Пошуковий запит: (<.>A=Кияниця Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Кияниця Є. О. Імідж організацій соціокультурної сфери: структурний підхід [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_11
|
2. |
Кияниця Є. Тенденції та перспективи співпраці сучасної бібліотеки зі ЗМІ [Електронний ресурс] / Є. Кияниця // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 4. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_4_8
|
3. |
Кияниця Є. Специфіка функціонування "паблік рилейшнз” у контексті соціокультурної динаміки [Електронний ресурс] / Є. Кияниця // Культурологічна думка. - 2011. - № 3. - С. 180-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2011_3_27
|
4. |
Кияниця Є. Перспективи використання технологій паблік рілейшнз у соціально-культурній cфері України [Електронний ресурс] / Є. Кияниця // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 9. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_9_14 Визначено перспективи застосування PR-технологій у соціокультурній сфері України, які сприятимуть активізації зв'язків з громадськістю з метою створення позитивного іміджу організацій, залученню додаткових ресурсів для забезпечення культурної діяльності, просуванню досягнень вітчизняної культури. Наголошено, що брендинг, фандрейзинг, інформаційні технології довели практичну ефективність і мають бути впроваджені в діяльність вітчизняних закладів культури.
|
5. |
Кияниця Є. Розроблення плану поінформованості регіональних громад про новації бібліотеки [Електронний ресурс] / Є. Кияниця // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 9. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_9_10
|
6. |
Кияниця Є. О. Контент і таргетинг – основні елементи новітньої медіалогії [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2018_29(68)_2_33
|
7. |
Кияниця Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Інтегровані комунікації. - 2016. - Вип. 1. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2016_1_8
|
8. |
Кияниця Є. О. Еволюція зв’язків із громадськістю в діяльності організацій соціально-культурної сфери України [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // ScienceRise. - 2015. - № 4(1). - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_4(1)__19
|
9. |
Кияниця Є. О. Структурний підхід до формування медіалогії як науково-практичного напряму [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2019. - Т. 30(69), № 2(2). - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2019_30(69)_2(2)__30
|
10. |
Кияниця Є. О. Роль медіапсихології у формуванні контенту сучасних медіа [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 1(4). - С. 200-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_1(4)__37
|
11. |
Кияниця Є. О. Фактори формування та сприйняття медіаконтенту сучасними аудиторіями [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 3(3). - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_3(3)__35
|
12. |
Кияниця Є. О. Роль класичних та інтерактивних медіа в інформаційно-цифровому суспільстві [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 4(4). - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_4(4)__36
|
13. |
Кияниця Є. О. Тенденції використання культурного коду в сучасних медіа для розбудови соціокультурної ідентичності [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2022. - № 2. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2022_2_3
|
14. |
Кияниця Є. О. Мультидисциплінарне забезпечення медіаосвітньої компетентності та навичок медіаграмотності [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 2. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_2_21
|