При цьому значення коефіцієнтів <$EK sub д sup I> та <$EK sub д sup II> для обох елементів практично постійні і в перліті, і у фериті. Доведено, що кремній і марганець мають високу дифузійну рухливість тільки за достатньо високих температур, коли сталь знаходиться у твердо-рідкому стані. На підставі результатів мікрорентгеноспектрального аналізу (МРА) встановлено, що неоднорідність розподілу хімічних елементів, яка утворюється в результаті дендритної ліквації кремнію та марганцю, є первинною і постійною характеристикою мікроструктури вуглецевої сталі.
| 12. |
Бабаченко О. І. Дослідження впливу хімічної та структурної неоднорідності сталі на в’язкість руйнування залізничних коліс [Електронний ресурс] / О. І. Бабаченко, Г. А. Кононенко, Ж. А. Дементьєва, К. Г. Дьоміна, Р. В. Подольський, О. А. Сафронова // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2024. - Т. 60, № 2. - С. 128-132.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.11.2025 р., через 410 днів
|
|
|