Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Жирська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Жирська Г. Я. 
Ціннісний підхід до вивчення біології людини на основі інтеграції природничо-наукових і гуманітарних знань [Електронний ресурс] / Г. Я. Жирська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 155-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.403 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Жирська Г. 
Ґендерна експертиза шкільних підручників з біології [Електронний ресурс] / Г. Жирська // Українознавчий альманах. - 2010. - Вип. 4. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2010_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Жирська Г. Я. 
Концептуальні засади змісту предмета "Основи здоров’я" для загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. Я. Жирська, О. М. Кікінежді, Н. О. Будна // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_23
Наведено концепцію побудови курсу «Основи здоров’я» для загальноосвітніх навчальних закладів на основі впровадження здоров’язберігальної технології навчання. Розкрито особливості гуманістичного, особистісно орієнтованого та гендерного підходів до її реалізації. Обгрунтовано роль оздоровчої функції загальноосвітньої школи, що передбачає створення екологічно безпечного, творчо розвивального, емоційно сприятливого середовища за умови суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителів, учнів і батьків.Представлена концепция построения курса «Основы здоровья» для общеобразовательных учебных заведений на основе внедрения здоровьесберегающей технологии обучения. Раскрыты особенности гуманистического, личностно ориентированного и гендерного подходов к ее реализации. Обоснована роль оздоровительной функции общеобразовательной школы, которая предусматривает создание экологически безопасной, творчески развивающей, эмоционально благоприятной среды при условии субъект-субъектного взаимодействия учителей, учеников и родителей.A concept for construction of the course «Fundamentals of health» for general educational establishments through the introduction of health saving training technology has been introduced. The features of humanistic, learner-centered and gender-based approaches for its implementation have been revealed. The role of health-improvement function of a secondary school that provides formation of the ecologically safe, creative developing, emotionally supportive environment provided subject-to-subject interaction of teachers, students and parents has been substantiated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.817 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Жирська Г. Я. 
Формування в учнів ціннісного ставлення до природи як компонента екологічної культури [Електронний ресурс] / Г. Я. Жирська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_15
Обгрунтовано зв’язок ціннісного ставлення до природи з екологічною культурою особистості та необхідність застосування нових підходів до його формування за умов загострення екологічної кризи. Визначено зміст, структуру та особливості оцінної діяльності школярів щодо формування ціннісного ставлення до природи. Розкрито можливості сучасних методів і засобів природничо-наукової освіти для організації емоційно-оцінної діяльності екологічного спрямування в навчально-виховному процесі ЗОШ.Обосновано связь ценностного отношения к природе с экологической культурой личности и необходимость применения новых подходов к его формированию в условиях обострения экологического кризиса. Определены содержание, структура и особенности оценочной деятельности школьников относительно формирования ценностного отношения к природе. Раскрыты возможности современных методов и средств естественнонаучного образования для организации эмоционально-оценочной деятельности экологического направления в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы.The article presents a substantiation of the connection of value attitude to nature with ecological culture of an individual and the need to apply new approaches to its formation in the conditions of environmental crisis. The content, structure and peculiarities of student’s evaluation activity on the formation of their value attitude to nature were analyzed. The power of modern methods and means of natural and scientific education for the organization of emotional and evaluative ecology oriented activity in educational process at secondary schools has been revealed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.01 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Жирська Г. 
Шляхи формування дослідницької компетентності школярів у процесі біологічної освіти [Електронний ресурс] / Г. Жирська // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. - 2015. - Вип. 37. - С. 104-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvdzphp_2015_37_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.58 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Степанюк А. В. 
Наступність у формуванні компетенцій майбутніх учителів біології в умовах ступеневої освіти [Електронний ресурс] / А. В. Степанюк, Г. Я . Жирська, Н. Й. Міщук // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_41
Висвітлено особливості конструювання змісту компетенцій майбутніх учителів біології в умовах вищої ступеневої освіти на основі принципу наступності. Конкретизовано зміст таких груп компетенцій, як соціально-культурні, загальнонаукові (фундаментальні), професійні (предметні й психолого-педагогічні). Розкрито специфіку змісту компетенцій, їх розширення та ускладнення в процесі підготовки бакалаврів, спеціалістів та магістрів за напрямом підготовки "Біологія" з урахуванням розвитку особистісних цінностей та ставлення студентів до професійних знань, умінь та навичок.Освещены особенности конструирования содержания компетенций будущих учителей биологии в условиях уровневого высшего образования на основании принципа преемственности. Конкретизировано содержание таких групп компетенций, как социально-культурные, общенаучные (фундаментальные), профессиональные (предметные и психолого-педагогические). Раскрыто специфику содержания компетенций, их расширение и усложнение в процессе подготовки бакалавров, специалистов и магистров по направлению "Биология" с учетом развития личностных ценностей и отношения студентов к профессиональным знаниям, умениям и навыкам.There has been covered the extended interpretation of coherence by taking into account the peculiarities of building content of future biology teacher competencies in the system of multilevel education, namely in respect of developing personal values and students’ attitude towards professional knowledge and skills. There have been clarified the content of competencies’ groups such as social and cultural, general education and professional (content area and teacher education).
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.817 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Степанюк А. В. 
Витоки ефективної діяльності кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін у системі "ЗВО-Школа" (до 50-річчя кафедри) [Електронний ресурс] / А. В. Степанюк, Н. Й. Міщук, Г. Я. Жирська, Л. С. Барна, Н. М. Дробик, В. В. Грубінко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Біологія. - 2021. - Т. 81, № 4. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_2021_81_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.933 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Жирська Г. Я. 
Формування фахових компетентностей майбутніх учителів природничих наук [Електронний ресурс] / Г. Я. Жирська, Є. С. Біла, В. М. Шкіринець // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 39. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_39_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.459 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сухомлинова О. В. 
Формування критичного мислення у студентів: методи та підходи до розвитку аналітичних здібностей [Електронний ресурс] / О. В. Сухомлинова, Г. Я. Жирська, І. М. Масло // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 14. - С. 452-467. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_14_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.672 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського