Пошуковий запит: (<.>A=Керницький О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Керницький О. М. Освітнє середовище вищого навчального закладу як педагогічний феномен [Електронний ресурс] / О. М. Керницький // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_8 Проведено теоретичний аналіз та осмислення освітнього середовища ВНЗ як педагогічного феномену та його специфіки в інженерно-педагогічному ВНЗ. Розглянуто фактори, що впливають на його освітнє середовище.Проведен теоретический анализ и осмысление образовательной среды ВУЗ как педагогического феномена и его специфики в инженерно-педагогическом ВУЗ. Рассмотрены факторы, влияющие на его образовательную среду.The article presents the theoretical analysis and understanding of the educational environment of university as a pedagogical phenomenon and its specificity in Engineering and Pedagogical University. The paper considers the factors affecting on its educational environment.
|
2. |
Керницький О. М. Педагогічні умови професійно-особистісного розвитку студентів-іноземців в освітньому середовищі ВНЗ [Електронний ресурс] / О. М. Керницький. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2014. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2014_3_8
|
3. |
Керницький О. М. Модель освітнього середовища вищого навчального закладу інженерно-педагогічного профілю для підготовки іноземних студентів з Азійського регіону та результати її експериментальної перевірки [Електронний ресурс] / О. М. Керницький // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 4. - С. 155–165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_4_16
|
4. |
Керницький О. М. Формування готовності курсантів льотних навчальних закладів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Керницький // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 41. - С. 155-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_41_23
|
5. |
Керницький О. М. Психолого-педагогічні особливості студентського віку та специфіка розвитку особистості іноземного студента [Електронний ресурс] / О. М. Керницький. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_5_9
|
6. |
Керницький О. Формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до застосування суб’єкт-суб’єктної взаємодії у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / О. Керницький. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2016_3_8
|
7. |
Керницький О. Критерії та показники сформованості готовності майбутніх інженерів-педагогів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії [Електронний ресурс] / О. Керницький. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2016_5_11
|
8. |
Керницький О. Професіоналізм діяльності інженера-педагога: аспект суб’єкт-суб’єктної взаємодії [Електронний ресурс] / О. Керницький // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 6. - С. 162-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_6_18
|
9. |
Керницький О. Педагогічні аспекти та особливості організації фізичної підготовки майбутніх авіаційних фахівців [Електронний ресурс] / О. Керницький. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_1_10
|
10. |
Керницький О. М. Організаційно-педагогічні проблеми формування правової культури курсантів льотних навчальних закладів у сучасних умовах [Електронний ресурс] / О. М. Керницький // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 50. - С. 409-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_50_55
|
11. |
Керницький О. М. Основні концепції педагогічної освіти: теоретичні аспекти та емпіричні пошуки [Електронний ресурс] / О. М. Керницький // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 51. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_51_27
|
12. |
Керницький О. М. Продуктивне навчання майбутніх інженерів-педагогів застосуванню суб’єктсуб’єктної взаємодії: методичний аспект [Електронний ресурс] / О. М. Керницький // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2016. - Вип. 11. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2016_11_11
|
13. |
Керницький О. Педагогічні проблеми формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії [Електронний ресурс] / О. Керницький // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 4. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2016_4_11
|
14. |
Керницький О. М. Тренінгові методи у підготовці майбутніх інженерів-педагогів до застосування суб’єкт-суб’єктної взаємодії [Електронний ресурс] / О. М. Керницький // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 1. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2017_1_14
|
15. |
Керницький О. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх інженерів-педагогів до застосування суб’єкт-суб’єктної взаємодії [Електронний ресурс] / О. М. Керницький // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 156–165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2017_2_15
|
16. |
Керницький О. М. Діагностика сформованості видів взаємодії суб’єктів навчального процесу у вищому навчальному закладі інженерно-педагогічного профілю [Електронний ресурс] / О. М. Керницький // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 53. - С. 475-481. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_53_62
|
17. |
Пухальська Г. А. Педагогічні аспекти продуктивного навчання майбутніх інженерів при формуванні умінь комунікативної взаємодії [Електронний ресурс] / Г. А. Пухальська, О. М. Керницький. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2019. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2019_2_18
|
18. |
Бєлай С. В. Застосування активних методів навчання слухачів магістратури вищого військового навчального закладу елементам оперативних переговорів [Електронний ресурс] / С. В. Бєлай, О. М. Керницький, В. І. Пасічник // Честь і закон. - 2021. - № 1. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chiz_2021_1_16
|
19. |
Бєлай С. В. Особливості реалізації ефективного психологічного супроводу професіоналізації майбутніх військових фахівців у вищій військовій школі України [Електронний ресурс] / С. В. Бєлай, В. І. Пасічник, О. М. Керницький // Честь і закон. - 2021. - № 2. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chiz_2021_2_13
|
20. |
Бєлай С. В. Розвиток асертивності особистості у процесі професіоналізації здобувачів оперативного рівня військової освіти Національної академії Національної гвардії України [Електронний ресурс] / С. В. Бєлай, О. М. Керницький, В. С. Васищев, В. І. Пасічник // Честь і закон. - 2022. - № 2. - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chiz_2022_2_15
|
| |