Пошуковий запит: (<.>A=Книш І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Книш І. Становлення сучасного освітнього дискурсу: холістичний, тоталітарний та синергетичний підхід [Електронний ресурс] / І. Книш // Світогляд - Філософія - Релігія. - 2013. - Вип. 4. - С. 259-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sfr_2013_4_27
|
2. |
Книш І. В. Гуманітарні та природничі науки в постнекласичній освіті [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Філософія науки: традиції та інновації. - 2013. - № 2. - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FilosNauk_2013_2_5
|
3. |
Книш І. В. Кордологізм та його роль у становленні української нації: сучасний науковоий дискурс [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Філософія науки: традиції та інновації. - 2015. - № 1. - С. 136-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FilosNauk_2015_1_17
|
4. |
Книш І. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання [Електронний ресурс] / І. Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_2_5 Обгрунтовано взаємозв’язок соціальних та освітніх інституцій, що опосередковано впливає на всі сфери функціонування суспільства. Розглянуто комплексний вплив аксіологічних, моральних та культурних орієнтирів на багаторівневу взаємодію в системі суб’єкт – суб’єкт з окресленими функціональними контурами та очікуваннями. Зроблено спробу виокремити та охарактеризувати проблемне поле цих питань в низці наукових розвідок вітчизняного інформаційного простору, зокрема: аксіологічний вимір інноваційних процесів в освіті та вихованні; формування національної ідентичності через призму системи освіти і виховання; новий формат існування людини. З’ясовано пріоритені та стратегічні цілі освіти та виховання в руслі становлення самоорганізованого суб’єкта освітньої діяльності в поліаспектному значенні: соціальному, педагогічному, власне педагогічному, локальному. Презентовано авторську модель комунікаційних та інформаційних аспектів становлення освіти та виховання за часів незалежності України у трирівневому вимірі: змістовому, функціональному та діяльнісно-результативному.Рассмотрено комплексное воздействие аксиологических, нравственных и культурных ориентиров на многоуровневое взаимодействие в системе субъект - субъект с очерченными функциональными контурами и ожиданиями. Сделана попытка выделить и охарактеризовать проблемное поле этих вопросов в ряде научных исследований отечественного информационного пространства, в частности: аксиологическое измерение инновационных процессов в образовании и воспитании; формирование национальной идентичности через призму системы образования и воспитания; новый формат существования человека. Выяснены приоритеты и стратегические цели образования и воспитания в русле становления самоорганизованного субъекта образовательной деятельности в полиаспектном значении: социальном, педагогическом, собственно педагогическом, локальном. Представлена авторская модель коммуникационных и информацийних аспектов становления образования и воспитания во времена независимости Украины в трехуровневом измерении: содержательном, функциональном и деятельно-результативном.The nature and direction of education in a society are defined by the state, needs and the development of social life. The accemulation, inheritance and preservation of scientific knowledge, cultural and spirituas values, moral standards are producing in dialogue continuum in binary opposition "subject - subject" of education and training, which, on the one hand, clearly vivid the purpose of Teacher on the other hand - the expected performance quality of that, who serves as a subject of education and training.
|
5. |
Книш І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Електронний ресурс] / І. Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_8 Показано, що невпровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій призвело сучасну освітню систему до кризи, а сама освіта, як система, стала тим наріжним каменем, який сприяв появі нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи та on-line освіти як мережі. Зазначено, що головним фактором має стати наявність у новій парадигмі освіти гуманітарно-етичної складової.
|
6. |
Книш І. В. Філософський дискурс: Rhizoma vs Radix vs Hyphe [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2016. - Вип. 6. - С. 157-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2016_6_23
|
7. |
Книш І. В. Технологічні аспекти становлення нової освітньої парадигми [Електронний ресурс] / І. В. Книш, Н. В. Кочубей // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 181-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_17
|
8. |
Книш І. Геохімічні аспекти порід вугленосної товщі та відвалів шахт Львівсько-Волинського басейну [Електронний ресурс] / І. Книш // Геологія і геохімія горючих копалин. - 2017. - № 1-2. - С. 71-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/giggk_2017_1-2_36
|
9. |
Книш І. В. Еволюція кібернетики у сучасному науковому дискурсі [Електронний ресурс] / І. В. Книш, Н. В. Кочубей // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_38 Розглянуто еволюцію кібернетики на сучасному етапі її розвитку. Зазначено, що кібернетика першого порядку вивчала системи, за якими можна спостерігати, другого - мала справу зі спостережними системами, а третього - досліджувала процеси, що відбуваються в суб'єкт-полісуб'єктному середовищі - кіберпросторі. Обгрунтовано доречність уживання поняття "гіфпростір" (hyphspace) як метафоричної абстракції на означення віртуальної реальності (складової Ноосфери), яка існує в комп'ютерних мережах (суб'єкт-полісуб'єктному середовищі). Доведено, що гіфпростір на сучасному етапі розвитку кібернетики є основою для її подальшого (проте не остаточного) апгрейду до кібернетики четвертого порядку. Констатовано, що кібернетика як наука рухається від пізнання людино-машинних систем до утворень, де зростає людиновимірність, про що свідчить неухильне збільшення присутності користувачів-номад (суб'єктів пізнання), які постійно спостерігають у мережі за собою й іншими.
|
10. |
Книш І. В. Трансформація значення концептів "біосфера" та "ноосфера" у постнекласичному науковому дискурсі [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Філософія науки: традиції та інновації. - 2011. - № 2. - С. 62-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FilosNauk_2011_2_10
|
11. |
Книш І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини [Електронний ресурс] / І. Книш // Вища освіта України. - 2017. - № 3. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_3_7
|
12. |
Чеберячко С. І. Проблеми перевірки захисних властивостей фільтрувальних респіраторів [Електронний ресурс] / С. І. Чеберячко, О. О. Яворська, Ю. І. Чеберячко, І. М. Книш // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2018. - № 55. - С. 391-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2018_55_41
|
13. |
Андрейчук Ю. М. Використання геоінформаційних технологій для підготовки студентів у львівському національному університеті імені Івана Франка [Електронний ресурс] / Ю. М. Андрейчук, Є. А. Іванов, І. Б. Книш // Містобудування та територіальне планування. - 2018. - Вип. 68. - С. 648-655. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2018_68_78
|
14. |
Чеберячко Ю. І. Оцінка щільності прилягання еластомірної півмаски до обличчя [Електронний ресурс] / Ю. І. Чеберячко, О. О. Бойко, І. М. Книш, А. А. Юрченко, О. О. Шустов // Збірник наукових праць Національного гірничого університету. - 2020. - № 62. - С. 100-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpngu_2020_62_11
|
15. |
Книш І. В. Релевантність освіти: "кліпове мислення" [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 206. - С. 279-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_206_48
|
16. |
Чеберячко С. І. Вибір респіраторів на основі результів вимірювання антропометричних розмірів середньостатистичного робітника АКХЗ та Шеффілдівського манекену голови [Електронний ресурс] / С. І. Чеберячко, В. В. Гридяєв, А. А.-А. Еннан, Ю. І. Чеберяко, Н. М. Абрамова, І. М. Книш // Науковий вісник Донецького національного технічного університету. - 2022. - № 1-2. - С. 216-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvdontu_2022_1-2_22
|
17. |
Книш І. Застіноченське та Буданівське родовища пісковику – потенційні геотуристичні об’єкти Тернопільської області [Електронний ресурс] / І. Книш, Н. Кремінь // Вісник Львівського університету. Серія геологічна. - 2021. - Вип. 35. - С. 111-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_geol_2021_35_11
|
18. |
Книш І. В. Утілення номадичних практик у творчості Григорія Сковороди і Тараса Шевченка [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy . - 2022. - Vol. 13, no. 4. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hst_2022_13_4_20
|
19. |
Книш І. В. Європейський вектор розвитку української освіти: досвід та перспективи [Електронний ресурс] / І. В. Книш, М. А. Бойченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 209. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2023_209_9
|
20. |
Чеберячко С. І. Удосконалення клапанних систем фільтрувальних респіраторів [Електронний ресурс] / С. І. Чеберячко, Ю. І. Чеберячко, О. В. Дерюгін, І. М. Книш, О. В. Пищикова // Гірничий вісник. - 2021. - Вип. 109. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/girvi_2021_109_7 Мета роботи - удосконалення конструкції клапанних вузлів для фільтрувальних респіраторів з високим ступенем герметичності. Використано метод традиційного принципу 3D моделювання клапану видихання, а для перевірки герметичності було застосовано удосконалений метод випробувань у відповідності до стандарту ДСТУ EN 149:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтрувальні півмаски для захисту від аерозолів. Вимоги, випробування, маркування (EN 149:2001+A1:2009, IDT)". Встановлено, що на час спрацювання клапану видихання при зміні перепаду тиску впливає не тільки еластичність та товщина матеріалу з якого виготовлений клапан, але і конструкція його сідловини, за рахунок збільшення площі прилягання клапану до поверхні сідловини. Практична значимість полягає у розробці удосконалених моделей клапанних вузлів фільтрувальних респіраторів, які характеризуються незначним часом спрацювання при зміні перепаду тиску та коефіцієнтом підсмоктування, запропонована нова конструкція сідловини з додатковим кільцем для підвищення їх герметичності. Проведений аналіз сучасних конструкцій клапанних вузлів фільтрувальних респіраторів, дозволив визначити їх основний недолік, який стосується погіршення герметичності при потраплянні бруду на поверхню сідловини, що призводить до збільшення часу спрацьовання клапану при зміні перепаду тиску у процесі дихання. Розроблена удосконалена конструкція клапанного вузла фільтрувального респіратора, яка забезпечує високу герметичність навіть при потраплянні бруду на поверхню сідловини, за рахунок збільшення площі прилягання через введення додаткового кільця та виконання країв сідловини клапану скошеними для зменшення накопичення на їх поверхні пилових частинок. На підставі даних лабораторних випробувань дослідних зразків встановлено, що перепад тиску таких клапанів не збільшився у порівнянні з існуючими конструкціями, а коефіцієнт підсмоктування складає не більше 0,03 %, що дозволяє забезпечити досить високий коефіцієнт захисту фільтрувальних респіраторів.
|
| |