Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кобернюк С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Кобернюк С. В. 
Щодо особливостей системи джерел права соціального забезпечення [Електронний ресурс] / С. В. Кобернюк // Форум права. - 2013. - № 4. - С. 154–157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кобернюк С. В. 
Основні проблеми та напрямки адаптації джерел права соціального забезпечення [Електронний ресурс] / С. В. Кобернюк // Митна справа. - 2013. - № Спец. вип.. - С. 191-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2013_Spets
Попередній перегляд:   Завантажити - 44.829 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кобернюк С. О. 
Стан ринку продукції свинарства в умовах економічної кризи [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Агросвіт. - 2009. - № 5. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_5_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.186 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кобернюк С. О. 
Тенденції ринку продукції свинарства в Україні [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк. // Ефективна економіка. - 2013. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_5_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.426 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кобернюк С. О. 
Аналіз європейських перспектив свинарства України [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Агросвіт. - 2015. - № 11. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_11_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.571 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кобернюк С. О. 
Дослідження умов формування інфраструктури ринку сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк, О. В. Никитюк, О. В. Кравець // Агросвіт. - 2014. - № 11. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2014_11_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 123.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кобернюк С. О. 
Цінові чинники ефективності свинарства [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Агросвіт. - 2016. - № 6. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_6_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.019 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кобернюк С. О. 
Розвиток інтеграційних процесів у свинарстві [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк. // Ефективна економіка. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_2_72
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.983 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кобернюк С. В. 
Щодо загальних ознак джерел права соціального забезпечення [Електронний ресурс] / С. В. Кобернюк // Актуальні проблеми права: теорія і практика. - 2013. - № 28. - С. 254-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/app_2013_28_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.265 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кобернюк С. О. 
Шляхи удосконалення діяльності підприємств з виробництва продукції свинарства [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Економічний простір. - 2017. - № 118. - С. 185-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_118_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.469 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кобернюк С. О. 
Органічне свинарство в Україні: перешкоди і напрями розвитку [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 13. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_13_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.787 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кобернюк С. О. 
Напрямки підвищення економічної ефективності виробництва продукції свинарства на рівні підприємств [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_23(2)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.988 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кобернюк С. О. 
Розвиток аграрного маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кобернюк С. О. 
Цифрові технології в аграрному маркетингу [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Бізнес Інформ. - 2023. - № 2. - С. 270-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_2_36
Досліджено актуальні напрями застосування цифрових технологій в аграрному маркетингу. Визначено сучасні тенденції у розвитку цифрових технологій з метою оцінки їх потенціалу, проблем використання, адаптації можливостей для підвищення ефективності маркетингової діяльності агропромислових підприємств. Визначено цифрові тренди у світовій економіці та економіці України, проаналізовано динаміку ринку електронної реклами в Україні, встановлено пріоритетні платформи для розвитку цифрового маркетингу суб'єктами господарювання в аграрній сфері. Розкрито основні теоретичні підходи до обірунтування доцільності використання цифрових інструментів сільськогосподарськими підприємствами. Визначено ключові переваги використання соціальних мереж, електронної комерції, мобільних застосунків як платформ для підвищення ефективності агробізнесу. Основним концептуальним завданням при побудові маркетингової стратегії компанії вбачається комбінування тактик, оперативних засобів, механізмів реалізації інноваційних ідей для формування бренду, завоювання провідних конкурентних позицій, подолання бар'єрів розвитку та протиріч в організації взаємодії з ринковими суб'єктами. Практика використання цифрових інструментів, таких як електронна комерція, соціальні мережі, пошукова оптимізація сайтів (SEO, SMO), мобільні застосунки та інші, довела їх високу продуктивність і провідну роль в оперативному опрацюванні ринкових даних, побудові ефективних комунікацій, зниженні витрат, освоєнні нових споживацьких сегментів. На цьому наполягають провідні маркетологи світу, описуючи їх у сучасних концепціях "маркетингу 4.0", "маркетингу 5.0". Також приділено увагу аналізу проблем, з якими можуть зіштовхнутися компанії в процесі реалізації проєктів цифровізації маркетингової діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.74 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Кобернюк С. О. 
Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. - 2023. - Iss. 1. - С. 204-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innsus_2023_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.61 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кобернюк С. О. 
Цифровий маркетинг в аграрному бізнесі: електронна комерція, соціальні мережі та онлайн-продажі сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк, О. В. Яценко, Л. М. Помазан. // Ефективна економіка. - 2024. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2024_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 709.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського