Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кислицина О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Кислицина О. В. Діаспори як наукова дефініція та соціальна реальність в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / О. В. Кислицина // Інтелект XXI. - 2016. - № 6. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2016_6_3
| 2. |
Галахова Т. О. Детермінанти успіху та дивергентні аспекти розвитку стартап-компаній у глобальному бізнес-середовищі [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Бізнес Інформ. - 2021. - № 8. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_8_2 Мета роботи - дослідження детермінант успіху та дивергентних аспектів розвитку стартап-компаній у сучасному глобальному бізнес-середовищі задля обгрунтування ефективних технологій їх розвитку. Так, глобальний вектор економічного, технологічного, соціокультурного розвитку визначає виникнення прогресивних економічних концепцій, що на сьогодні представлені такими формулюваннями: цифрова економіка (digital economy), гіг-економіка (gig economy), економіка знань (knowledge economy), сервісна економіка (service economy), інноваційно-креативна економіка (innovative and creative economy), економіка суспільної участі (sharing economy) та ін. Проаналізовано два вагомі критерії, що найбільш розповсюджені при визначенні стартап-компанії: інноваційний продукт і швидкий темп зростання. Здійснено компаративний аналіз стартапу та традиційного бізнесу, що дало змогу окреслити ключові дивергентні аспекти цих понять, а саме: локальні та глобальні амбіції; масштабованість бізнесу; інноваційність продукту; інформаційні та цифрові технології; траєкторія успішного розвитку; комерційні інтереси; організаційна структура; трансформація бізнес-моделі; екосистеми бізнесу тощо. Проаналізовано ключові детермінанти успіху та невдач стартап-проєктів на основі таких критеріїв, як: ідея, бізнес-модель, час запуску, команда, маркетингова стратегія, інвестування, система місії, цілей, цінностей. Перспективами подальших досліджень у контексті розвитку стартап-компаній у сучасному бізнес-середовищі є систематизація успішних кейсів і розробка певних механізмів підвищення ефективності діяльності стартап-компаній.
| 3. |
Галахова Т. О. Сучасні моделі монетизації бізнесу в умовах цифровізації економіки [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, Є. М. Галахов, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 52-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_11_6 Мета роботи - дослідження моделей формування доходу бізнесу (моделей монетизації) як підсистемного компонента загальної бізнес-моделі компанії через логічний взаємозв'язок: "модель монетизації бізнесу - бізнес-модель компанії - глобальна екосистема бізнесу" для обгрунтування найефективніших моделей в сучасних умовах посилення диджиталізації економічного розвитку. Візуалізовано механізм формування стратегії електронного бізнесу "від аналізу даних до стратегії", тобто узагальнені, структуровані та певним чином систематизовані дані представляють собою цінність - знання, які компанія може використати в розробці своєї бізнес-стратегії. Проаналізовано методологію формування бізнес-моделі компанії, що базується на 4 ключових компонентах: "Хто? - Що? - Як? - Чому?" (Who? - What? - How? - Why?). Наведено детальний аналіз моделей монетизації для цифрового бізнесу (онлайн-формату) з точки зору їх реалізації, а також узагальнюючі характеристики кожної моделі; виокремлено ключові переваги та недоліки їх реалізації. Увагу приділено таким моделям монетизації: модель транзакційного доходу (або виробнича модель монетизації бізнесу); модель націнки; рекламна модель; модель ліцензування; арбітражна модель; комісійна (партнерська/афілійована) модель монетизації; модель відкритих інновацій; модель "дохід від реалізації послуг"; модель підписки (Freemium/Premium), а також таким інноваційно-креативним бізнес-моделям компаній та, зокрема, їх моделям монетизації, як: модель продажу емоцій/досвіду (Experience Selling model); модель додаткових послуг (Add-on Model); модель Айкідо (Aikido Model); модель єдиної ставки (Flat Rate Model) - модель "Бритва і лезо" (Razor and Blade Model).
| 4. |
Галахова Т. О. Сучасні теоретичні та практичні трансформаційні аспекти діяльності стартапів [Електронний ресурс] / Т. О. Галахова, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 68. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2021_68_3
|
|
|