Пошуковий запит: (<.>A=Зозульов О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гончар С. О. Мерчандайзинг в системі інтегрованих маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / С. О. Гончар, О. В. Зозульов. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_1_14
|
2. |
Андрух Д. О. Методичні засади оцінювання доцільності виходу українських виробників промислового вагового обладнання на міжнародний ринок (на прикладі підприємства ТОВ НВК "Союзцветметавтоматика") [Електронний ресурс] / Д. О. Андрух, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_12 Розроблено методичні засади оцінювання доцільності виходу українських виробників промислового вагового обладнання на міжнародний ринок. Зазначено фактори, вплив яких стимулює вітчизняні підприємства займатися зовнішньоекономічною діяльністю. Розроблено алгоритм дослідження доцільності виходу на міжнародний ринок, проведено структурний аналіз споживачів для визначення цільового профілю, на який може орієнтуватися підприємство, що виходить на зарубіжний ринок. Алгоритм дослідження складається з чотирьох основних блоків: аналіз пропозиції, аналіз попиту, аналіз конкурентного середовища та модель вибору споживачів, - проходження кожного з яких у висновку дозволяє прийняти рішення щодо доцільності виходу на ринок та вибрати основні шляхи ведення компанією зовнішньоекономічної діяльності. В рамках проведення структурного аналізу використано модель Вінда-Дугласа, що дозволяє не тільки надати оцінку привабливості міжнародних ринків, але й зробити комплексний аналіз їх привабливості, з урахуванням впливу факторів та ризиків. На основі даного аналізу компанією прийматиметься рішення про вибір ринку, на якому вона зможе максимізувати свій прибуток.
|
3. |
Коміссарчик О. Є. Маркетинговий підхід до аналізу конкурентоспроможності безпілотного літального апарату [Електронний ресурс] / О. Є. Коміссарчик, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 339-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_58 Розглянуто існуючу методологічну базу та підходи до аналізу конкурентоспроможності літальних апаратів, запропоновано процес аналізу конкурентоспроможності безпілотного літального апарату (БПЛА), що є формалізованим у конкретний алгоритм. Даний алгоритм є універсальним і може бути застосований для аналізу конкурентоспроможності будь-якого БПЛА цивільного призначення. Розглянуто результати практичної апробації даного алгоритму: розглянуто основні особливості ринку БПЛА України, виділено основні сегменти споживачів, визначено сильні та слабкі сторони об'єкта дослідження та проаналізовано на якому з виділених сегментів дана розробка є найбільш конкурентоспроможною, зроблено підсумкові висновки, одержані в результаті маркетингового дослідження, проведеного на основі використання даного алгоритму, виділено основні стримуючі фактори розвитку галузі БПЛА в Україні, що відноситься до інноваційних та стратегічних галузей вітчизняної економіки відповідно до українського законодавства.
|
4. |
Зозульов О. В. Роль інтернет-технологій у процесі узгодження економічних інтересів суб’єктів ринку [Електронний ресурс] / О. В. Зозульов, К. А. Полторак // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 399-403. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_67 Проаналізовано розвиток Інтернет-технологій, зокрема представлено фактори, що вплинули на поширення Інтернет-технологій у суспільній діяльності. Виявлено, що дані фактори призвели до трансформації економічних відносин у середовище Інтернет. Розглянуто основні економічні інтереси, що переслідують учасники ринку. Обгрунтовано можливі напрямки підвищення доданої вартості, що може одержати виробник. Так одним з шляхів є підвищення ефективності використання активів. Для цього розглянуто застосування Інтернет-технологій у ланцюгу створення цінності товару М. Портера. Іншим шляхом є збільшення ефективності процесів обміну, а саме підвищення їх диспаритетності. Це можливо досягти завдяки застосування Інтернет-технології. Наведено шляхи підвищення ефективності різних типів обмінів із застосуванням Інтернет-технологій. Виявлено, що саме маркетингова діяльність підприємства сприяє оптимальному узгодженню економічних інтересів учасників ринку. Наведено стратегії Інтернет-маркетингу, що можуть бути використані компанією для ефективної діяльності в Інтернет середовищі.
|
5. |
Гнідіна О. Ю. Ребрендинг торгової марки на споживчому ринку [Електронний ресурс] / О. Ю. Гнідіна, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 390-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_61 Досліджено ступінь вивченості ребрендингу торгової марки в науковій літературі, розглянуто його місце в продуктово-ринковій стратегії компанії. Показаний взаємозв'язок між диференціацією, позиціонуванням, брендингом та ребрендингом. Ребрендинг розглядається як ефективний інструмент підвищення лояльності споживачів, розширення цільової аудиторії, одержання конкурентних переваг і як засіб утримання та посилення позицій підприємства на ринку. Визначено завдання ребрендингу, а також умови необхідності його застосування компанією. Розроблено поетапний алгоритм реалізації процесу ребрендингу, систематизовані стратегічні напрями його здійснення. Визначено відмінні особливості здійснення ребрендингу торгової марки на споживчому ринку, розуміння яких є однією з необхідних умов стійкого і довгострокового існування компанії на ринку.
