Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Коротяєва І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Коротяєва І. Б. 
Створення інформаційно-освітнього середовища у процесі формування професійної компетенції майбутніх філологів [Електронний ресурс] / І. Б. Коротяєва, О. М. Бондаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 14(2). - С. 121-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_14(2)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бондаренко О. М. 
Практичні методи та система вправ для формування перекладацької компетенції у студентів-перекладачів [Електронний ресурс] / О. М. Бондаренко, І. Б. Коротяєва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Філологічні науки. - 2014. - Кн. 3. - С. 171-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2014_3_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.433 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Коваленко В. П. 
Motivating factors of foreign language teaching [Електронний ресурс] / В. П. Коваленко, І. Б. Коротяєва // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 15. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_15_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.849 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Коротяєва І. 
Особливості функціонування та перекладу наукових термінів у лінгводидактичному тексті [Електронний ресурс] / І. Коротяєва // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2015. - Вип. 1. - С. 186-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2015_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.414 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Коротяєва І. 
Формування рефлексивних умінь у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / І. Коротяєва // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2016. - Вип. 3. - С. 230-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2016_3_32
Висвітлено питання формування рефлексивних умінь як невід'ємної складової професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Розглянуто механізми та компоненти рефлексивної діяльності. Виокремлено шляхи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі професійної підготовки у сучасному педагогічному вищому навчальному закладі. Наведено приклади рефлексивних навчальних прийомів на семінарських заняттях з методики викладання іноземних мов і під час педагогічної практики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.425 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Коротяєва І. 
Організація самостійної роботи студентів мовних спеціальностей у контексті сучасних технологій [Електронний ресурс] / І. Коротяєва // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2015. - Вип. 2. - С. 92-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2015_2_15
Розглянуто проблеми організації самостійної роботи з англійської мови студентів мовних спеціальностей педагогічного університету в контексті сучасних технологій навчання, а саме впровадження елементів Портфельної технології; визначено роль і місце, цілі та функції самостійної роботи студентів у системі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Проаналізовано функціональне призначення Європейського Мовного Портфеля та його структуру; визначено ефективні прийоми роботи з Мовним Портфелем в аудиторній і позааудиторній роботі студентів мовних спеціальностей. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання Портфельної технології у самостійній роботі студентів-філологів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.923 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Коротяєва І. Б. 
Формування професійно орієнтованої комунікативної компетенції у студентів мовних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. Б. Коротяєва // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2017. - Вип. 4. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2017_4_15
Висвітлено проблеми формування професійно орієнтованої комунікативної компетенції у студентів мовних спеціальностей. Проаналізовано структуру та складники іншомовної комунікативної компетенції учителя/викладача іноземної мови. Виокремлено основні групи професійно значущих комунікативних вмінь учителя/викладача іноземної мови. Запропоновано систему вправ для навчання професійно орієнтованого спілкування та наводяться приклади типових завдань для формування іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетенції у студентів мовних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.907 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Коротяєва І. 
Проблеми формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції у мовному ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Коротяєва, М. Жукова // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2018. - Вип. 6. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2018_6_35
Розглянуто проблеми формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції у студентів мовних спеціальностей. Розглянуто різні підходи до визначення міжкультурної комунікативної компетенції у сучасній методиці навчання іноземних мов. Проаналізовано зміст, основні складові та особливості міжкультурної комунікативної компетенції; виокремлено теми та типи ситуацій для формування міжкультурної комунікативної компетенції у мовному ВНЗ; представлено приклади завдань для студентів старших курсів та магістрантів зі спеціальності "Англійська мова та література".
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.308 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Коротяєва І. 
Використання технології інтелект-карт у викладанні практичного курсу англійської мови у мовному ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Коротяєва, Г. Кандиба // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 8(2). - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_8(2)__12
Розглянуто проблему використання інтелект-карт на практичних заняттях з англійської мови у мовному ВНЗ в контексті гуманістичних технологій навчання. Проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних науковців щодо можливостей використання інтелект-карт у формуванні мовних та мовленнєвих навичок та вмінь. Надано визначення поняття "інтелект-карта"; окреслено її істотні відмінні риси; визначено провідні принципи побудови інтелект-карти та виокремлено основні етапи її створення. Надано приклад створення інтелект-карти на практичному занятті з англійської мови на філологічному факультеті; запропоновано методичні рекомендації для викладачів англійської мови мовних спеціальностей. Формулюються певні теоретичні узагальнення, які можуть слугувати методичною платформою для ефективного використання технології інтелект-карт у навчанні іноземної мови на різних етапах у закладах вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 416.033 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Коротяєва І. 
Явище культурного шоку в контексті формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. Коротяєва, Г. Кандиба // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 9(2). - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_9(2)__10
Розглянуто проблеми формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції у студентів мовних спеціальностей, можливості використання явища культурного шоку для формування у студентів міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції на практичних заняттях з англійської мови. Обгрунтовано необхідність і проаналізовано перспективи використання методичного потенціалу цього явища; наведено приклади автентичних вправ, що знайомлять студентів з феноменом культурного шоку і допомагають виробити стратегії його подолання. Сформульовано методичні рекомендації викладачам англійської мови щодо можливостей створення вправ для розвитку соціокультурної сенсибілізації в контексті формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.247 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Головко М. Б. 
Професійна духовність педагога у контексті викликів сучасності [Електронний ресурс] / М. Б. Головко, І. Б. Коротяєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2021. - № 2(1). - С. 98-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2021_2(1)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Руденко М. 
Американський сленг як спосіб комунікації. Сфери використання сленгу [Електронний ресурс] / М. Руденко, І. Коротяєва // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 46(2). - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_46(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.446 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського