Пошуковий запит: (<.>A=Канюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Канюк О. Л. До питання моделювання комунікативних ситуацій для формування вмінь іншомовного ділового спілкування [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(3)__7 Надано теоретичний аналіз питання моделювання комунікативної ситуації для формування вмінь іншомовного ділового спілкування. Комунікативна ситуація своїм динамізмом і новизною детермінує реалізацію мовленнєвої поведінки співрозмовників залежно від тих соціально-комунікативних ролей, в яких опиняються її учасники. Відзначено, що в процесі формування іншомовних комунікативних умінь особливо важливе значення має не просто взаємодія викладача та студентів, а оптимальне педагогічне спілкування.
|
2. |
Канюк О. Іншомовна компетентність майбутніх соціальних працівників як компонент змісту професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Канюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 8. - С. 249-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_8_40
|
3. |
Канюк О. Професійні вимоги до майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / О. Канюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 11. - С. 253-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_11_37
|
4. |
Канюк О. Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах болонської реформи [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 28. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_28_16
|
5. |
Канюк О. До питання формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_20
|
6. |
Канюк О. Процес формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи на бакалавраті [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 22. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_22_22
|
7. |
Канюк О. Теоретичний аналіз понять "знання", "уміння", "навички" – як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_24
|
8. |
Канюк О. Роль іншомовного ділового спілкування у підготовці соціальних працівників у контексті Болонського процесу [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 199-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_77
|
9. |
Канюк О. Особливості викладання професійно-орієнтованої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Канюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 270-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_39
|
10. |
Канюк О. Л. Особливості використання фреймового підходу на прикладі навчання іншомовному спілкуванню майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 35. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_35_24
|
11. |
Канюк О. Формування вмінь іншомовного ділового спілкування в контексті комунікативної культури майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 31. - С. 67-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_31_24 Досліджено проблему формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Проаналізовано особливості комунікативної діяльності соціальних працівників. Розкрито сутність і функції ділового спілкування у професійній діяльності фахівців соціальної роботи. Виокремлено основні уміння ділового професійного спілкування. Визначено роль і місце іншомовного ділового спілкування у професійній підготовці сучасних фахівців, проаналізовано основні наукові підходи до іншомовної освіти майбутніх фахівців. Розроблено й апробовано модель формування умінь іншомовного ділового спілкування соціальних працівників у процесі професійної підготовки, визначено організаційно-педагогічні умови, дотримання яких забезпечує ефективне формування уміння іншомовного ділового спілкування. Визначено критерії та показники рівнів сформованості умінь іншомовного ділового спілкування.
|
12. |
Канюк О. Сучасні підходи до іншомовної освіти майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 1. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_1_32
|
13. |
Канюк О. Використання інтерактивних методів навчання студентів немовних спеціальностей у ВНЗ на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 2. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_2_26
|
14. |
Канюк О. Л. Вплив культури іншомовного спілкування на розвиток професійних якостей майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(3). - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_75(3)__24
|
15. |
Канюк О. Л. Про роль мовленнєвої компетенції у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 1. - С. 115-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_1_30
|
16. |
Кіш Н. В. Аналіз психологічного підходу до формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / Н. В. Кіш, О. Л. Канюк // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 2. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_2_32
|
17. |
Канюк О. Л. Принципи навчання іншомовному діловому спілкуванню студентів немовних факультетів в контексті соціокультурного підходу [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк, Н. В. Кіш // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2018_1_20
|
18. |
Канюк О. Л. Наукові підходи до розуміння сутності поняття "культура іншомовного професійного спілкування" майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / О. Л. Канюк, Н. В. Кіш // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 82(2). - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_82(2)__29
|
19. |
Кіш Н. В. Педагогічні умови формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / Н. В. Кіш, О. Л. Канюк // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2018. - № 4. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2018_4_27 Вперше розроблено й обгрунтовано модель формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС) майбутніх інженерів, складниками якої є: мета; методологічні підходи; принципи; зміст; форми, методи та засоби навчання; етапи; критерії та показники рівнів сформованості КІПС; способи контрою та корекції; результат, який характеризує досягнуті зміни відповідно до поставленої мети. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування КІПС, за яких реалізація розробленої моделі відбувається ефективно (здійснення організаційно-управлінського супроводу формування КІПС майбутніх інженерів, інтеграція комунікативно-контекстного та компетентнісного підходів у навчанні, соціокультурна та професійно-етична спрямованість навчання майбутніх інженерів). Уточнено критерії (мотиваційно-ціннісна, лінгвістична, соціокультурна, професійна іншомовна, культурно-етична компетентності) та показники визначення рівнів сформованості КІПС майбутніх фахівців. Подальшого розвитку набули теоретичні положення щодо вдосконалення змісту, форм, методів і засобів формування КІПС майбутніх інженерів.
|
20. |
Канюк О. Когнітивно-комунікативний підхід у методиці викладання іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Канюк // Сучасні дослідження з іноземної філології. - 2019. - Вип. 17. - С. 231-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sdzif_2019_17_28
|
| |