Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кияниця Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Кияниця Є. О. 
Імідж організацій соціокультурної сфери: структурний підхід [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.028 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кияниця Є. 
Тенденції та перспективи співпраці сучасної бібліотеки зі ЗМІ [Електронний ресурс] / Є. Кияниця // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 4. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 510.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кияниця Є. 
Специфіка функціонування "паблік рилейшнз” у контексті соціокультурної динаміки [Електронний ресурс] / Є. Кияниця // Культурологічна думка. - 2011. - № 3. - С. 180-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2011_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.089 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кияниця Є. 
Перспективи використання технологій паблік рілейшнз у соціально-культурній cфері України [Електронний ресурс] / Є. Кияниця // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 9. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_9_14
Визначено перспективи застосування PR-технологій у соціокультурній сфері України, які сприятимуть активізації зв'язків з громадськістю з метою створення позитивного іміджу організацій, залученню додаткових ресурсів для забезпечення культурної діяльності, просуванню досягнень вітчизняної культури. Наголошено, що брендинг, фандрейзинг, інформаційні технології довели практичну ефективність і мають бути впроваджені в діяльність вітчизняних закладів культури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.72 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Кияниця Є. 
Розроблення плану поінформованості регіональних громад про новації бібліотеки [Електронний ресурс] / Є. Кияниця // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 9. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_9_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 608.088 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кияниця Є. О. 
Контент і таргетинг – основні елементи новітньої медіалогії [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2018_29(68)_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.969 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кияниця Є. О. 
Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Інтегровані комунікації. - 2016. - Вип. 1. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2016_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 140.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кияниця Є. О. 
Еволюція зв’язків із громадськістю в діяльності організацій соціально-культурної сфери України [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // ScienceRise. - 2015. - № 4(1). - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_4(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.288 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кияниця Є. О. 
Структурний підхід до формування медіалогії як науково-практичного напряму [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2019. - Т. 30(69), № 2(2). - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2019_30(69)_2(2)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кияниця Є. О. 
Роль медіапсихології у формуванні контенту сучасних медіа [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 1(4). - С. 200-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_1(4)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.405 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кияниця Є. О. 
Фактори формування та сприйняття медіаконтенту сучасними аудиторіями [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 3(3). - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_3(3)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.131 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кияниця Є. О. 
Роль класичних та інтерактивних медіа в інформаційно-цифровому суспільстві [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 4(4). - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_4(4)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кияниця Є. О. 
Тенденції використання культурного коду в сучасних медіа для розбудови соціокультурної ідентичності [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2022. - № 2. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2022_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 750.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кияниця Є. О. 
Мультидисциплінарне забезпечення медіаосвітньої компетентності та навичок медіаграмотності [Електронний ресурс] / Є. О. Кияниця // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 2. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 648.888 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського