Пошуковий запит: (<.>A=Дядик Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Дядик Т. В. Трудова та соціальна реалізація робочої сили на ринку праці [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(2). - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(2)__5
|
2. |
Дядик Т. В. Стан зайнятості та безробіття в Україні [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, С. В. Писаренко // Агросвіт. - 2017. - № 8. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2017_8_6
|
3. |
Дядик Т. В. Земельні ресурси — основа виробничого потенціалу аграрних формувань полтавщини [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, Л. П. Погребняк // Агросвіт. - 2018. - № 3. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2018_3_9
|
4. |
Дядик Т. В. Формування і використання трудових ресурсів на міжнародному рівні та в Україні [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, І. Л. Загребельна, К. М. Близнюк // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 1. - С. 9–15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_1_3 Розглянуто загальні тенденції факторів формування трудових ресурсів: демографічна ситуація на міжнародному рівні та в Україні, міграційний, соціальний, економічний рух. Здійснено оцінку основних показників розвитку ринку праці, зокрема зайнятості та безробіття, забезпеченості та руху трудових ресурсів у підприємствах, досліджено динаміку заробітної плати в Україні та розвинутих країнах світу.
|
5. |
Дядик Т. В. Необхідність HR-маркетингу на сучасному ринку праці [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик // Інфраструктура ринку. - 2019. - Вип. 33. - С. 246-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2019_33_39
|
6. |
Писаренко С. В. Інноваційні методи управління персоналом як чинник формування його конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / С. В. Писаренко, Т. В. Дядик, С. М. Бих // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2020. - Вип. 41. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2020_41_11
|
7. |
Дядик Т. В. Міжнародний маркетинг робочої сили [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, І. Л. Загребельна // Інтелект XXI. - 2020. - № 1. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2020_1_4
|
8. |
Дядик Т. В. Oбсяги та ефективність виробництва основної продукції рослинництва в Україні [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, С. В. Писаренко // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 85-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2017_4_11
|
9. |
Дядик Т. В. Брендинг та інтернет-брендинг – найважливіші інструменти формування бренду підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик // Економічний простір. - 2020. - № 156. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2020_156_24
|
10. |
Дядик Т. В. Соціальна орієнтованість бізнесу, як важлива передумова створення hr-бренду [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, І. К. Лядський // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 2. - С. 62-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2020_2_7
|
11. |
Даниленко В. І. Тенденції розвитку ринку праці Полтавського регіону [Електронний ресурс] / В. І. Даниленко, Т. В. Дядик // Економіка і організація управління. - 2021. - Вип. 3. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2021_3_16
|
12. |
Дядик Т. В. Ціни та чинники маркетингової цінової політики в агробізнесі [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, В. І. Даниленко, В. М. Дикопавленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2021. - Вип. 4. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2021_4_11
|
13. |
Дядик Т. В. Формування "колеса бренду" закладу вищої освіти та його просування на ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, І. Л. Загребельна, А. В. Світлична // Інтелект XXI. - 2021. - № 3. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2021_3_16
|
14. |
Решетнікова О. В. Доцільність формування глобалізації бренду в сучасному середовищі міжнародного маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Решетнікова, В. І. Даниленко, Т. В. Дядик // Економічний простір. - 2022. - № 178. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2022_178_3
|
15. |
Даниленко В. І. Особливості маркетингового ціноутворення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності в умовах військового стану [Електронний ресурс] / В. І. Даниленко, Т. В. Дядик // Економічний простір. - 2022. - № 181. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2022_181_11
|
16. |
Дядик Т. В. Адаптаційні інструменти менеджменту проектів з енергозбереження сучасних організацій в контексті інноваційно-інвестиційного розвитку [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, Є. І. Бурий, Є. В. Білокіз, Р. В. Корольов. // Ефективна економіка. - 2023. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_9_51
|
17. |
Дядик Т. В. Вплив маркетингового ціноутворення на поведінку споживачів [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, В. І. Даниленко, О. В. Решетнікова // Економічний простір. - 2023. - № 184. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2023_184_14
|
18. |
Дядик Т. В. Управління поведінкою споживачів на основі маркетингового ціноутворення [Електронний ресурс] / Т. В. Дядик, В. І. Даниленко, О. В. Решетнікова // Економічний простір. - 2023. - № 186. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2023_186_8
|