Пошуковий запит: (<.>A=Женченко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Женченко М. Бібліографічний опис електронних ресурсів: загальні вимоги [Електронний ресурс] / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 4. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2011_4_5
|
2. |
Женченко М. Цифрова дистрибуція на книжковому ринку України [Електронний ресурс] / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 10. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2013_10_2 Визначено та охарактеризовано основні моделі цифрової дистрибуції на книжковому ринку України, описано формати представлення цифрового контенту залежно від обраної моделі дистрибуції. Зазначено, що для українського книжкового ринку характерне явище бізнес-конвергенції, коли створення контентних майданчиків для продажу електронних версій книг стає способом одержання "додаткової вартості" для компаній-виробників рідерів, операторів мобільного зв'язку.
|
3. |
Женченко М. І. Оверлейні журнали як нова модель видання наукової періодики в інформаційному суспільстві: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_21
|
4. |
Женченко М. І. Поняття "мультимедіа", "крос-медіа", "трансмедіа" у науковому дискурсі цифрової доби [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_12
|
5. |
Женченко М. І. Організаційні моделі редакцій ЗМІ в умовах мультиплатформного медіавиробництва [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 55. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_55_17
|
6. |
Женченко М. Електронно-бібліотечні системи у цифровій дистрибуції навчальних видань [Електронний ресурс] / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 3. - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_3_11
|
7. |
Женченко М. Проблеми ціноутворення в електронному книговиданні [Електронний ресурс] / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 6. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_6_3
|
8. |
Женченко М. Дитяча література в електронному форматі: типологічна характеристика, бізнес-моделі [Електронний ресурс] / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 5. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_5_4
|
9. |
Женченко М. І. Нова модель рецензування наукових публікацій у цифровому середовищі [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 1. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_1_34 Інформатизація наукової комунікації, застосування у практиці видання наукової періодики ідей Будапештської ініціативи відкритого доступу до наукових досліджень стали каталізатором формування нової моделі експертного оцінювання статей і відкритого онлайнового рецензування. На відміну від традиційного закритого подвійного сліпого рецензування, яке має чіткі параметри й зрозуміле науковому співтовариству, відкрите рецензування поки що не має усталеного визначення та може бути реалізоване в Інтернет-середовищі в різних формах. Визначено поняття "відкрите онлайнове рецензування", описано переваги, недоліки та перспективи його застосування у практиці роботи редакцій наукових журналів.
|
10. |
Женченко М. Типологічна класифікація електронних видань як науково-практична проблема [Електронний ресурс] / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 8. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_8_4
|
11. |
Женченко М. І. Цифрові трансформації в системі книгорозповсюдження України [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Обрії друкарства. - 2015. - № 1. - С. 55-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obdr_2015_1_9
|
12. |
Женченко М. Краудфандинг як інноваційна бізнес-модель у видавничій галузі цифрової доби [Електронний ресурс] / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 10. - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_10_4
|
13. |
Женченко М. І. Цифрові трансформації моделей видання наукової періодики [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 1. - С. 257-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_1_29 Розглянуто трансформацію моделей видання наукової періодики за умов розвитку ініціативи відкритого доступу до наукових досліджень. Визначено поняття "оверлейного журналу" як нової моделі публікації наукових статей, описано форми співпраці редакцій оверлейних журналів та репозитаріїв, особливості формування змісту та переваги, які надає використання оверлейної моделі для всіх суб'єктів наукової комунікації. Запропоновано авторське бачення моделей видання наукових журналів у цифровому середовищі.
|
14. |
Прихода Я. В. Інноваційні методи навчання майбутніх видавців-редакторів [Електронний ресурс] / Я. В. Прихода, М. І. Женченко // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 2. - С. 191–198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_2_23 Розкрито досвід застосування інноваційних методів організації навчального процесу в курсі "Книжкові видання" для майбутніх видавців і редакторів. Виявлено, що найефективнішим є поєднання контекстного і проблемного навчання. Запропоновано способи активізації навчального процесу в підготовці видавців-редакторів. Обгрунтовано потребу співпраці викладачів, студентів і роботодавців, національної мобільності.
|
15. |
Женченко М. І. Кросмедійний менеджмент у конвергентних редакціях ЗМІ [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 58. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_58_16
|
16. |
Женченко М. І. Технології макетування і верстання інтерактивних електронних видань [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Обрії друкарства. - 2020. - № 1. - С. 62-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obdr_2020_1_8
|
17. |
Женченко М. І. Підручники для Нової української школи як засіб ефективної освітньої комунікації: дискурс-аналіз і проблеми культури видання [Електронний ресурс] / М. І. Женченко, І. В. Женченко, Я. В. Прихода, Т. Б. Харламова // Current issues of mass communication. - 2019. - Iss. 25. - С. 51-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2019_25_6
|
18. |
Женченко М. І. Видавничо-педагогічний підхід до проблеми типологізації електронних освітніх ресурсів [Електронний ресурс] / М. І. Женченко, О. М. Мельник, І. В. Женченко, Я. В. Прихода // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 1. - С. 121–141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_1_13 Проаналізовано класифікації ЕОР, представлені у нормативних документах і наукових роботах, виявлено різні підходи до виокремлення ознак для типологічного поділу: педагогічний (у контексті методики навчання) та видавничий (у контексті розроблення ЕОР). Узагальнено та систематизовано напрацьовані в педагогічному та видавничому наукових дискурсах типологічні ознаки ЕОР, враховано підходи до класифікації електронних видань і програмних засобів як частини ЕОР та гармонізовано типологічні ознаки ЕОР із вимогами до метаданих навчальних об'єктів і навчальних ресурсів, визначених у міжнародних і національних стандартах. Розроблено фасетну класифікацію, що стала основою типологізації ЕОР за комплексом ознак, згрупованих у п'ять категорій: загальні, освітні; видавничо-технологічні; технічні; правові. Наголошено на тенденції зарубіжних видавців розробляти не окремі ЕОР, а тематичні пакети, об'єднані спеціальним програмним забезпеченням у цілісні цифрові освітні середовища.
|
19. |
Герасимова О. О. Кросмедійні шкільні підручники: поняття, класифікація, проблеми редакційно-видавничої підготовки [Електронний ресурс] / О. О. Герасимова, М. І. Женченко // Поліграфія і видавнича справа. - 2022. - № 1. - С. 125–133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2022_1_14
|
20. |
Женченко М. І. Бізнес-моделі основних гравців на полі цифрової дистрибуції електронних книжок в Україні. 2011–2023 [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 4. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_4_13
|