Пошуковий запит: (<.>A=Калініченко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Калініченко І. О. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку дитини [Електронний ресурс] / І. О. Калініченко // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2012_9_15
|
2. |
Калініченко І. Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в інклюзивних школах [Електронний ресурс] / І. Калініченко // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 3. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_3_15
|
3. |
Зінов’єв Ф. В. Формування спеціаліста економічного профілю [Електронний ресурс] / Ф. В. Зінов’єв, С. Д. Дімітрієва, І. Л. Калініченко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 1(3). - С. 367-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_1_3_52
|
4. |
Невмержицький І. М. Візуально-імітаційне моделювання цифрової системи СРЦ, що реалізує дискретне перетворення Хартлі [Електронний ресурс] / І. М. Невмержицький, А. А. Гризо, І. І. Калініченко, Р. Ю. Кліменко // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2010. - № 2. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2010_2_34 Розглянуто візуально-імітаційне моделювання цифрової системи селекції рухомих цілей (СРЦ), що реалізує дискретне перетворення Хартлі. Візуально-імітаційна модель системи СРЦ створена завдяки використанню засобу візуального моделювання Simulink. Надано рекомендації щодо використання запропонованої візуально-імітаційної Simulink-моделі СРЦ для планування та проведення широкого спектра досліджень.
|
5. |
Невмержицький І. М. Візуально-імітаційне моделювання цифрового компенсатора несинхронних імпульсних завад, що реалізує подвійне дискретне перетворення Хартлі [Електронний ресурс] / І. М. Невмержицький, А. А. Гризо, І. І. Калініченко, Р. Ю. Клименко // Системи озброєння і військова техніка. - 2010. - № 4. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2010_4_33 Представлено візуально-імітаційне моделюванню цифрового компенсатора несинхронних імпульсних завад (КНСІЗ), що реалізує подвійне дискретне перетворення Хартлі. Візуально-імітаційну модель КНСІЗ створено завдяки використанню засобу візуального моделювання Simulink. Запропоновано два варіанти побудови КНСІЗ - у частотній і часовій площині. Надано рекомендації щодо використання запропонованої візуально-імітаційної Simulink-моделі КНСІЗ для планування та проведення широкого спектра досліджень.
|
6. |
Калініченко І. О. Формування педагогічної майстерності асистента вчителя в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / І. О. Калініченко // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 3. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_3_14
|
7. |
Дімітрієва С. Д. Практична підготовка економічних кадрів [Електронний ресурс] / С. Д. Дімітрієва, І. Л. Калініченко // Бізнес-навігатор. - 2013. - № 1. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2013_1_4
|
8. |
Калініченко І. О. Понятійна термінологія інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. О. Калініченко // Постметодика. - 2011. - № 1. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2011_1_4 Розкрито суть понять "діти з особливими освітніми потребами", "інтеграція" в контексті розмежування підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами, основними з яких є: мейнстримінг, інтеграція та інклюзія. Виокремлено основні типи інтеграції: соціальна, функціональна (часткова, абсолютна), спонтанна. Зроблено компаративну характеристику категорій "інклюзія" та "інтеграція". Запропоновано авторську інтерпретацію термінологічного поля інклюзії, а саме, що забезпечення інклюзивності - це процес, спрямований на задоволення найрізноманітніших потреб дітей шляхом розширення їх участі в навчанні, культурній діяльності й житті громади, зменшення масштабів і усунення проблеми виключення тих чи інших груп з освіти та в середині освіти. Розглянуто проблемні питання впровадження інклюзивної освіти в Україні, основні положення якої висвітлено в Концепції розвитку інклюзивної освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та в інших нормативно-правових актах.Раскрыта суть понятий "дети с особыми образовательными потребностями", "интеграция" в контексте разграничения подходов к обучению детей с особыми образовательными потребностями, основными из которых являются: мейнстриминг, интеграция и инклюзия. Сделана компаративная характеристика категорий "инклюзия" и "интеграция". Выделены основные типы интеграции: социальная, функциональная (частичная, абсолютная), спонтанная. Предложена авторская интерпретация терминологического поля инклюзии, а именно, что обеспечение инклюзивности - это процесс, направленный на удовлетворение самых разнообразных потребностей детей путем расширения их участия в обучении, культурной деятельности и жизни общества, уменьшения масштабов и устранения проблемы исключения тех или иных групп из образования и в середине образования. Рассмотрены проблемные вопросы внедрения инклюзивного образования в Украине, основные положения которого отражены в Концепции развития инклюзивного образования, утвержденной приказом Министерства образования и науки Украины и в других нормативно-правовых актах.The article reveals the essence of the concept of "Children with special educational needs", "integration", "inclusion", discusses issues of implementation of inclusive education in Ukraine.