|
6. |
Зозульов О. В. Особливості ринкового репозиціонування закладів громадського харчування на преміум сегменті [Електронний ресурс] / О. В. Зозульов, К. Л. Мартинова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 409-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_64 Розглянуто існуючі теоретичні засади репозиціонування закладів громадського харчування на преміум сегменті. Уточнено визначення поняття "репозиціонування", систематизовано підходи до визначення даного поняття. Показано зв'язок ринкового репозиціонування з управлінням об'єктивною та суб'єктивною якістю послуг в секторі HoReCa. Визначено особливості ринкового репозиціонування закладів громадського харчування на преміум сегменті та сформульовано специфічні для такого ринку чинники репозиціонування. Виокремлено можливі стратегії та типи репозиціонування на ринку послуг громадського харчування. Розглянуто результати маркетингового дослідження, яке дозволило визначити та деталізувати ключові чинники репозиціонування в секторі HoReCa, розглянуто специфіку ринку закладів громадського харчування класу люкс.
|
7. |
Полторак К. А. Застосування крауд-технологій в маркетинговій діяльності підприємств [Електронний ресурс] / К. А. Полторак, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 422-429. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_66 Розглянуто можливості застосування крауд-технології в маркетинговій діяльності підприємств. Проаналізовано природу утворення явища краудсорсинг. Розглянуто відмінності аутсорсингу та краудсорсингу, основна з яких полягає у залученні до процесу краудсорсингу широкого загалу осіб необмежених однією організацією, на основі публічної оферти. Розглянуто напрямки застосування крауд-технології в діяльності підприємства. Проаналізовано процес застосування крауд-технології в маркетинговій діяльності підприємства. Запропоновано подвійний напрямок застосування - краудсорсинг, як стратегія "крауд як партнер" та краудмаркетинг - стратегія "крауд як споживач". На основі цього розроблено стратегію краудмаркетингу, що передбачає управління споживачем в мережевих співтовариствах, комунікаційну модель управління споживачем в мережі та методи збуту в мережі Інтернет. Основним результатом стратегії краудмарктенгу є одержання клієнта-партнера, що взаємодії якого з іншими споживачами підсилюючи управлінський вплив компанії.
|
8. |
Зозульов О. В. Корпоративний бренд: сутність та особливості [Електронний ресурс] / О. В. Зозульов, М. О. Григораш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_8
|
9. |
Зозульов О. В. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку [Електронний ресурс] / О. В. Зозульов, А. В. Гусиніна // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_6
|
10. |
Зозульов О. Ринкові форми торгової марки [Електронний ресурс] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 1. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_1_5
|
11. |
Зозульов О. Економічні логіки маркетингових дій [Електронний ресурс] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_5_12
|
12. |
Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [Електронний ресурс] / О. Зозульов, О. Пыдмогыльна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_3_10
|
13. |
Зозульов О. АТІ- технологія динамичного таргетування [Електронний ресурс] / О. Зозульов, Т. Царьова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_4_12
|
14. |
Зозульов О Новий підхід до управління в маркетингу [Електронний ресурс] / О Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2013_5_9
|
15. |
Зозульов О. В. Підходи до проведення технологічного аудиту [Електронний ресурс] / О. В. Зозульов, Т. О. Царьова // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 3. - С. 94-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_3_16
|
16. |
Зозульов О. Критерії ефективного ринкового позиціонування товарів на споживчому ринку [Електронний ресурс] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 2. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_2_9
|
17. |
Полторак К. А. Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій в мережі інтернет засобами математичного моделювання [Електронний ресурс] / К. А. Полторак, О. В. Зозульов, О. Г. Жданова // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 3. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_3_10
|
18. |
Полторак К. А. Сучасний стан ринку інтернет-технологій: детермінанти розвитку ринку та нові підходи до маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / К. А. Полторак, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 372-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_55
|
19. |
Шабан К. С. Класифікація міжорганізаційних об'єднань в контексті формування інноваційної політики промислово-виробничого підприємства. [Електронний ресурс] / К. С. Шабан, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 402-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_59 Досліджено існуючі науково-теоретичні підходи до трактування терміну іміжорганізаційне об'єднанняі як нової форми конкурентної боротьби, встановлено взаємозвіязок між термінами "міжорганізаційне об'єднання" та імережаі. Наведено класифікаційні ознаки, за якими розрізняють види даних утворень та запропоновано власні принципи класифікації мереж, а саме територіальна та галузева приналежність, форма утворення, форма внутрішньої взаємодії, джерело конкурентних переваг, ступінь стійкості взаємозвіязків, співвідношення ступенів впливу та інші. Аналізуючи діяльність міжорганізаційних об'єднань, визначено детермінанти конкурентоспроможності даних утворень за такими напрямками як процеси, засоби, чинники та потенціал зростання. Крім цього розкрито важливість діяльності мереж в інноваційні сфері і відповідно сформульовано основні стимули об'єднання підприємств для проведення інноваційної політики. Такими стимулами стають фінансові ресурси, ноу-хау, збутові можливості, управлінський досвід та виробничо-технологічні потужності.
|
20. |
Зозульов О. Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства [Електронний ресурс] / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 4. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_4_3
|
| |