Пошуковий запит: (<.>A=Кобернюк С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Кобернюк С. В. Щодо особливостей системи джерел права соціального забезпечення [Електронний ресурс] / С. В. Кобернюк // Форум права. - 2013. - № 4. - С. 154–157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
2. |
Кобернюк С. В. Основні проблеми та напрямки адаптації джерел права соціального забезпечення [Електронний ресурс] / С. В. Кобернюк // Митна справа. - 2013. - № Спец. вип.. - С. 191-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ms_2013_Spets
|
3. |
Кобернюк С. О. Стан ринку продукції свинарства в умовах економічної кризи [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Агросвіт. - 2009. - № 5. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2009_5_8
|
4. |
Кобернюк С. О. Тенденції ринку продукції свинарства в Україні [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк. // Ефективна економіка. - 2013. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_5_67
|
5. |
Кобернюк С. О. Аналіз європейських перспектив свинарства України [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Агросвіт. - 2015. - № 11. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2015_11_12
|
6. |
Кобернюк С. О. Дослідження умов формування інфраструктури ринку сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк, О. В. Никитюк, О. В. Кравець // Агросвіт. - 2014. - № 11. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2014_11_7
|
7. |
Кобернюк С. О. Цінові чинники ефективності свинарства [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Агросвіт. - 2016. - № 6. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_6_12
|
8. |
Кобернюк С. О. Розвиток інтеграційних процесів у свинарстві [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк. // Ефективна економіка. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_2_72
|
9. |
Кобернюк С. В. Щодо загальних ознак джерел права соціального забезпечення [Електронний ресурс] / С. В. Кобернюк // Актуальні проблеми права: теорія і практика. - 2013. - № 28. - С. 254-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/app_2013_28_34
|
10. |
Кобернюк С. О. Шляхи удосконалення діяльності підприємств з виробництва продукції свинарства [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Економічний простір. - 2017. - № 118. - С. 185-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_118_19
|
11. |
Кобернюк С. О. Органічне свинарство в Україні: перешкоди і напрями розвитку [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 13. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_13_25
|
12. |
Кобернюк С. О. Напрямки підвищення економічної ефективності виробництва продукції свинарства на рівні підприємств [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_23(2)__8
|
13. |
Кобернюк С. О. Розвиток аграрного маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_5_11
|
14. |
Кобернюк С. О. Цифрові технології в аграрному маркетингу [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк // Бізнес Інформ. - 2023. - № 2. - С. 270-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2023_2_36 Досліджено актуальні напрями застосування цифрових технологій в аграрному маркетингу. Визначено сучасні тенденції у розвитку цифрових технологій з метою оцінки їх потенціалу, проблем використання, адаптації можливостей для підвищення ефективності маркетингової діяльності агропромислових підприємств. Визначено цифрові тренди у світовій економіці та економіці України, проаналізовано динаміку ринку електронної реклами в Україні, встановлено пріоритетні платформи для розвитку цифрового маркетингу суб'єктами господарювання в аграрній сфері. Розкрито основні теоретичні підходи до обірунтування доцільності використання цифрових інструментів сільськогосподарськими підприємствами. Визначено ключові переваги використання соціальних мереж, електронної комерції, мобільних застосунків як платформ для підвищення ефективності агробізнесу. Основним концептуальним завданням при побудові маркетингової стратегії компанії вбачається комбінування тактик, оперативних засобів, механізмів реалізації інноваційних ідей для формування бренду, завоювання провідних конкурентних позицій, подолання бар'єрів розвитку та протиріч в організації взаємодії з ринковими суб'єктами. Практика використання цифрових інструментів, таких як електронна комерція, соціальні мережі, пошукова оптимізація сайтів (SEO, SMO), мобільні застосунки та інші, довела їх високу продуктивність і провідну роль в оперативному опрацюванні ринкових даних, побудові ефективних комунікацій, зниженні витрат, освоєнні нових споживацьких сегментів. На цьому наполягають провідні маркетологи світу, описуючи їх у сучасних концепціях "маркетингу 4.0", "маркетингу 5.0". Також приділено увагу аналізу проблем, з якими можуть зіштовхнутися компанії в процесі реалізації проєктів цифровізації маркетингової діяльності.
|
15. |
Кобернюк С. О. Напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк, В. Л. Карпенко // Innovation and Sustainability. - 2023. - Iss. 1. - С. 204-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innsus_2023_1_24
|
16. |
Кобернюк С. О. Цифровий маркетинг в аграрному бізнесі: електронна комерція, соціальні мережі та онлайн-продажі сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / С. О. Кобернюк, О. В. Яценко, Л. М. Помазан. // Ефективна економіка. - 2024. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2024_2_20
|