Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Касаткіна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Касаткіна О. В. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / О. В. Касаткіна, А. В. Фрідріх, К. В. Ковальова // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 33. - С. 191-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_33_61
| 2. |
Касаткіна О. В. До проблеми розвитку соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення англійської мови [Електронний ресурс] / О. В. Касаткіна // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2009. - Вип. 13. - С. 151-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2009_13_19
| 3. |
Касаткін Д. Ю. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_8
| 4. |
Касаткіна О. М. Сучасний етап розвитку інформаційних ресурсів на бібліотечних сайтах із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / О. М. Касаткіна, В. Ю. Касаткін // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(1). - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(1)__35
| 5. |
Невзгляденко А. Проблеми створення та використання баз даних науково-методичних розробок для роботи соціальних педагогів в Україні [Електронний ресурс] / А. Невзгляденко, О. М. Касаткіна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(1). - С. 366-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(1)__60
| 6. |
Касаткіна О. В. Міжкультурна комунікативна компетентність: джерела становлення в умовах ВНЗ [Електронний ресурс] / О. В. Касаткіна // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 1. - С. 427-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_1_76
| 7. |
Касаткін Д. Ю. Організація електронного документообігу шляхом вдосконалення інформаційного забезпечення у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 220. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_220_11
| 8. |
Касаткіна О. О. Інтернет-мережа як об’єкт дозвілля молоді: сучасні тенденції [Електронний ресурс] / О. О. Касаткіна, Т. І. Ковальчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 12. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_12_20
| 9. |
Касаткіна О. В. Заняття з іноземної мови як засіб формування ціннісно-смислової сфери студентів [Електронний ресурс] / О. В. Касаткіна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2013. - Вип. 7. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2013_7_15
| 10. |
Касаткін Д. Ю. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі [Електронний ресурс] / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2015_1_5
| 11. |
Касаткіна О. М. Тональність як засіб виразності (емоційно- колористична складова) [Електронний ресурс] / О. М. Касаткіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 2(2). - С. 69-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_2(2)__10
| 12. |
Глазунова О. Г. Формування навичок цифрової безпеки майбутніх фахівців з економіки [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, Т. П. Саяпіна, О. М. Касаткіна, В. І. Корольчук, Т. В. Волошина // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2021. - Т. 82, № 2. - С. 93-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2021_82_2_9 В сучасних умовах цифровізації суспільства навичками цифрової безпеки повинні володіти фахівці будь-якої сфери діяльності, у тому числі в галузі економіки. Проблема полягає у тому, що розвиток цифрової економіки висуває перед закладами освіти завдання змінювати програми підготовки та вводити до них вивчення сучасних інформаційних технологій, без володіння якими неможливо стати висококваліфікованим фахівцем зокрема в галузі економіки. Здійснено класифікацію та систематизацію наукових джерел; проведено аналіз інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища закладу вищої освіти для використання в процесі формування навичок цифрової безпеки майбутніх економістів. Експериментальною базою дослідження є Національний університет біоресурсів і природокористування України, в експерименті взяли участь студенти спеціальності "Економіка" закладу вищої освіти, загальна кількість учасників - 143 особи. Запропоновано процедури використання інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища для формування навичок цифрової безпеки майбутніх економістів, а саме: використання масових відкритих онлайн курсів і сервісів цифрової безпеки для формування рівня навичок "Цифрове громадянство"; використання інструментів для спільної роботи для формування рівня навичок "Цифрова творчість"; використання сервісів для управління, обліку та аналізу даних для формування рівня навичок "Цифрове підприємництво". Зроблено висновки, що за результатами експериментальних досліджень у студентів спеціальності 051 "Економіка" підвищуються навички цифрової безпеки за трьома рівнями: цифровий громадянин, цифровий творець, цифровий підприємець завдяки інтеграції в освітній процес інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища закладу вищої освіти, а саме: масових відкритих онлайн курсів, сервісів цифрової безпеки, інструментів для спільної роботи, сервісів для управління, обліку й аналізу.
| 13. |
Глазунова О. Г. Цифрова компетентність майбутніх фахівців з економіки: етапи формування [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, Т. П. Саяпіна, В. І. Корольчук, Т. В. Волошина, О. М. Касаткіна // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 16. - С. 53-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2021_16_7
| 14. |
Глазунова О. Г. Формування навичок цифрової безпеки у студентів економічних спеціальностей: процедури, інструменти, сервіси [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, О. М. Касаткіна, В. І. Корольчук, Т. П. Саяпіна, Т. В. Волошина // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 2. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_2_8 В сучасних умовах цифровізації суспільства навичками цифрової безпеки повинні володіти фахівці будь-якої сфери діяльності, у тому числі в галузі економіки. Проблема полягає у тому, що розвиток цифрової економіки висуває перед закладами освіти завдання змінювати програми підготовки та вводити до них вивчення сучасних інформаційних технологій, без володіння якими неможливо стати висококваліфікованим фахівцем зокрема в галузі економіки. Здійснено класифікацію та систематизацію наукових джерел; проведено аналіз інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища закладу вищої освіти для використання в процесі формування навичок цифрової безпеки майбутніх економістів. Експериментальною базою дослідження є Національний університет біоресурсів і природокористування України, в експерименті взяли участь студенти спеціальності "Економіка" закладу вищої освіти, загальна кількість учасників - 143 особи. Запропоновано процедури використання інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища для формування навичок цифрової безпеки майбутніх економістів, а саме: використання масових відкритих онлайн курсів і сервісів цифрової безпеки для формування рівня навичок "Цифрове громадянство"; використання інструментів для спільної роботи для формування рівня навичок "Цифрова творчість"; використання сервісів для управління, обліку та аналізу даних для формування рівня навичок "Цифрове підприємництво". Зроблено висновки, що за результатами експериментальних досліджень у студентів спеціальності 051 "Економіка" підвищуються навички цифрової безпеки за трьома рівнями: цифровий громадянин, цифровий творець, цифровий підприємець завдяки інтеграції в освітній процес інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища закладу вищої освіти, а саме: масових відкритих онлайн курсів, сервісів цифрової безпеки, інструментів для спільної роботи, сервісів для управління, обліку й аналізу.
|
|
|