Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кожуховська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Кожуховська Л. П. 
Мовленнєва компетенція управлінця закладу освіти в аспекті психолінгвістики [Електронний ресурс] / Л. П. Кожуховська // Психолінгвістика. - 2010. - Вип. 5. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2010_5_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кожуховська Л. 
Лінгвокультурознавчий аспект змісту фразеологізмів [Електронний ресурс] / Л. Кожуховська // Теоретична і дидактична філологія. - 2013. - Вип. 16. - С. 154-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2013_16_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.719 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кожуховська Л. 
Традиційне та інноваційне в методиці викладання мови і літератури в школі у поглядах Н. Й. Волошиної та О. М. Біляєва [Електронний ресурс] / Л. Кожуховська, Н. Дига // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_11
Проаналізовано роль і значення наукових постатей сучасної української літературної та лінгвістичної дидактики – Н. Волошиної та О. Біляєва, визначено риси традиційного й інноваційного в методиці викладання філологічних дисциплін. Обгрунтовано основні пріоритети розвитку освітнього процесу в цілому й методичної науки зокрема, підкреслено важливу роль в організації такого процесу особистості керівника – спрямовуючої сили в будь-якій справі, особливо в науково-практичному функціонуванні цілої галузі педагогічної освіти. Стверджено, що науковий подвижницький шлях Н. Волошиної та О. Біляєва потребує більш детального вивчення й аналізу, тому що є надзвичайно актуальним у нелегкі часи становлення методичної науки в цілому та української національної наукової школи методики навчання української мови і літератури зокрема. Традиційне й інноваційне в методиці викладання філологічних дисциплін завжди гармонійно поєднувалося й розвивалося. Учителі української мови та літератури, співробітники лабораторій навчання української мови і літератури академічних установ України, викладачі педагогічних ВНЗ забезпечують нерозривний цикл у продукуванні ґрунтовних методик і технологій навчання та підготовки кадрів.Проанализирована роль и значение научных фигур современной украинской литературной и лингвистической дидактики Н. Волошиной и А. Беляева, определены черты традиционного и инновационного в методике преподавания филологических дисциплин. Обоснованы основные приоритеты развития образовательного процесса в целом и методической науки в частности, подчеркнута важная роль в организации такого процесса личности руководителя – направляющей силы в любом деле, особенно в научно-практическом функционировании целой области педагогического образования. Отмечено, что научный подвижнический путь Н. Волошиной и А. Беляева требует более детального изучения и анализа, так как является чрезвычайно актуальным в нелегкие времена становления методической науки в целом и украинской национальной научной школы методики обучения украинскому языку и литературе в частности. Традиционное и инновационное в методике преподавания филологических дисциплин всегда гармонично сочеталось и развивалось. Учителя украинского языка и литературы, сотрудники лабораторий обучения украинскому языку и литературе академических учреждений Украины, преподаватели педагогических ВУЗ обеспечивают неразрывную связь в продуцировании фундаментальных методик и технологий обучения и подготовки кадров.This article analyzes the role and importance of N. Voloshina and О. Belyaev – scientific figures of modern Ukrainian literature and linguistic didactics, determined by the features of traditional and innovative teaching methods in philological sciences, justified the main priorities of the educational process in general and science in particular methodological, emphasizes the important role of this process the individual leader-guiding and directing force in any business, particularly in the scientific and practical functioning of the whole field of teacher education. It is alleged that the scientific way of N. Voloshina and О. Belyaev require more detailed study and analysis, so that is extremely relevant in difficult times becoming methodical science in general and the Ukrainian national school of scientific methods of teaching Ukrainian language and literature in particular. Traditional and innovative teaching methods in philological sciences always harmoniously combined and developed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.776 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Чубань Т. 
Семантика тематичної групи дієслів – визначальний фактор у процесах граматичної перфективації [Електронний ресурс] / Т. Чубань, Л. Кожуховська // Теоретична і дидактична філологія. - 2015. - Вип. 19. - С. 305-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2015_19_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.679 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського