Пошуковий запит: (<.>A=Ковалькова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Ковалькова Т. О. Проблема формування структури готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(2). - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(2)__20
|
2. |
Ковалькова Т. О. Стан підготовки майбутнього психолога до професійної діяльності в авіційній галузі [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_113_13
|
3. |
Ковалькова Т. О. Діагностичний інструментарій щодо перевірки ефективності підготовки майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 108. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_108_14
|
4. |
Ковалькова Т. О. Динаміка рівнів готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 116. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_116_17
|
5. |
Ковалькова Т. О. Особливості професійної діяльності психолога в авіаційній галузі [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_110_12
|
6. |
Ковалькова Т. О. Регулювання емоцій студентів за допомогою тренінгової роботи методами когнітивної психотерапії [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Правничий вісник Університету "КРОК". - 2017. - Вип. 28. - С. 167-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvuk_2017_28_27
|
7. |
Ковалькова Т. О. Ціннісні орієнтації особистості як чинник запобігання емоційному вигоранню вчителів [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Правничий вісник Університету "КРОК". - 2017. - Вип. 29. - С. 214-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvuk_2017_29_34
|
8. |
Ковалькова Т. О. Термінологічний апарат з проблеми формування готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 312-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_66
|
9. |
Ковалькова Т. В. Подходы к определению понятия "имидж" [Електронний ресурс] / Т. В. Ковалькова // Креативний простір. - 2021. - № 2. - С. 13-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krpr_2021_2_7
|
10. |
Ковалькова Т. О. Розвиток емоційної та вольової регуляції студентів [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2021. - Вип. 1. - С. 242-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2021_1_29
|
11. |
Ковалькова Т. О. Дослідження ставлення студентів до гендерних проблем сучасності [Електронний ресурс] / Т. О. Ковалькова // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 2. - С. 44-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_2_8 Досліджено ставлення студентів та студенток до гендерних проблем сучасності. На основі аналізу наукової літератури узагальнено теоретичні засади проблем гендерної ідентичності, гендерних стереотипів щодо особистісної та професійної сфери. Під час опитування студентам і студенткам було запропоновано висловити свою думку, згоду або незгоду із твердженнями про вплив на формування поглядів та уявлень батьків, друзів, загальноосвітньої школи, університету чи інших осіб та інституцій; щодо необхідності гендерної просвіти; здібностей хлопців та дівчат до вивчення гуманітарних і природничих наук; розвитку у хлопців маскулінності, а у дівчат фемінності в процесі виховання; ставлення до гендерно нейтрального виховання; щодо того, чи сприяє розвитку особистості та чи впливає наякість життя дотримання традиційних гендерних норм; стосовно прояву гендерних стереотипів у вихованні та навчанні за статтю; відмінностей у вимогах вчителів до хлопчиків та дівчаток; впровадження гендерного підходу в діяльність закладів освіти; щодо того, які образи переважають у шкільних підручниках; впливу шкільних підручників на формування та підтримку традиційних ролей чоловіків і жінок; важливості соціальних інститутів у передачі "гендерної інформації" від покоління до покоління; прояву гендерних стереотипів у засобах масової інформації; позиції про основну роль жінки в суспільстві; прояву гендерних змін у масовій культурі тощо. Проаналізовано результати анкетування студентів та студенток щодо їхнього ставлення до гендерних проблем сучасності. Наголошується на необхідності подолання гендерних стереотипів і започаткування нових форм і стандартів поведінки для жінок і чоловіків, виховання гендерної культури нового зразка. Виявлено відмежування студентства від найпоширеніших традиційних гендерних стереотипів стосовно ролей жінок і чоловіків та їхньої позиції у соціумі, що є позитивним чинником розвитку сучасного суспільства.
|