Пошуковий запит: (<.>A=Елькін М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Елькін М. В. Проблема якості в управлінні закладом освіти [Електронний ресурс] / М. В. Елькін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_24
|
2. |
Аносов І. П. Антропологічний підхід до процесу виховання як фактор гармонійного розвитку особистості [Електронний ресурс] / І. П. Аносов, М. В. Елькін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_23
|
3. |
Елькін М. В. Роль інновацій в управлінні підготовкою менеджера освітнього закладу [Електронний ресурс] / М. В. Елькін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_27
|
4. |
Елькін М. Шляхи вирішення конфліктів у педагогічному колективі [Електронний ресурс] / М. Елькін // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 176-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_56 Розкрито проблему виникнення конфліктів у педагогічному колективі, визначено позитивні та негативні наслідки конфліктів та шляхи їх вирішення. Дано визначення конфлікту з точки зору філософії та психології, представлено позитивні (захист власної думки, ствердження власного авторитету, самореалізація тощо) та негативні (нервовий стан, емоційне напруження, зниження працездатності тощо) наслідки конфліктів. Підкреслено, що пріоритетним напрямом демократичної та гуманітарної освіти в Україні є підтримка та розвиток безконфліктної педагогіки. Визначено пріоритетні шляхи вирішення конфліктів у педагогічному колективі: не поспішати з реакцією на порушення дисципліни, не захоплюватися наказами, використовувати парціальне оцінювання діяльності членів педагогічного колективу, дотримуватися коректної поведінки, співпрацювати та навчитися ставити вимоги перед членами педагогічного колективу. Доведено, що конфлікти в педагогічній діяльності неминучі, вони є поштовхом для власного розвитку і їх не слід уникати. Раскрыта проблема возникновения конфликтов в педагогическом коллективе, определены положительные и отрицательные последствия конфликтов и пути их разрешения. Дано определение конфликта с точки зрения философии и психологии, представлены положительные и отрицательные последствия конфликтов. Подчеркнуто, что приоритетным направлением демократического и гуманитарного образования в Украине является поддержка и развитие бесконфликтной педагогики. Определены рекомендации по разрешению конфликтов в педагогическом коллективе: не спешить с реакцией на нарушение дисциплины, не увлекаться приказами, использовать парциальную оценку деятельности членов педагогического коллектива, соблюдать корректное поведение, сотрудничать, а также уметь быть требовательным перед членами педагогического коллектива. Доказано, что конфликты в педагогической деятельности неизбежны, они являются толчком для собственного развития и их не следует избегать. Reveals the problem of conflict in the teaching staff, identified the positive and negative consequences of conflict and ways to resolve them. It’s considered the definition of the conflict from the point of view of philosophy and psychology of the positive and negative consequences of conflict. It’s stressed that the priority of a democratic and humanitarian education in Ukraine is the support and development of conflict-pedagogy. By analyzing the results of the study of conflict in the teaching staff to identify recommendations to address them: do not rush to the reaction to a breach of discipline, orders not to get involved, the use of partial evaluation of the members of the teaching staff, the correct behavior, cooperation, and the ability to be demanding to the members of the teaching staff. It is proved that the conflicts in teaching activities are inevitable, they are the impetus for its development and should not be avoided.
|
5. |
Елькін М. В. Консеквенти становлення і розвитку кафедри педагогіки і педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (1922-2014 рр.) [Електронний ресурс] / М. В. Елькін, М. М. Окса // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 2. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_2_10
|
6. |
Елькін М. Роль жінок-просвітительок в історії педагогічної думки України [Електронний ресурс] / М. Елькін, М. Головкова, А. Коробченко // Українознавчий альманах. - 2010. - Вип. 4. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2010_4_19
|
7. |
Елькін М. Методологічні основи становлення нової парадигми освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Елькін // Українознавчий альманах. - 2012. - Вип. 9. - С. 288-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2012_9_78
|
8. |
Елькін М. В. Професійна компетентність учителя як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / М. В. Елькін, А. А. Коробченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 25. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_25_9
|
9. |
Елькін М. Роль і місце міжкультурних комунікацій та діалогу в управлінні навчально-виховним процесом [Електронний ресурс] / М. Елькін // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2015_1_6
|
10. |
Елькін М. Реальний педагогічний експеримент як віддзеркалення суспільних взаємовідносин [Електронний ресурс] / М. Елькін, І. Аносов, Т. Бєльчева // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_2_9
|
11. |
Елькін М. Формування цінностей дошкільнят та учнів в умовах реалізації Концепції Нової української школи [Електронний ресурс] / М. Елькін, І. Батарейна // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 1. - С. 70-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2018_1_12
|
12. |
Елькін М. В. Метод проектів у фаховій підготовці вчителів Нової української школи [Електронний ресурс] / М. В. Елькін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2020. - № 68(1). - С. 249–252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2020_68(1)__53
|