Пошуковий запит: (<.>A=Копочинська Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Архипов О. А. Альтернативні засоби психолого-фізичної реабілітації для поліпшення стану здоров’я у студентської молоді [Електронний ресурс] / О. А. Архипов, Ю. В. Копочинська, О. О. Примаков // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(3). - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(3)__17
|
2. |
Латенко С. Б. Студентський спорт як засіб формування життєвих цінностей молоді і розвитку здорової особистості [Електронний ресурс] / С. Б. Латенко, Ю. В. Копочинська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(3). - С. 195-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(3)__47
|
3. |
Латенко С. Б. Методологія використання сучасних технологій фізіотерапії з метою відновлення фізичної працездатності спортсменів [Електронний ресурс] / С. Б. Латенко, Ю. В. Копочинська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 3K. - С. 249-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_3K_74
|
4. |
Латенко С. Б. Технологія використання фототерапії в спортивній медицині [Електронний ресурс] / С. Б. Латенко, Ю. В. Копочинська // Спортивні ігри. - 2017. - № 2. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sporihry_2017_2_7
|
5. |
Копочинська Ю.В. Культура здоров’я як основа реабілітаційного процесу [Електронний ресурс] / Ю.В. Копочинська, О. І. Колядич // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2017. - № 14. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2017_14_20
|
6. |
Копочинська Ю. В. Деякі загальнонаукові підходи до формування професійної ідентичності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Ю. В. Копочинська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 79(3). - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_79(3)__31
|
7. |
Копочинська Ю. В. Теоретико-методологічні аспекти формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Ю. В. Копочинська // Молодий вчений. - 2017. - № 12. - С. 387-391. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_12_92
|
8. |
Копочинська Ю. В. Особливості психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Ю. В. Копочинська, О. А. Шабашкевич // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 457-460. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_105
|
9. |
Стецяк П. М. Кінезіотейпування у фізичній терапії хворих з міжхребцевими грижами поперекового відділу хребта [Електронний ресурс] / П. М. Стецяк, Ю. В. Копочинська, О. О. Глиняна // Молодий вчений. - 2018. - № 8(2). - С. 247-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_8(2)__8
|
10. |
Дмітрієва Н. С. Професійна підготовка фахівців з фізичної терапії за допомогою синергетичного підходу [Електронний ресурс] / Н. С. Дмітрієва, Ю. В. Копочинська // Молодий вчений. - 2019. - № 1(2). - С. 361-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_1(2)__26
|
11. |
Дмітрієва Н. Сучасні педагогічні технології у професійній підготовці фахівців з фізичної терапії та ерготерапії [Електронний ресурс] / Н. Дмітрієва, Ю. Копочинська // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2019. - Вип. 32. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2019_32_14
|
12. |
Дмітрієва Н. Огранізація міжпрофесійної освіти майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії [Електронний ресурс] / Н. Дмітрієва, Ю. Копочинська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 7. - С. 195-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_7_20
|
13. |
Бадун Т. О. Особливості фізичної терапії та ерготерапії при спастичній диплегії [Електронний ресурс] / Т. О. Бадун, Ю. В. Копочинська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 11. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_11_5
|
14. |
Копочинська Ю. В. Психологічні чинники та умови розвитку професіоналізму майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії [Електронний ресурс] / Ю. В. Копочинська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 11. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_11_24
|
15. |
Копочинська Ю. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії за освітнім ступенем бакалавра в Норвегії [Електронний ресурс] / Ю. В. Копочинська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 12. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_12_15
|
16. |
Копочинська Ю. Понятійний апарат системи формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії [Електронний ресурс] / Ю. Копочинська // Український педагогічний журнал. - 2020. - № 2. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2020_2_7
|
17. |
Копочинська Ю. В. Теоретико-методологічні аспекти застосування особистісного підходу у процесі професійної освіти майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії [Електронний ресурс] / Ю. В. Копочинська // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 1. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2020_1_19
|
18. |
Худецький І. Ю. Формалізація вибору індивідуальних програм реабілітації при ожирінні [Електронний ресурс] / І. Ю. Худецький, Ю. В. Антонова-Рафі, Ю. В. Копочинська, Д. О. Інтелігатор // Сучасні медичні технології. - 2018. - № 1. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Smt_2018_1_23
|
19. |
Копочинська Ю. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапії у Великій Британії [Електронний ресурс] / Ю. Копочинська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 1. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_1_5 Створення необхідного освітнього досвіду та досвіду підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапії до майбутньої професійної діяльності у Великобританії свідчить про необхідність вищої освіти та обов'язкового практичного навчання. Мета дослідження - представити результати наукового педагогічного дослідження змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії у закладах вищої освіти Великобританії. Для досягнення мети дослідження використано комплекс взаємопов'язаних методів дослідження, а саме: бібліографічний аналіз, порівняння та узагальнення для виявлення особливостей професійної підготовки фахівців із фізичної терапії у Великій Британії; структурно-функціональний аналіз; інтерпретаційно-аналітичний. Розглянуто зміст навчальних дисциплін у вищих навчальних закладах Великобританії, де існує трирічна програма професійної підготовки фізичних терапевтів за рівнем бакалавра. Установлено, що навчальний курс орієнтований на функціональні системи людського організму та вивчає їх вплив на здатність організму рухатися й ефективно функціонувати. В університеті студенти співпрацюють зі студентами інших спеціальностей. За результатами аналізу навчальних програм професійної підготовки фізичних терапевтів за освітнім рівнем бакалавра можна констатувати, що навчальний процес орієнтований, насамперед, на роботу з людьми задля максимізації їх функціональних можливостей та їх потенціалу. Висновки: особливістю практичного навчання майбутніх фахівців із фізичної терапії є навчання студентів через безпосередній контакт із пацієнтами, а також через досвід подолання широкого спектра медичних проблем на різних базах практики. Курс зосереджений на функціональних системах людського організму й вивчає, як вони впливають на здатність організму рухатися та ефективно функціонувати. Університети Великобританії підтримують інноваційні підходи до розробки програм практичної професійної підготовки та їх упровадження в навчальний процес, а характер навчання в рамках окремих програм залежить від стратегії професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії самих університетів.Створення необхідного освітнього досвіду та досвіду підготовки майбутніх фахівців із фізичної терапії до майбутньої професійної діяльності у Великобританії свідчить про необхідність вищої освіти та обов'язкового практичного навчання. Мета дослідження - представити результати наукового педагогічного дослідження змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії у закладах вищої освіти Великобританії. Для досягнення мети дослідження використано комплекс взаємопов'язаних методів дослідження, а саме: бібліографічний аналіз, порівняння та узагальнення для виявлення особливостей професійної підготовки фахівців із фізичної терапії у Великій Британії; структурно-функціональний аналіз; інтерпретаційно-аналітичний. Розглянуто зміст навчальних дисциплін у вищих навчальних закладах Великобританії, де існує трирічна програма професійної підготовки фізичних терапевтів за рівнем бакалавра. Установлено, що навчальний курс орієнтований на функціональні системи людського організму та вивчає їх вплив на здатність організму рухатися й ефективно функціонувати. В університеті студенти співпрацюють зі студентами інших спеціальностей. За результатами аналізу навчальних програм професійної підготовки фізичних терапевтів за освітнім рівнем бакалавра можна констатувати, що навчальний процес орієнтований, насамперед, на роботу з людьми задля максимізації їх функціональних можливостей та їх потенціалу. Висновки: особливістю практичного навчання майбутніх фахівців із фізичної терапії є навчання студентів через безпосередній контакт із пацієнтами, а також через досвід подолання широкого спектра медичних проблем на різних базах практики. Курс зосереджений на функціональних системах людського організму й вивчає, як вони впливають на здатність організму рухатися та ефективно функціонувати. Університети Великобританії підтримують інноваційні підходи до розробки програм практичної професійної підготовки та їх упровадження в навчальний процес, а характер навчання в рамках окремих програм залежить від стратегії професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії самих університетів.
|
20. |
Копочинська Ю. В. Формування професійної ідентичності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії на основі синергетичного підходу [Електронний ресурс] / Ю. В. Копочинська, Н. С. Дмітрієва // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 2. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_2_16
|
| |