Пошуковий запит: (<.>A=Кисельова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 86
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кисельова О. І. Співвідношення трудових конфліктів та трудових спорів [Електронний ресурс] / О. І. Кисельова // Актуальні проблеми права: теорія і практика. - 2010. - № 18. - С. 348-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/app_2010_18_49
|
2. |
Кисельова О. І. Правова природа та зміст поняття "відсутність працівника" [Електронний ресурс] / О. І. Кисельова // Публічне право. - 2013. - № 1. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2013_1_30
|
3. |
Кисельова О. І. Забезпечення правопорядку у парламенті та дисципліни представників депутатського корпусу: вітчизняний та зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. І. Кисельова, Т. В. Фащук. // Часопис Національного університету "Острозька академія". Сер. : Право. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Choasp_2013_1_18
|
4. |
Кисельова О. І. Трудові конфлікти та трудові спори: поняття, характеристика, співвідношення [Електронний ресурс] / О. І. Кисельова // Юридична наука і практика. - 2011. - № 1. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/njj_2011_1_15
|
5. |
Коршун Л. М. Суперсинтез розчинного протеїну — продукту експресії гена, що містить імунодомінантні ділянки глікопротеїну G вірусу герпесу 2-го типу, у бактерійній системі Escherichia coli [Електронний ресурс] / Л. М. Коршун, Л. М. Мойса, Г. В. Ковтонюк, Л. О. Ганова, О. К. Кисельова, М. Я. Співак // Biotechnology. - 2011. - Vol. 4, № 4. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/biot_2011_4_4_8
|
6. |
Панкратова Н. Д. Застосування методу Делфі для вирішення логістичної проблеми впровадження нових технологій [Електронний ресурс] / Н. Д. Панкратова, К. І. Євтушенко, О. Ю. Кисельова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Комп’ютерні технології. - 2012. - Т. 191, Вип. 179. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduct_2012_191_179_3
|
7. |
Кисельова О. Г. Програмно-апаратний комплекс аналізу емоційного стану людини на основі шкірно-гальванічної реакції [Електронний ресурс] / О. Г. Кисельова, Т. В. Сорока // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 6(9). - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_6(9)__5 Описано алгоритм розробки програмно-апаратного комплексу визначення рівня емоційного напруження людини на базі даних шкірно-гальванічної реакції (ШГР). Реалізовано систему реєстрації динаміки змін ШГР та аналізу даних з метою дослідження емоційного стану людини у відповідь на різні подразники.
|
8. |
Кисельова О. І. До питання правового регулювання трудових відносин: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / О. І. Кисельова // Форум права. - 2013. - № 4. - С. 148–153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
9. |
Кисельова О. М. Структурні особливості зовнішньоекономічної діяльності України [Електронний ресурс] / О. М. Кисельова // Економіка і прогнозування. - 2012. - № 4. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2012_4_11 Розглянуто актуальну проблему вдосконалення механізмів державного управління в сфері зовнішньоекономічної діяльності. З використанням вибіркового методу та методу порівняльного аналізу проаналізовано структуру експортно-імпортних операцій, виявлено основні тенденції в розвитку зовнішньоекономічної діяльності та фактори, що негативно впливають на її стан. Розкрито причини втрати експортного потенціалу та окреслено шляхи вдосконалення державних регуляторів у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
|
10. |
Кисельова О. М. Діяльність меншовиків України на початку революції 1905 року [Електронний ресурс] / О. М. Кисельова // Інтелігенція і влада. Серія : Історія. - 2008. - Вип. 11. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iiv_2008_11_4
|
11. |
Кисельова О. І. Правове регулювання надомної праці [Електронний ресурс] / О. І. Кисельова, Н. С. Андрійченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: : Право. - 2014. - Вип. 25. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2014_25_27
|
12. |
Матвійчук А. О. Прогнозування виникнення факторів ризику склерозу коронарних артерій [Електронний ресурс] / А. О. Матвійчук, Є. А. Настенко, Є. О. Лебедєва, О. Г. Кисельова // Клиническая информатика и телемедицина. - 2013. - Т. 9, вып. 10. - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kiit_2013_9_10_13
|
13. |
Ціделко В. Д. Інноваційні технології в лабораторному практикумі з дисципліни "Інформаційно-вимірювальні комплекси" [Електронний ресурс] / В. Д. Ціделко, М. В. Чеховой, О. Г. Кисельова, А. О. Матвійчук // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 3(9). - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_3(9)__9 Розглянуто принципи побудови та функціонування лабораторного практикуму з дисципліни "Інформаційно-вимірювальні комплекси". Відмінність розробленого лабораторного практикуму від раніше існуючих полягає в комбінованому використанні апаратних засобів і програмного забезпечення. Функціональні елементи розробленого практикуму можна використовувати не лише для вирішення задач навчального процесу, а також у промисловості.
|
14. |
Кисельова О. М. Основи муніципального оподаткування в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Кисельова // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Економіка. - 2011. - Вип. 10. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_ekon_2011_10_3
|
15. |
Кисельова О. М. Теоретико-методичні основи визначення ефективності здійснення митної справи [Електронний ресурс] / О. М. Кисельова // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Економіка. - 2012. - Вип. 11. - С. 5-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_ekon_2012_11_3
|
16. |
Кисельова О. Г. Метод прогнозування ризику захворювань кровообігу людини [Електронний ресурс] / О. Г. Кисельова, Є. А. Настенко // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2012. - № 1(2). - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2012_1(2)__14 Запропоновано метод прогнозування захворювань кровообігу людини на підставі обробки добового серцевого ритму та інтелектуального аналізу похідного масиву оцінок.
|
17. |
Кисельова О. І. Застосування технологій проблемного навчання в умовах стандар-тизації вищої освіти [Електронний ресурс] / О. І. Кисельова, А. С. Єфіменко // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_45 Досліджено стандартизацію як філософсько-освітній та соціально-культурний феномен, в основі якого – збереження і упорядкування різнопланових освітніх технологій, та систему стандартів вищої освіти. На основі результатів дослідження проблемного навчання, яке проводилось з метою написання студентами курсових робіт з дисципліни "Педагогічні вимірювання", створення мультимедійних презентацій проаналізовано структурні елементи проблемного навчання як дидактичної технології, зокрема: "проблемна ситуація", "навчальна проблема", "проблемна задача". Наведено методику взаємодії викладача і студентів у ході проблемного викладу навчального матеріалу, який має форму бінарного процесу: проблемного викладання і проблемного навчання. Визначено основні компоненти структури проблемної лекції.Исследована стандартизация как философско-образовательный и социально-культурный феномен, в основе которого – сохранение и упорядочение разноплановых образовательных технологий, а также система стандартов высшего образования. На основании результатов исследования проблемного обучения, которое проводилось с целью написания студентами курсовых работ по дисциплине “Педагогические измерения“, создания мультимедийных презентаций проанализированы структурные элементы проблемного обучения как дидактической технологии, в частности: “проблемная ситуация”, “учебная проблема”, “проблемная задача”. Представлена методика взаимодействия преподавателя и студентов при проблемном изложении учебного материала, который имеет форму бинарного процесса: проблемного преподавания и проблемного обучения.The article analyzes some issues of applying challenge education technologies in terms of standardization of higher education; reveals the structure and essence of challenge education.
|
18. |
Кисельова О. І. Зміст та завдання стандартизації вищої освіти [Електронний ресурс] / О. І. Кисельова, О. В. Янкова // Наука і освіта. - 2013. - № 6. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_6_21
|
19. |
Кисельова О. Недійсність трудового договору [Електронний ресурс] / О. Кисельова, А. Семенова // Юридична Україна. - 2013. - № 4. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urykr_2013_4_14
|
20. |
Кисельова О. І. Проблема вимірювання знань в системі педагогічної методології [Електронний ресурс] / О. І. Кисельова // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_5_10 Зазначено, що сучасна система педагогічного контролю, яка побудована переважно на нормативному тестовому контролі знань, часто позбавлена об’єктивності. Оскільки оцінювання знань спрямоване на забезпечення достатньої якості освіти, наведено визначення якості освіти як відповідності процесу, результату і самій освітній системі, меті, потребам і соціальним стандартам освіти. Вимірювання в педагогіці визначено як процес відображення числами рівнів прояву якостей особистості або знань, умінь і навичок, а також як практичну освітню діяльність з метою одержання об’єктивних й інформативних оцінок рівня поточної та підсумкової успішності. Розглянуто методологічне обґрунтування якості педагогічних вимірювань, сутність теоретичного та практичного рівнів розробки проблем вимірювань. Простежено історичний розвиток досліджень з питань педагогічного вимірювання у вітчизняній та іноземній науковій літературі.Отмечено, что современная система педагогического контроля, построенная преимущественно на нормативном тестовом контроле знаний, часто лишена объективности. Поскольку оценивание знаний направлено на обеспечение достаточного качества образования, дано определение качества образования как соответствия процессу, результату и самой образовательной системе, цели, потребностям и социальным стандартам образования. Измерение в педагогике определено как процесс отображения числами уровней проявления качеств личности или знаний, умений и навыков, а также как практическую образовательную деятельность с целью получения объективных и информативных оценок уровня текущей и итоговой успеваемости. Рассмотрены методологическое обоснование качества педагогических измерений, сущность теоретического и практического уровней разработки проблем измерений. Прослежено историческое развитие исследования вопросов педагогического измерения в отечественной и иностранной научной литературе.Was noted that the current system of pedagogical control, built mainly on the regulatory test control of knowledge, often devoid of objectivity. Since the knowledge measuring is aimed at ensuring an adequate quality of education, the definition of quality of education was given as a correspondence with process, result and the educational system at all, goals, needs and social standards of education. Measurement in pedagogy is defined as the process of numeric displaying of personality traits levels or manifestations of knowledge and skills, as well as practical educational activities in order to obtain objective and informative assessments of the current and final academic performance. The methodological study of educational measurement quality, the essence of the theoretical and practical levels of development of measurement problems were examined. The historical development of research on educational measurement was traced in domestic and foreign literature.
|
| |