Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кондакова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Бойченко С. В. Компаундування бензину А-92 з етиловим спиртом кавітаційним методом [Електронний ресурс] / С. В. Бойченко, В. Г. Ланецький, Л. М. Черняк, М. М. Радомська, О. Г. Кондакова // Наукоємні технології. - 2016. - № 4. - С. 420-424. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2016_4_11
| 2. |
Бойченко С. В. Дослідження впливу кавітаційної обробки на октанове число автомобільного бензину [Електронний ресурс] / С. В. Бойченко, В. Г. Ланецький, Л. М. Черняк, М. М. Радомська, О. Г. Кондакова // Енергетика: економіка, технології, екологія. - 2017. - № 2. - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eete_2017_2_16 Принципово важливим є розв'язання проблеми підвищення експлуатаційних властивостей палив з одночасним збереженням або ж покращанням їх екологічних характеристик. Проаналізовано можливі способи обробки автомобільного бензину, з метою підвищення октанового числа. Визначено, що кавітаційна обробка є перспективним та ефективним способом впливу на антидетонаційні властивості автомобільних бензинів. Наведено результати дослідження впливу кавітаційної обробки автомобільного бензину марки А-92 на його октанове число. Встановлено оптимальні робочі параметри, за яких досягається покращання підвищення октанового числа бензину. Встановлено, що під час кавітаційної обробки збільшення октанового числа спостерігається на початковому етапі обробки. Збільшення часу кавітаційної обробки проб бензину А-92 негативно впливає на величину октанового числа, що призводить до помутніння проб з подальшим випадом осаду чорного кольору. Також наведено результати дослідження фізичної стабільності автомобільного бензину після обробки кавітацією.
| 3. |
Бойченко С. В. Антидетонаційні властивості авіаційних бензинів і способи їх забезпечення [Електронний ресурс] / С. В. Бойченко, О. Г. Кондакова // Вісник Національного транспортного університету. - 2016. - № 2. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2016_2_5
| 4. |
Бойченко С. В. Аналіз екологічних властивостей компонентів традиційних і альтернативних авіаційних бензинів [Електронний ресурс] / С. В. Бойченко, О. Г. Кондакова // Вісник Національного транспортного університету. - 2017. - № 3. - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2017_3_4 Проаналізовано екологічні властивості компонентів авіаційних бензинів та обгрунтовано їх оптимальний компонентний склад для забезпечення достатніх експлуатаційних та екологічних властивостей. Під час дослідження розглянуто техногенний вплив процесів видобування та переробки нафти. Розглянуто процес переробки нафтової сировини та виробництва авіаційних бензинів. У представленій статті наведено екологічні властивості традиційних та альтернативних авіаційних бензинів. Показано вплив індивідуальних вуглеводневих компонентів, що містяться у бензинах на їх екологічні властивості, а також рівень токсичності вуглеводневих компонентів. Встановлено, що із зменшенням вмісту ароматичних вуглеводнів у складі бензинів, насичуючи їх оксигенатами, можна покращити склад авіаційних бензинів. Це допоможе зменшити рівні утворення оксиду вуглецю та неспалених вуглеводнів під час згорання. Показано, що зі збільшенням октанового числа концентрація токсичних газів у вихлопі зменшується, чим поліпшуються екологічні властивості. Використання біопалива веде до покращення екологічних характеристик. Розроблено та проаналізовано порівняльну характеристику фізико-хімічних властивостей традиційних автомобільних та авіаційних бензинів та деяких оксигенатів, таких як метанол, етанол та бутанол, а також водень. Показано, що додавання оксигенатів, зокрема етанолу до складу авіаційного бензину допомагає підвищити його октанове число, таким чином справляючи позитивний ефект на експлуатаційні властивості поршневих авіаційних двигунів, а також поліпшуючи склад відпрацьованих газів у результаті згорання авіаційного бензину. Запропоновано оптимальний вміст етанольного оксигенату у складі авіаційного бензину - 25 %. У результаті роботи зроблено висновок, що застосування оксигенатів поліпшує екологічні характеристики альтернативних авіаційних бензинів. Це також поліпшує експлуатаційні властивості авіаційних бензинів та мінімізує вплив авіаційної галузі на довкілля.
| 5. |
Мішалов В. Г. Особливість лапароскопічного адгезіолізісу при лікуванні птозу передньої черевної стінки в комбінації зі злуковою хворобою черевної порожнини [Електронний ресурс] / В. Г. Мішалов, Р. В. Бондарєв, О. Ю. Кондакова, Л. Ю. Маркулан, В. В. Храпач // Галицький лікарський вісник. - 2016. - Т. 23, число 3(2). - С. 80-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2016_23_3(2)__31
| 6. |
Мішалов В. Г. Спосіб виконання комбінованих лапароскопічних операцій у хворих з птозом передньої черевної стінки [Електронний ресурс] / В. Г. Мішалов, О. Ю. Кондакова, Л. Ю. Маркулан, О. В. Балабан, Т. О. Огороднік, В. М. Іванцок // Харківська хірургічна школа. - 2015. - № 4. - С. 156-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khkhsh_2015_4_35
|
|
|