Пошуковий запит: (<.>A=Карась Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Карась Г. В. Роль духовних освітніх закладів у житті і діяльності Мирослава Антоновича [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2012. - № 2. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2012_2_12 Висвітлено місце духовних освітніх закладів у житті та діяльності відомого українського диригента та музикознавця М. Антоновича. Зазначено щодо його праці у Малій духовній семінарії у Львові (1933 - 1939) та Українській католицькій духовній семінарії у Гіршбергу (Баварія) - Кулемборгу (Нідерланди, 1947 - 1950), яка виявлялася у диригуванні хорами цих навчальних закладів, викладанні літургійного співу та теорії вокальної музики.
|
2. |
Панасенко В. А. Высокотехнологическое обеспечение обработки дисков ГТД из жаропрочных сплавов на обрабатывающих центрах [Електронний ресурс] / В. А. Панасенко, А. Я. Качан, С. В. Мозговой, Г. В. Карась // Авиационно-космическая техника и технология. - 2008. - № 8. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2008_8_8 Рассмотрена обработка сложнофасонных поверхностей дисков ГТД из жаропрочных сплавов на современном металлообрабатывающем оборудовании с применением достижений инструментального производства. Описаны примеры применения 3-х координатных станков с ЧПУ для обработки деталей авиационных двигателей. На основании производственных испытаний предложено решение технологических задач при обработке типовых мест дисков ГТД на высокоскоростных фрезерных центрах. Особое внимание уделено комплексной обработке и оптимизации режимов резания для деталей из труднообрабатываемых сплавов. Для проектирования фрезерной обработки рассмотрена система геометрического моделирования и программирования ГеММа-3D, позволившая существенно сократить сроки подготовки управляющих программ.
|
3. |
Карась Г. Пісенники українців Східної Словаччини як джерело вивчення буття фольклору в сучасну епоху [Електронний ресурс] / Г. Карась // Етнос і культура. - 2011-2012. - № 8-9. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etnik_2011-2012_8-9_12
|
4. |
Качан А. Я. Технология обработки осевых моноколёс высокоскоростным фрезерованием [Електронний ресурс] / А. Я. Качан, С. А. Петров, В. А. Панасенко, C. В. Мозговой, Г. В. Карась // Авиационно-космическая техника и технология. - 2006. - № 9. - С. 12–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2006_9_4
|
5. |
Богуслаев А. В. Формирование параметров качества несущих поверхностей моноколес ГТД высокоскоростным фрезерованием [Електронний ресурс] / А. В. Богуслаев, С. В. Мозговой, Г. В. Карась, А. Я. Качан // Авиационно-космическая техника и технология. - 2005. - № 8. - С. 7–10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2005_8_3
|
6. |
Жеманюк П. Д. Обработка проточных поверхностей моноколес высокоскоростным фрезерованием [Електронний ресурс] / П. Д. Жеманюк, А. В. Богуслаев, С. В. Мозговой, Г. В. Карась, А. Я. Качан // Авиационно-космическая техника и технология. - 2004. - № 7. - С. 215–219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2004_7_45
|
7. |
Карась Г. В. Тема голодомору 1932–1933 рр. в Україні в контексті музики постмодерну: на прикладі опери Вірко Балея [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Культура і сучасність. - 2013. - № 2. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2013_2_19
|
8. |
Карась Г. Українські співаки зарубіжжя у міжкультурній комунікації в сучасній Європі через призму ідентичності [Електронний ресурс] / Г. Карась // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філософія. - 2009. - Вип. 5. - С. 204-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2009_5_23
|
9. |
Карась Г. В. Музичне краєзнавство Прикарпаття як спеціальний навчальний курс: до постановки проблеми [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Карпатський край. - 2012. - № 2. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kkr_2012_2_23
|
10. |
Карась Г. Духовні освітні заклади у житті і творчій діяльності Мирослава Антоновича [Електронний ресурс] / Г. Карась // Українська музика. - 2013. - Число 3. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2013_3_6
|
11. |
Карась Г. Невідомий твір Кос-Анатольського [Електронний ресурс] / Г. Карась // Українська музика. - 2013. - Число 4. - С. 138-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2013_4_18
|
12. |
Карась Г. Хорові обробки гуцульського фольклору композиторів діаспори як джерело пізнання рідної культури у навчально-виховному процесі гірських шкіл [Електронний ресурс] / Г. Карась // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 10. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_32
|
13. |
Карась Г. В. Патріарх Йосип Сліпий в контексті музичної культури української діаспори [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2014. - Вип. 32. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2014_32_15 Висвітлено діяльність архієпископа Української Греко-Католицької Церкви Й. Сліпого в контексті збереження та розвитку музичної культури українців діаспори. Виокремлено багатогранну діяльність глави церкви у цьому напрямку: його візитації у різні країни світу, участь у реформуванні церковного співу і святкуваннях, розбудова духовної освіти, контакти з діячами музичної культури.
|
14. |
Карась Г. В. Музикознавча спадщина Осипа Залеського [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Мистецтвознавчі записки. - 2014. - Вип. 25. - С. 29-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2014_25_6
|
15. |
Карась Г. В. Соціологічні аспекти музичної культури української діаспори [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2014. - № 1. - С. 162-169 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2014_1_28 Розглянуто спроби розбудови соціологічної інфраструктури музичної культури в українській діаспорі, зокрема створення соціологічних і науково-освітніх інституцій для підготовки музикознавців. Звернено увагу на соціологічні мотиви у музикознавчих і публіцистичних статтях, на зв'язки української музичної культури з культурами інших народів, висвітлення нових музичних явищ, зокрема джазу, виховання музичного смаку та розуміння музики у слухацької публіки, якості музики, святкувань і концертів, культурного середовища емігрантів.
|
16. |
Карась Г. В. Концертне турне Соломії Крушельницької містами США у 1928 р. (за матеріалами газети "Свобода") [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2012. - № 3. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2012_3_3
|
17. |
Карась Г. В. Пісенники українців Румунії як джерело вивчення буття фольклору в сучасну епоху [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2014. - № 2. - С. 190-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2014_2_39
|
18. |
Карась Г. В. Особливості загальної музичної освіти української діаспори хх століття [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 278-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_54
|
19. |
Карась Г. В. Феномен "Щедрика" в обробці Миколи Леонтовича у світовому комунікаційному просторі ХХ ст. [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 343-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_66
|
20. |
Карась Г. В. Хорова Шевченкіана композиторів української діаспори [Електронний ресурс] / Г. В. Карась // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2014. - Вип. 20(1). - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2014_20(1)__31 Акцентовано увагу на необхідності більш активного використання хорової Шевченкіани в репертуарах хорових колективів. Розглянуто хорові твори композиторів української діаспори на слова Т. Шевченка. Визначено різноманітну стилістичну спрямованість хорової Шевченкіани композиторів діаспори.
|
| |