Пошуковий запит: (<.>A=Кабанець М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Кабанець М. М. Методологічні засади формування інформаційної культури майбутніх інженерів в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2013. - № 1. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2013_1_24
|
2. |
Кабанець М. М. Регіональні програми підтримки обдарованих школярів у луганській області [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 473-481. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_70
|
3. |
Кабанець М. М. Специфіка організації самостійної роботи обдарованих школярів в ліцеї-інтернаті при Донецькому національному університеті [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(1). - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(1)__7
|
4. |
Кабанець М. М. Технології пошуку й відбору обдарованих дітей у регіональних системах педагогічної підтримки обдарованих школярів [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 5. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_5_7
|
5. |
Кабанець М. М. Періодизація становлення педагогічної підтримки обдарованих школярів у східноукраїнському регіоні (кінець ХХ – початок ХХІ століть) [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 6. - С. 58-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_6_8
|
6. |
Кабанець М. М. Банки даних "Обдарованість" у педагогічній підтримці обдарованих дітей [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2019. - Вип. 1. - С. 69-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2019_1_9
|
7. |
Кабанець М. Форми залучення обдарованих школярів до науково-дослідницької роботи у східноукраїнському регіоні (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / М. Кабанець // Педагогічний дискурс. - 2019. - Вип. 26. - С. 44–49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2019_26_9
|
8. |
Кабанець М. М. Педагогічна підтримка обдарованих школярів: східноукраїнський досвід [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2019. - Вип. 2. - С. 107-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2019_2_13
|
9. |
Кабанець М. Педагогічна підтримка обдарованих дітей та молоді у регіональному вимірі [Електронний ресурс] / М. Кабанець // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 153-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2019_2_13
|
10. |
Кабанець М. М. Інклюзивна освіта як шлях до демократизації суспільства [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 29. - С. 209-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_29_37
|
11. |
Кабанець М. М. Фактори формування в майбутніх інженерів потреби у творчій самореалізації у вищих технічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - Вип. 26. - С. 269-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2010_26_54
|
12. |
Кабанець М. М. Роль обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти у педагогічній підтримці обдарованих школярів [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2018. - № 2. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2018_2_5
|
13. |
Кабанець М. М. Шляхи удосконалення педагогічної підтримки обдарованих школярів у регіональному освітньому просторі [Електронний ресурс] / М. М. Кабанець // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2019. - № 1. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2019_1_5
|