Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кайдалова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кайдалова Л. Г. Обеспечение и контроль качества высшего образования в рамках Болонской декларации [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова, Л. Г. Буданова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2007. - № 6. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2007_6_7
| 2. |
Кайдалова Л. Г. Професійна самореалізація та саморозвиток викладача [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_39_4 На основі аналізу наукових праць та педагогічного досвіду охарактеризовано сутність професійної самореалізації та саморозвитку викладача ВНЗ. Обгрунтовано наявність та розвиненість у викладача професійно важливих якостей: загальної культури, поваги до студентів, креативності, відповідальності, активної життєвої позиції, тактовності, комунікабельності, толерантності, емпатії, ініціативності та зроблено акцент на розвиток творчості, самоосвіти, самовдосконалення викладача.На основе анализа научных трудов и педагогического опыта охарактеризована сущность профессиональной самореализации и саморазвития преподавателя ВУЗ. Обосновано наличие и развитие у преподавателя профессионально важных качеств: общей культуры, уважения к студентам, креативности, ответственности, активной жизненной позиции, тактичности, коммуникабельности, толерантности, эмпатии, инициативности, а также сделан акцент на развитие творчества, самообразования и самосовершенствования преподавателя.
| 3. |
Кайдалова Л. Г. Теоретико-методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__11 Визначено й теоретично обгрунтовано теоретико-методичні аспекти використання інформаційно-комунікативних технологій та впровадження мультимедійних і Інтернет-технологій у вищій освіті, які надають можливість удосконалення навчального процесу, підвищення якості підготовки майбутніх фахівців, активізації пізнавальної діяльності, вибору форм і методів навчання, формування інформаційної культури та поглиблення міждисциплінарних зв’язків.Определены и теоретически обоснованы теоретико-методические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий и внедрения мультимедийных и Интернет-технологий в высшем образовании, которые дают возможность усовершенствования учебного процесса, повышения качества подготовки будущих специалистов, активизации познавательной деятельности, выбора форм и методов обучения, формирования информационной культуры и углубления междисциплинарных связей.
| 4. |
Кайдалова Л. Г. Моніторинг якості професійної підготовки інженерів-технологів [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_31 Розглянуто теоретичні та методичні основи моніторингу якості професійної підготовки інженерів-технологів за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Визначено його складові, послідовність та вимоги щодо проведення.Рассмотрены теоретические и методические основы мониторинга качества профессиональной подготовки инженеров-технологов в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Определены его составляющие, последовательность и требования к проведению.The article deals with the theoretical and methodological principles of teacher- engineers professional training quality monitoring in conditions of credit-module system of teaching process organization. Its components, sequence and demands to fulfillment have been defined.
| 5. |
Кайдалова Л. Г. Професійна діяльність як основа підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 152-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_25 Розглянуто поняття «діяльність», «діяльнісний підхід»; проаналізовано особливості професійної діяльності фахівців фармацевтичної галузі для підготовки майбутніх фахівців, кваліфікаційні вимоги до них. У професійній підготовці майбутніх фахівців системи охорони здоров’я враховано, що вони допомагають зберігати людям здоров’я, запобігати хворобам і надавати кваліфіковану допомогу при вживанні лікарських засобів. Проаналізовано вимоги та рекомендації міжнародних організацій охорони здоров’я до фармацевтів.Рассмотрены понятия «деятельность», деятельностный подход; проанализированы особенности профессиональной деятельности специалистов фармацевтической отрасли для подготовки будущих специалистов, квалификационные требования к ним. В профессиональной подготовке будущих специалистов здравоохранения учтено, что они помогают сохранить здоровье, предотвратить болезни и предоставлять квалифицированную помощь при употреблении лекарственных средств. Проанализированы требования и рекомендации международных организаций к фармацевтам.Approach; an analysis has been made of the peculiarities of specialists’ professional activities in the pharmaceutical industry for training future specialists, as well as qualification standards. The professional training of future specialists in thefield of public health services takes into account the fact that they help to preserve people’s health, prevent diseases and give a qualified help while taking remedies. The requirement and recommendations of international organizations to the pharmaceutists are analyzed.
| 6. |
Кайдалова Л. Г. Викладач у системі дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_16 Розглянуто функції викладача в системі дистанційного навчання. Проаналізовано форми, методи та засоби, якими повинен володіти тьютор у дистанційному навчанні. Наголошено на необхідності спеціальної підготовки викладачів до роботи за дистанційною формою навчання. Виокремлено вміння, навички та якості, якими повинен володіти викладач дистанційного навчання.Рассмотрены функции преподавателя в системе дистанционного обучения. Анализируются формы, методы и средства, которыми должен владеть тьютор в дистанционном обучении. Отмечена необходимость специальной подготовки преподавателей к работе в дистанционной формой обучения. Выделены умения и навыки, качества, которыми должен владеть преподаватель дистанционного обучения.In the article the functions of a teacher are considered in the system distance education. Forms, methods and aids are analysed which a tutor must have a good master of. The has been observed the necessity of a special training of teachers for workingwith a distant form of teaching. Skills, habits and qualities have been marked out which a teacher of distance education must possess.
| 7. |
Кайдалова Л. Г. Професійно-педагогічні вимоги до діяльності викладача російської мови як іноземної [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова, Ж. В. Черкашина // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_15 Висвітлено основні компетентності, професійно важливі та особистісні якості викладача російської мови як іноземної у вищому непедагогічному навчальному закладі. Розглянуто володіння інформаційно-комунікативними, психологічними, педагогічними та іншими компетентностями. Наголошено на необхідності самоосвіти та самовдосконалення викладача російської мови як іноземної.Отражены основные компетентности, профессионально важные и личностные качества преподавателя русского языка как иностранного в высшем непедагогическом учебном заведении. Рассмотрено владение информационно-коммуникативными, психологическими, педагогическими и другими компетентностями. Отмечена необходимость самообразования и самоусовершенствования преподавателя русского языка как иностранного.The article presents competence, professionalism and personal qualities of the teacher of Russian as foreign language in the not pedagogical educational institution. The author considered informative, communicative, psychological, pedagogical and other skills. It is noted the importance of self-education and self-improvement of the teacher of Russian foreign language.
| 8. |
Кайдалова Л. Г. Педагогічні технології як засіб формування компетентностей майбутніх фахівців охорони здоров’я [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_11
| 9. |
Кайдалова Л. Г. Підвищення педагогічної майстерності та педагогічної культури сучасного викладання [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2011_97_14
| 10. |
Кайдалова Л. Г. Використання ситуативних завдань у системі підвищення кваліфікації викладачів [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Науменко // Теорія та методика навчання та виховання. - 2017. - Вип. 42. - С. 89-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2017_42_11
| 11. |
Кайдалова Л. Г. Формування дослідницької компетентності магістрантів спеціальності "Науки про освіту", освітньої програми "Педагогіка вищої школи" [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шварп, М. В. Савохіна // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2017. - Вип. 12. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2017_12_30
| 12. |
Кайдалова Л. Г. Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 267. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_267_16
| 13. |
Кайдалова Л. Г. Педагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестер [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова, Л. Л. Поєдинцева // Теорія та методика навчання та виховання. - 2017. - Вип. 43. - С. 148-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2017_43_17
| 14. |
Кайдалова Л. Г. Інтерактивні технології у підготовці магістрів фармацевтичних та медичних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова, Л.В. Дрожик // Теорія та методика навчання та виховання. - 2018. - Вип. 44. - С. 44-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2018_44_6
| 15. |
Кайдалова Л. Г. Інноваційні форми підвищення кваліфікації та самоосвіти викладачів фармацевтичних та медичних закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // International journal of education and science. - 2018. - Vol. 1, No. 3-4. - С. 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjeds_2018_1_3-4_5
| 16. |
Пляка Л. В. Формування стресостійкості як складової психологічного здоров'я сучасного викладача [Електронний ресурс] / Л. В. Пляка, Л. Г. Кайдалова, Н. В. Альохіна // Молодий вчений. - 2019. - № 3(1). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_3(1)__31
| 17. |
Ткачов С. І. Методичні аспекти лекційного викладання психології іноземним студентам [Електронний ресурс] / С. І. Ткачов, Л. Г. Кайдалова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 415-418. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_88
| 18. |
Котвіцька А. А. Якість освіти як тренд європейського простору вищої освіти [Електронний ресурс] / А. А. Котвіцька, О. І. Назарко, Л. Г. Кайдалова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2020. - № 3. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2020_3_3 Мета роботи - обгрунтування актуальних тенденцій розвитку вищої освіти України відповідно до викликів європейського простору; виявлення сутнісних рис якості вищої освіти, механізмів її забезпечення та шляхів удосконалення якості вищої фармацевтичної освіти. Для досягнення мети дослідження використано аналітичні матеріали міжнародного та власного вітчизняного досвіду у сфері вищої освіти на прикладі Національного фармацевтичного університету, вимоги Стандарту ISO 9001:20105, Стандарт та рекомендації щодо забезпечення якості в європейському просторі вищої освіти (ESG), закони України "Про освіту", "Про вищу освіту" та інші нормативно-праві документи. Представлені дані надано з використанням методів узагальнення, систематизації, порівняльного аналізу та інформаційного пошуку. Встановлено, що сертифікація ISO є значущим аспектом для розбудови власної моделі внутрішньої (локальної) системи забезпечення якості будь-якого закладу вищої освіти. Визначено, що інтегрована система управління якістю Національного фармацевтичного університету є авторською адаптованою системою, яка динамічно розвивається та має потенціал для поліпшення і впровадження нових Стандартів ISO. Висновки: за результатами дослідження доведено, що заклад вищої освіти виступає ключовим інструментом вирішення нагальних проблем забезпечення якості, зокрема якості освіти, а основою індивідуальної траєкторії розвитку особистості є якісна освіта і середовище, в якому особистість формується ментально.
| 19. |
Науменко Н. В. Напрями вдосконалення методик викладання навчальних дисциплін магістрам освітніх, педагогічних наук [Електронний ресурс] / Н. В. Науменко, Л. Г. Кайдалова // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2021. - № 2. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2021_2_6
| 20. |
Кайдалова Л. Г. Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наук [Електронний ресурс] / Л. Г. Кайдалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 78. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_78_20
| | |
|
|