Пошуковий запит: (<.>A=Ковальчук З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ковальчук З. Психологічний супровід позашкільної освіти як чинник успішної педагогічної взаємодії [Електронний ресурс] / З. Ковальчук // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_15 Розкрито сутність психологічного супроводу позашкільної нерегламентованої творчої діяльності старшокласників. Розкрито специфіку мотивації участі старшокласників в гуртковій роботі, її вплив на задоволення потреби в самовизначенні та самореалізації. Досліджено проблеми вивчення мотивації самовизначення особистості, самореалізації її через участь в мистецькій діяльності. Встановлено, що процесуальний аспект мотивації участі в гуртковій діяльності може виявитися у прагненні подолання перепон творчого характеру, випробування власних сил і здібностей. Відзначено, що механізми терапевтичної дії арттехнологій в житті сучасної людини є перспективою для подальших досліджень. Раскрыта сущность психологического сопровождения внешкольной нерегламентированной творческой деятельности старшеклассников. Представлена специфика мотивации участия старшеклассников в кружковой работе, ее влияние на удовлетворение потребности в самоопределении и самореализации. Исследованы проблемы изучения мотивации самоопределения личности , самореализации ее участием в художественной деятельности. Установлено , что процессуальная сторона мотивации участия в кружковой деятельности может оказаться в стремлении преодоления препятствий творческого характера, испытания собственных сил и способностей. Отмечено, что механизмы терапевтического действия арттехнологий в жизни современного человека является перспективой для дальнейших исследований.Disclosed psychological essence of psychological support extracurricular activities unregulated creative high school students. Submitted specificity to encourage participation in the senior group work, its impact on meeting the need for self-determination and self-realization. Studied the problems of studying motivation self-identity, self-actualization of its participation in artistic activities. Found that the procedural aspect of motivation to participate in sectarian activities may be in an effort to overcome the obstacles of a creative nature, test their own powers and abilities. Noted that the mechanisms of therapeutic action arttehnology in modern life is the prospect for further research.
|
2. |
Ковальчук З. Структурно-функціональна семантика категорії "взаємодія” в педагогічній психології [Електронний ресурс] / З. Ковальчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 2. - С. 137-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_2_18
|
3. |
Ковальчук З. Я. Критерії оптимізації навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 23. - С. 112-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_23_15
|
4. |
Ковальчук З. Перебіг педагогічної взаємодії при різних рівнях професійних ставлень [Електронний ресурс] / З. Ковальчук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__33
|
5. |
Ковальчук З. Я. Управлінська педагогічна діяльність як психолого-педагогічна система [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2013. - Вип. 1. - С. 295-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2013_1_34
|
6. |
Ковальчук З. Я. Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодії [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2013. - Вип. 2. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2013_2_14 Розглянуто результати впливу генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування емпатійних та інтелектуальних складових оптимальної педагогічної взаємодії. Проведено формувальний експеримент, спрямований на розвиток готовності до взаємодії.Раскрыты эмпирические данные по итогам формирующего эксперимента вследствие реализации программы генетически-психологического коммуникативно-рефлексивных тренинга. Проанализированы полученные положительные результаты в показателях эмпатийных и интеллектуальных составляющих оптимального педагогического взаимодействия. Подытожено, что тренинговая программа положительно повлияла на характеристики стиля межличностных отношений, толерантность к неопределенности, эмоциональный и социальный интеллект, психологическую разумность. Представлены таблицы изменений показателей эмпатии, толерантности, эмоционального и социального интеллекта, и психологической разумности под влиянием тренингов. Revealed are the empirical evidence on the basis of forming experiment because of the application of genetic communicative and reflective psychological training. Analyzed are the positive results are analyzed in terms empathy and intelligent components of optimal pedagogical interaction. Summed up is that the training program had a positive impact on the characteristics of the style of interpersonal relationships, tolerance of uncertainty, emotional and social intelligence, and psychological rationality. Posted are the table of changes in empathy, tolerance, emotional and social intelligence, and reasonableness under the influence of psychological training. Proposed are the promising directions for further research components of teacher interaction.
|
7. |
Ковальчук З. Я. Психолого-технологічні особливості процесу оптимізації навчання [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_36 Розкрито деякі психолого-технологічні аспекти оптимізації навчання. Зроблено висновок, що вони покликані створювати оптимальні умови для розв’язання практичних завдань і є процесом комплексного впливу на особистість студента. Використання інноваційних технологій навчання, на думку автора, вимагає такої організації педагогічного процесу, де головним стає не формальне засвоєння знань, умінь і навичок, а пошук варіантів розв’язання проблем, аналіз альтернатив.Раскрыты некоторые психолого-технологические аспекты оптимизации обучения. Сделаны выводы о том, что они призваны создавать оптимальные условия для решения практических задач и являются процессами комплексного воздействия на личность студента. Использование инновационных технологий обучения, по мнению автора, требует такой организации педагогического процесса, где главным становится не формальное усвоение знаний, умений и навыков, а поиск вариантов решения проблем, анализ альтернатив.Рsychological and technological features of the process of study optimization are revealed by the author of the article. It is indicated that they are designed to create optimal conditions for the solution of practical problems and is a process of complex influence onto the personality of the student.
|
8. |
Ковальчук З. Я. Організація педагогічного спілкування як керованого процесу особистісного розвитку учня [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2011. - Вип. 2. - С. 220-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2011_2_22
|
9. |
Ковальчук З. Я. Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2012. - Вип. 2(2). - С. 423-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2012_2(2)__50
|
10. |
Ковальчук З. Я. Вплив формувального експерименту на комунікативну толерантність та рефлексійність особистості у педагогічній взаємодії [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121_36
|
11. |
Ковальчук З. Генетично-психологічне трактування оптимізації педагогічної взаємодії [Електронний ресурс] / З. Ковальчук // Психологія особистості. - 2014. - № 1. - С. 167-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2014_1_18
|
12. |
Ковальчук З. Я. Концептуальні генетико-психологічні основи оптимізаціїпедагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2013. - Вип. 14(2). - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekp_2013_14(2)__19
|
13. |
Ковальчук З. Я. Дистанційна система навчання в освітніх закладах різного типу як складова оптимізації педагогічної взаємодії [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 17. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_17_27
|
14. |
Ковальчук З. Я. Функціонально-рольові та статусні характеристики учасників педагогічної взаємодії як детермінанти формування механізмів міжособистісних стосунків [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 19. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2013_19_23
|
15. |
Куліш О. Ю. Застосування методу експериментального мутагенезу для овочевої кукурудзи [Електронний ресурс] / О. Ю. Куліш, М. В. Погреблюк, З. В. Ковальчук, В. О. Бабич, Я. Ф. Парій, Ю. В. Симоненко, М. Ф. Парій // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2016. - Т. 18. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2016_18_23
|
16. |
Ковальчук З. Я. Емоційна стійкість педагога як необхідна умова його ефективної взаємодії з учнями [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 395-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_38_92
|
17. |
Ковальчук З. Я. До питання внутрішньоособистісного конфлікту майбутніх психологів [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. - 2017. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2017_4_9
|
18. |
Ковальчук З. Я. Психологічний аналіз впливу тренінгу на деякі особистісні характеристики майбутніх психологів через призму оптимізації педагогічної взаємодії [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук, С. А. Чистяков // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологічні науки. - 2017. - № 3. - С. 96–109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_pn_2017_3_9
|
19. |
Ковальчук З. Я. Соціально-психологічний аналіз особливостей становлення особистості у підлітковому віці [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук, Т. В. Карамушка // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2018. - № 3(2). - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2018_3(2)__8
|
20. |
Ковальчук З. Я. Вплив складних життєвих обставин на психічний розвиток дитини [Електронний ресурс] / З. Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2017. - Вип. 1. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2017_1_5
|
| |