Пошуковий запит: (<.>A=Заскалєта С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Заскалєта С. В. Співробітництво країн ЄС щодо професійної підготовки фахівців аграрної галузі та сільського розвитку [Електронний ресурс] / С. В. Заскалєта // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2010. - Т. 136, Вип. 123. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2010_136_123_7
|
2. |
Заскалєта С. Г. Проблема професійної підготовки фахівців аграрної галузі у педагогічній теорії і практичній діяльності вищих навчальних закладів України [Електронний ресурс] / С. Г. Заскалєта // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 153, Вип. 141. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_153_141_11
|
3. |
Заскалєта С. Г. Аналіз нормативно-правової бази України щодо професійної підготовки фахівців аграрної галузі у контексті процесу євроінтеграції [Електронний ресурс] / С. Г. Заскалєта // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 173, Вип. 161. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_173_161_3
|
4. |
Заскалєта С. Г. Спільні тенденції професійної підготовки фахівців аграрної галузі в країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / С. Г. Заскалєта // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 199, Вип. 187. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_199_187_20
|
5. |
Заскалєта С. Застосування принципів міждисциплінарних зв’язків у процесі вивчення іноземної мови на факультеті іноземної філології [Електронний ресурс] / С. Заскалєта // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 27. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2018_27_18
|
6. |
Заскалєта С. Г. Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / С. Г. Заскалєта, А. Є. Округ // Молодий вчений. - 2018. - № 4.4. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4 Досліджено теоретичні основи проблеми, а також обгрунтовано сутність, структуру та рівні готовності студента до організації самостійної пізнавальної діяльності. Проаналізовано інструктивно-методичні матеріали процесу організації самостійної пізнавальної діяльності майбутнього спеціаліста під час вивчення іноземної мови. Визначено системоутворюючі фактори організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях з іноземної мови, а також критерії-показники та рівні ефективності організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови.
|
7. |
Заскалєта С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Заскалєта // Освітологія. - 2019. - № 8. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2019_8_16 Висвітлено тенденції професійної підготовки фахівців аграрної галузі (ПФАГ) в країнах Європейського Союзу. Здійснено порівняльний аналіз тенденцій у ПФАГ в країнах ЄС. Запропоновано перспективні напрями співробітництва України з країнами ЄС щодо ПФАГ. Визначено шляхи модернізації національної системи ПФАГ в Україні. Розглянуто проблему професійної ПФАГ в країнах ЄС у педагогічній теорії. Висвітлено соціально-економічні передумови розвитку системи ПФАГ в країнах ЄС, а також нормативно-правову базу. Обгрунтувано класифікації країн ЄС щодо подібності систем ПФАГ. Досліджено систему професійної ПФАГ Федеративної Республіки Німеччина, Французької Республіки, Королівства Данія, Великої Британії та в інших країнах Західної Європи. Досліджено провідні тенденції професійної підготовки фахівців аграрної галузі (АГ) в країнах ЄС. Проаналізовано проблему професійної підготовки фахівців АГ в групах країнах ЄС у педагогічній теорії. Надано концепцію та науковий тезаурус дослідження тенденцій професійної підготовки фахівців АГ в країнах ЄС. Проаналізовано соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців АГ в цих країнах. Обгрунтовано класифікацію країн ЄС за подібністю професійної підготовки фахівців АГ та її критерії. Проаналізовано професійну підготовку фахівців АГ в країнах Західної та Східної Європи, визначено основні тенденції. Здійснено порівняльний аналіз тенденцій такої підготовки АГ в групах країн ЄС та визначено провідні тенденції професійної підготовки фахівців АГ для всіх країн ЄС. Визначено напрями використання досвіду ЄС в модернізації професійної підготовки фахівців АГ в Україні та перспективні напрями співробітництва України з країнами ЄС щодо аграрної освіти.
|
8. |
Заскалєта С. Застосування міжпредметних зв’язків для забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Заскалєта, Н. Буглай // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 3. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_3_14
|
9. |
Заскалєта С. Г. Тенденції професійної підготовки в країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / С. Г. Заскалєта // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 1.38(2). - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2012_2_1
|
10. |
Заскалєта С. Застосування принципів міжпредметних зв᾿язків у вищій школі: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / С. Заскалєта, О. Щербакова // Освітологічний дискурс. - 2020. - № 2. - С. 121–131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2020_2_12
|
11. |
Будак В. Д. Організація змішаного навчання в умовах викладання педагогічних дисциплін у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Д. Будак, С. Г. Заскалєта // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 77(1). - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2021_77(1)__24
|