|
9. |
Калініченко І. О. Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу [Електронний ресурс] / І. О. Калініченко // Імідж сучасного педагога. - 2017. - № 4(2). - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2017_4(2)__11
|
10. |
Калініченко І. Зміни психоемоційного стану педагогічних працівників під впливом ізотерапії [Електронний ресурс] / І. Калініченко, Г. Латіна, Г. Заікіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 3. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_3_6
|
11. |
Гриньова М. Тенденції розвитку інклюзивної освіти в США та Канаді [Електронний ресурс] / М. Гриньова, І. Калініченко // Порівняльна професійна педагогіка. - 2018. - № 8(2). - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2018_8(2)__26
|
12. |
Ляшенко О. А. Формування комплексу основних методичних, організаційних заходів та програмних засобів для підняття позицій вишів в мережі Internet [Електронний ресурс] / О. А. Ляшенко, І. В. Калініченко // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2018. - Вип. 6. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2018_6_6
|
13. |
Радченко А. М. Охолодження наддувного повітря головного суднового двигуна абсорбційною бромистолітієвою холодильною машиною в екваторіальних широтах [Електронний ресурс] / А. М. Радченко, Д. В. Коновалов, І. В. Калініченко, Нінь Чен, Баочен Хан // Авіаційно-космічна техніка і технологія. - 2020. - № 2. - С. 30–35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2020_2_7 Проаналізовано ефективність охолодження наддувного повітря головного малообертового двигуна транспортного судна при експлуатації в екваторіальних тропічних широтах. Особливістю тропічного клімату є висока відносна вологість повітря при водночас високих його температурах та температурах забортної води. Досліджено охолодження наддувного повітря хладоновою ежекторною холодильною машиною шляхом трансформації в холод теплоти наддувного повітря. При цьому потенційно можливу мінімальну температуру охолодженого повітря визначено з урахуванням температури кипіння хладону і температурних напорів в теплообмінниках проміжного водяного контуру охолодження. Хладонову ежекторну холодильну машину застосовано як конструктивно найбільш просту і надійну в експлуатації. Проте ефективність трансформації теплоти в холод ежекторними холодильними машинами невисока: їх теплові коефіцієнти становлять приблизно 0,3. Запропоновано та проаналізовано схемно-конструктивне рішення триступеневої системи охолодження наддувного повітря суднового головного двигуна - у високотемпературному (когенераційному) ступені з використанням відведеної теплоти наддувного повітря для отримання холоду ежекторною холодильною машиною, традиційному ступені охолодження наддувного повітря забортною водою та низькотемпературному ступені охолодження хладоновою ежекторною холодильною машиною. Ефект від більш глибокого охолодження наддувного повітря визначено порівнянням з охолодженням наддувного повітря забортною водою з урахуванням змінних кліматичних умов упродовж рейсу судна. Показано, що через недостатньо високу ефективність трансформації скидної теплоти наддувного повітря ежекторною холодильною машиною (невисокі теплові коефіцієнти) отриманої холодопродуктивності недостатньо для охолодження наддувного повітря до потенційно можливої мінімальної температури 22<$E symbol Р>C при експлуатації суднового двигуна в тропічних кліматичних умовах. Проте дефіцит теплоти відносно незначний і може бути компенсований за рахунок використання додатково теплоти випускних газів.Проаналізовано ефективність охолодження наддувного повітря головного малообертового двигуна транспортного судна при експлуатації в екваторіальних тропічних широтах. Особливістю тропічного клімату є висока відносна вологість повітря при водночас високих його температурах та температурах забортної води. Досліджено охолодження наддувного повітря абсорбційною бромистолітієвою холодильною машиною шляхом трансформації в холод теплоти наддувного повітря. При цьому потенційно можливу мінімальну температуру охолодженого повітря визначали з урахуванням температури холодної води (холодоносія) від абсорбційної бромистолітієвої холодильної машини і температурних напорів в теплообмінниках проміжного водяного контуру охолодження. Абсорбційні бромистолітієві холодильні машини відзначаються високою ефективністю трансформації скидної теплоти в холод - високими тепловими коефіцієнтами. Запропоновано та проаналізовано схемно-конструктивне рішення триступеневої системи охолодження наддувного повітря суднового головного двигуна - у високотемпературному (когенераційному) ступені з використанням відведеної теплоти наддувного повітря для отримання холоду абсорбційною холодильною машиною, традиційному ступені охолодження наддувного повітря забортною водою та низькотемпературному ступені охолодження абсорбційною холодильною машиною. Ефект від більш глибокого охолодження наддувного повітря визначали порівняно з охолодженням наддувного повітря забортною водою з урахуванням змінних кліматичних умов упродовж рейсу судна. Показано, що завдяки високій ефективності трансформації теплоти в абсорбційних холодильних машинах (високим тепловим коефіцієнтам 0,7 - 0,8) має місце значна величина надлишку теплоти наддувного повітря понад теплоту, необхідну для його охолодження до 22 <$E symbol Р>C, який сягає майже половини наявної теплоти наддувного повітря упродовж рейсу "Шанхай-Сінгапур-Шанхай". Це відкриває можливості для додаткового охолодження ще й повітря на вході турбокомпресора двигуна з отриманням практично подвійної економії палива завдяки охолодженню всього циклового повітря малообертового двигуна включно з повітрям на вході.
|
14. |
Радченко А. М. Підвищення ефективності охолодження повітря на вході ГТД холодильними машинами шляхом акумуляції холоду [Електронний ресурс] / А. М. Радченко, Б. С. Портной, С. А. Кантор, А. І. Прядко, І. В. Калініченко // Авіаційно-космічна техніка і технологія. - 2020. - № 4. - С. 22–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2020_4_5 Досліджено ефективність охолодження повітря на вході газотурбінних двигунів (ГТД) тепловикористовуючими холодильними машинами, які трансформують теплоту відпрацьованих газів ГТД в холод, при змінних кліматичних умовах експлуатації. Розглянуто застосування комбінованої абсорбційно-ежекторної тепловикористовуючої холодильної машини зі ступеневим принципом охолодженням повітря на вході ГТД: попереднім до 15<$E symbol Р>С - абсорбційною бромистолітієвою холодильною машиною (АБХМ), яка використовується у якості високотемпературного ступеня охолодження повітря, і подальшим охолодженням до 10<$E symbol Р>С - хладоновою ежекторною холодильною машиною (ЕХМ) як низькотемпературним ступенем охолодження. Виявлено резерви скорочення проектної (встановленої) холодопродуктивності холодильних машин шляхом акумуляції надлишку холоду при знижених поточних теплових навантаженнях з його використанням при підвищених теплових навантаженнях. При цьому проектну (встановлену) холодопродуктивність холодильних машин визначали двома методами: перший - виходячи з близького до максимального скорочення річного споживання палива, другий - за максимальним темпом прирощення скорочення річного споживання палива. Запропоновано схему системи охолодження повітря на вході газотурбінних двигунів з використанням резерву холодопродуктивності АБХМ, яка забезпечує попереднє охолодження зовнішнього повітря на вході ГТД у бустерному ступені з використанням накопиченого надлишку холодопродуктивності АБХМ. Надлишок холодопродуктивності АБХМ, який утворюється при знижених теплових навантаженнях на повітроохолоджувачі на вході газотурбінних двигунів, накопичується у холодоакумуляторі та витрачається при підвищених теплових навантаженнях. Результати моделювання показують доцільність застосування системи охолодження повітря на вході ГТД з використанням накопиченого надлишку холодопродуктивності АБХМ, що дозволяє зменшити проектну (встановлену) холодопродуктивність АБХМ приблизно на 40 %.
|
15. |
Баранова С. В. Гумор у політичному дискурсі [Електронний ресурс] / С. В. Баранова, І. П. Калініченко // Південний архів. Філологічні науки. - 2019. - Вип. 80. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2019_80_6
|
16. |
Калініченко І. Моделювання процесу підготовки педагогічних працівників закладів освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / І. Калініченко // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 4. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_4_16
|
17. |
Калініченко І. О. Використання міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльносі та здоров’я в інклюзивній освіті [Електронний ресурс] / І. О. Калініченко // Соціально-гуманітарний вісник. - 2021. - Вип. 37. - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2021_37_10
|
18. |
Калініченко І. Моделювання інноваційного закладу освіти "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр" [Електронний ресурс] / І. Калініченко // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 2. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_2_13
|
19. |
Курмишева Н. Підготовка експертів із інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти у контексті реалізації освітніх новацій України [Електронний ресурс] / Н. Курмишева, І. Калініченко // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 5. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_5_5
|
20. |
Гриньова М. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / М. Гриньова, І. Калініченко // Рідна школа. - 2018. - № 5-8. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2018_5-8_8
|