Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Каплієнко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Андрієнко П. Д. 
Дослідження реостатно-рекуперативного гальмування у системі імпульсного регулювання серієсного електродвигуна [Електронний ресурс] / П. Д. Андрієнко, С. І. Шило, О. О. Каплієнко, Н. М. Шевченко // Електрифікація транспорту. - 2011. - № 2. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2011_2_3
Досліджено засобами імітаційного моделювання режим рекуперативного гальмування у модернізованій системі імпульсного регулювання серієсного електродвигуна. Одержано і проаналізовано електромеханічні процеси в даному режимі. Побудовано сімейство кривих співвідношень струмів для деяких гальмівних моментів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.12 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Андрієнко П. Д. 
Дослідження динамічних режимів електродвигуна послідовного збудження з імпульсними схемами регулювання електроприводу [Електронний ресурс] / П. Д. Андрієнко, С. І. Шило, О. О. Каплієнко // Електротехніка та електроенергетика. - 2016. - № 2. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etee_2016_2_8
Мета роботи - дослідження динаміки двигуна постійного струму послідовного збудження (ДПС ПЗ) імпульсним регулюванням частоти обертання та визначення можливості спрощення схеми електропривода. Використано методи імітаційного моделювання й аналітичні методи розрахунку та досліджено електромеханічні процеси в сервієсному двигуні постійного струму за різних схем імпульсного керування. Розроблено вдосконалену схему імпульсного регулювання ДПСПЗ. Для запропонованої та існуючої схем імпульсного регулювання розроблено моделі, за допомогою яких досліджено електромеханічні процеси тягового електроприводу в цих схемах і виконано їх порівняльний аналіз. Наведено результати дослідження модернізованої імпульсної схеми регулювання частоти обертання ДПС у режимах розгону, вибігу та електродинамічного гальмування. Проаналізовано величини пульсацій струму якоря та вплив на неї частоти комутації за використання модернізованої схеми імпульсного регулювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 581.384 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Каплієнко О. 
Моделі стимулювання розвитку відновлювальних джерел енергії та їх збалансованого використання у складі енергосистеми регіону [Електронний ресурс] / О. Каплієнко, С. Шило // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 4. - С. 91-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Василевський В. В. 
Застосування нейронних мереж для прогнозування вологості ізоляції силових маслонаповнених трансформаторів [Електронний ресурс] / В. В. Василевський, О. О. Каплієнко, С. І. Шило // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Проблеми удосконалювання електричних машин і апаратів. Теорія і практика. - 2019. - № 2. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vsrudmash_2019_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.056 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського