Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Канюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Канюк О. Л. 
До питання моделювання комунікативних ситуацій для формування вмінь іншомовного ділового спілкування [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(3)__7
Надано теоретичний аналіз питання моделювання комунікативної ситуації для формування вмінь іншомовного ділового спілкування. Комунікативна ситуація своїм динамізмом і новизною детермінує реалізацію мовленнєвої поведінки співрозмовників залежно від тих соціально-комунікативних ролей, в яких опиняються її учасники. Відзначено, що в процесі формування іншомовних комунікативних умінь особливо важливе значення має не просто взаємодія викладача та студентів, а оптимальне педагогічне спілкування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.948 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Канюк О. 
Іншомовна компетентність майбутніх соціальних працівників як компонент змісту професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Канюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 8. - С. 249-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_8_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.964 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Канюк О. 
Професійні вимоги до майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / О. Канюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 11. - С. 253-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_11_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Канюк О. 
Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах болонської реформи [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 28. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_28_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Канюк О. 
До питання формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.159 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Канюк О. 
Процес формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи на бакалавраті [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 22. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_22_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.048 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Канюк О. 
Теоретичний аналіз понять "знання", "уміння", "навички" – як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.229 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Канюк О. 
Роль іншомовного ділового спілкування у підготовці соціальних працівників у контексті Болонського процесу [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 199-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_77
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Канюк О. 
Особливості викладання професійно-орієнтованої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Канюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 270-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Канюк О. Л. 
Особливості використання фреймового підходу на прикладі навчання іншомовному спілкуванню майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 35. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_35_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Канюк О. 
Формування вмінь іншомовного ділового спілкування в контексті комунікативної культури майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 31. - С. 67-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_31_24
Досліджено проблему формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Проаналізовано особливості комунікативної діяльності соціальних працівників. Розкрито сутність і функції ділового спілкування у професійній діяльності фахівців соціальної роботи. Виокремлено основні уміння ділового професійного спілкування. Визначено роль і місце іншомовного ділового спілкування у професійній підготовці сучасних фахівців, проаналізовано основні наукові підходи до іншомовної освіти майбутніх фахівців. Розроблено й апробовано модель формування умінь іншомовного ділового спілкування соціальних працівників у процесі професійної підготовки, визначено організаційно-педагогічні умови, дотримання яких забезпечує ефективне формування уміння іншомовного ділового спілкування. Визначено критерії та показники рівнів сформованості умінь іншомовного ділового спілкування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.472 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Канюк О. 
Сучасні підходи до іншомовної освіти майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 1. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.436 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Канюк О. 
Використання інтерактивних методів навчання студентів немовних спеціальностей у ВНЗ на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 2. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.403 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Канюк О. Л. 
Вплив культури іншомовного спілкування на розвиток професійних якостей майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(3). - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_75(3)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.57 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Канюк О. Л. 
Про роль мовленнєвої компетенції у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 1. - С. 115-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.788 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кіш Н. В. 
Аналіз психологічного підходу до формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / Н. В. Кіш, О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 2. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_2_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.392 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Канюк О. Л. 
Принципи навчання іншомовному діловому спілкуванню студентів немовних факультетів в контексті соціокультурного підходу [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк, Н. В. Кіш // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2018_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.598 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Канюк О. Л. 
Наукові підходи до розуміння сутності поняття "культура іншомовного професійного спілкування" майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк, Н. В. Кіш // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 82(2). - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_82(2)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кіш Н. В. 
Педагогічні умови формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / Н. В. Кіш, О. Л. Канюк // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2018. - № 4. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2018_4_27
Вперше розроблено й обгрунтовано модель формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС) майбутніх інженерів, складниками якої є: мета; методологічні підходи; принципи; зміст; форми, методи та засоби навчання; етапи; критерії та показники рівнів сформованості КІПС; способи контрою та корекції; результат, який характеризує досягнуті зміни відповідно до поставленої мети. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування КІПС, за яких реалізація розробленої моделі відбувається ефективно (здійснення організаційно-управлінського супроводу формування КІПС майбутніх інженерів, інтеграція комунікативно-контекстного та компетентнісного підходів у навчанні, соціокультурна та професійно-етична спрямованість навчання майбутніх інженерів). Уточнено критерії (мотиваційно-ціннісна, лінгвістична, соціокультурна, професійна іншомовна, культурно-етична компетентності) та показники визначення рівнів сформованості КІПС майбутніх фахівців. Подальшого розвитку набули теоретичні положення щодо вдосконалення змісту, форм, методів і засобів формування КІПС майбутніх інженерів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 760.815 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Канюк О. 
Когнітивно-комунікативний підхід у методиці викладання іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Канюк // Сучасні дослідження з іноземної філології. - 2019. - Вип. 17. - С. 231-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sdzif_2019_17_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 740.857 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського