Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (27)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Карнаух А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Карнаух А. В. 
Метафорична модель "чуже – це хаос" у текстопросторі англомовного фентезі (лінгвокультурологічний аспект) [Електронний ресурс] / А. В. Карнаух // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 2. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.091 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Карнаух А. А. 
Роль політичної освіти та виховання у процесі формування політичної культури молоді [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2010. - Вип. 3. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2010_3_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Карнаух А. А. 
Вплив засобів масової інформації на формування політичної культури молоді [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2010. - Вип. 4. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2010_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.457 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Карнаух А. А. 
Молодь і молодіжна політика в Україні: проблеми і перспективи [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2014. - Вип. Спец. вип.. - С. 310-316 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2014_Spets
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.426 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Карнаух А. А. 
Проблеми гендерної рівності у виборчій системі України [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух, А. О. Янковська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2015. - Вип. 18. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2015_18_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.176 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Карнаух А. А. 
Різноманітність підходів до типології жіночих рухів [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух, З. С. Левінська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2015. - Вип. 17. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2015_17_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Карнаух А. 
Злочинність серед молоді в Херсонській та Миколаївській областях (друга половина 40 – початок 50-х років ХХ століття) [Електронний ресурс] / А. Карнаух // Наукові записки з української історії. - 2014. - Вип. 35. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2014_35_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.638 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Карнаух А. В. 
Методологічні структурації лінгво-когнітивної опозиції "свій/чужий” (на матеріалі англомовної картини світу) [Електронний ресурс] / А. В. Карнаух // Нова філологія. - 2013. - № 56. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2013_56_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.424 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Карнаух А. А. 
Інформаційна війна на сучасному етапі розвитку суспільства [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух, З. Ю. Шевчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право. - 2015. - Вип. 29. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_018_2015_29_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.626 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Карнаух А. 
Громадянська освіта як засіб формування політичної культури молоді [Електронний ресурс] / А. Карнаух // Політичний менеджмент. - 2007. - № 6. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2007_6_10
Досліджено процес запровадження громадянської освіти в Україні з часів набуття незалежності. Розглянуто події, що послужили причиною того, аби питання громадянської освіти стало предметом дискусій і практичних проектів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.681 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Карнаух А. 
Проблеми молодіжної політики в сучасній Україні [Електронний ресурс] / А. Карнаух // Політичний менеджмент. - 2005. - № 4. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2005_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.244 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Карнаух А. С. 
Особливості формування іміджу в системі спортивних комунікацій [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 2. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_2_20
Досліджено проблеми формування іміджу спорту в Україні й основні підходи щодо його використання в системі спортивних комунікацій. Визначено основні характеристики іміджу спорту та фактори, які впливають на розвиток і формування концепції іміджу українського спорту. Систематизовано складові, які сприяють перетворенню іміджу досліджуваного об'єкта на позитивну репутацію та стійкий бренд. Проаналізовано основні фактори, які характеризують такі поняття, як імідж, репутація та бренд. Відзначено недоліки та переваги, які вливають на розроблення, розвиток і функціонування стратегії іміджу українського спорту в системі спортивних комунікацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.372 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Карнаух А. С. 
Дослідження тенденцій розвитку спортивних комунікацій в Україні за допомогою SWOT-аналізу [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 3. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_3_4
Досліджено проблеми функціонування та розвитку спортивних комунікацій в Україні. За допомогою методології SWOT-аналізу виявлено та досліджено чинники, які впливають на розвиток спортивних комунікацій. Систематизовано фактори впливу на слабкі та сильні сторони, а також на можливості та загрози. Це надає змогу розробити сценарії розвитку спортивних комунікацій, враховуючи наявні ресурси та існуючі тенденції. Обгрунтовано сценарії розвитку спортивних комунікацій в Україні, які надають змогу мінімізувати вплив на систему слабких сторін та оптимізувати застосування сильних сторін для використання можливостей. Досліджено практичне впровадження інноваційного, інвестиційного та консервативного сценаріїв розвитку спортивних комунікацій в Україні з урахуванням слабких і сильних сторін внутрішнього середовища та можливостей і загроз зовнішнього середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.768 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Карнаух А. С. 
Особливості застосування маркетингових інструментів в спортивних комунікаціях [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2018. - № 2. - С. 149–158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2018_2_19
Досліджено особливості застосування інструментів маркетингу в системі спортивних комунікацій (СК) в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку маркетингових комунікацій в галузі спорту. Досліджено вплив маркетингових інструментів на розвиток СК. Проаналізовано застосування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій в системі СК в Україні. Виявлено як саме кожний з елементів маркетинг-мікс впливає на просування та популяризацію спорту. Досліджено практичне впровадження восьмиступінчастої моделі SIMCM, яка може бути відправною точкою розвитку СК. Запропоновано разом із традиційними маркетинговими стратегіями в системі СК застосовувати новітні та адаптувати їх до факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища. Виявлено, що для розвитку СК необхідно розробляти та реалізовувати проекти спортивного спонсорства, які дають змогу вийти галузі спорту на істотно новий рівень функціонування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.983 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Карнаух А. С. 
Зарубіжний досвід соціального конструювання спорту за допомогою спортивних комунікацій [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Молодий вчений. - 2019. - № 3(2). - С. 378-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_3(2)__41
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.1 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Карнаух А. С. 
Когнітивне моделювання сценаріїв розвитку спортивних комунікацій в Україні [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 4. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_4_17
Досліджено особливості функціонування спортивних комунікацій в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку спортивних комунікацій; чинники, які впливають на розвиток спортивних комунікацій в Україні. Досліджено вплив формальних і неформальних чинників на розвиток спортивних комунікацій. Систематизовано чинники впливу на вершини зовнішнього та внутрішнього середовища. Класифіковано чинники впливу на економічні, соціальні, технологічні та політико-правові. Виявлено, які саме фактори можуть створити можливості для розвитку спортивних комунікацій, а на які необхідно звернути увагу через їх можливість утворення загроз. Це надасть змогу мінімізувати вплив загроз зовнішнього середовища та створити умови для застосування виявлених можливостей. Виокремлення чинників соціально-культурного, політико-правового, економічного та технологічного характеру надасть змогу досягнути поставлених цілей у спортивних комунікацій та налагодити стабільний зв'язок між усіма учасниками спортивної індустрії. Побудовано когнітивну модель розвитку спортивних комунікацій в Україні з урахуванням чинників впливу. На підставі аналізу чутливості й інтерпретації факторів згідно з їх потенціалом впливу на систему всю сукупність факторів поділено на категорії: цільовий фактор, чинники-індикатори, чинники керівні. Розроблено сценарії розвитку спортивних комунікацій, враховуючи наявні ресурси та існуючі тенденції. Обгрунтовано сценарії розвитку спортивних комунікацій в Україні.Досліджено особливості функціонування спортивних комунікацій в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку спортивних комунікацій; чинники, які впливають на розвиток спортивних комунікацій в Україні. Досліджено вплив формальних і неформальних чинників на розвиток спортивних комунікацій. Систематизовано чинники впливу на вершини зовнішнього та внутрішнього середовища. Класифіковано чинники впливу на економічні, соціальні, технологічні та політико-правові. Виявлено, які саме фактори можуть створити можливості для розвитку спортивних комунікацій, а на які необхідно звернути увагу через їх можливість утворення загроз. Це надасть змогу мінімізувати вплив загроз зовнішнього середовища та створити умови для застосування виявлених можливостей. Виокремлення чинників соціально-культурного, політико-правового, економічного та технологічного характеру надасть змогу досягнути поставлених цілей у спортивних комунікацій та налагодити стабільний зв'язок між усіма учасниками спортивної індустрії. Побудовано когнітивну модель розвитку спортивних комунікацій в Україні з урахуванням чинників впливу. На підставі аналізу чутливості й інтерпретації факторів згідно з їх потенціалом впливу на систему всю сукупність факторів поділено на категорії: цільовий фактор, чинники-індикатори, чинники керівні. Розроблено сценарії розвитку спортивних комунікацій, враховуючи наявні ресурси та існуючі тенденції. Обгрунтовано сценарії розвитку спортивних комунікацій в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.913 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Карнаух А. С. 
Спортивні комунікації: комунікаційний процес, його сутність та перешкоди [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 1. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Карнаух А. С. 
Аналіз зовнішнього середовища розвитку спортивних комунікацій [Електронний ресурс] / А. С. Карнаух // Обрії друкарства. - 2019. - № 1. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obdr_2019_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.21 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Карнаух А. 
Методичне забезпечення дослідження спортивних комунікацій в сучасному медіапросторі [Електронний ресурс] / А. Карнаух // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2019. - Вип. 46. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2019_46_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.355 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Карнаух А. А. 
Сутнісні характеристики політичного нігілізму молодіжної субкультури сучасної України [Електронний ресурс] / А. А. Карнаух, А. В. Рихлюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. - 2019. - Вип. 25. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_022_2019_25_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.489 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського