Пошуковий запит: (<.>A=Костинець В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Костинець В. В. Модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець" [Електронний ресурс] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_11 Обгрунтовано необхідність розробки та безпосередньо розроблено модель управління активами бренду СЕЗ "Курортополіс Трускавець". Визначено основні елементи бренду, які підлягають оцінюванню.
|
2. |
Сагайдак М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_13 Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.
|
3. |
Костинець В. В. Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів [Електронний ресурс] / В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 3. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_3_22 Проаналізовано методичні засади оцінювання економічної ефективності бренду з метою визначення основних вимог до формулювання єдиної концепції оцінювання ефективності туристичного бренду.
|
4. |
Костинець В. В. Адаптація світового досвіду до формування бренду туристичного напрямку Карпатського регіону [Електронний ресурс] / В. В. Костинець // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(2). - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(2)__24
|
5. |
Костинець В. В. Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [Електронний ресурс] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 199-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_12_23 Удосконалено методику проведення стратегічного аналізу сильних і слабких сторін, можливостей і загроз туристичних регіонів, яка базується на побудові векторів альтернативних стратегій розвитку на підставі розрахунку інтегральних показників бальних оцінок. Запропоновано карти векторів альтернативних стратегій SWOT.
|
6. |
Костинець В. В. Теоретичні аспекти управління розвитком ринку послуг у національній економіці [Електронний ресурс] / В. В. Костинець // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 14. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_14_18
|
7. |
Костинець В. В. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку готельних послуг [Електронний ресурс] / В. В. Костинець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 3. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_3_15
|
8. |
Сагайдак М. П. Поведінкові реакції споживачів туристичних послуг у період кризи [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Стратегія економічного розвитку України. - 2017. - № 41. - С. 99-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2017_41_12
|
9. |
Костинець В. В. Технологія blockchain у туризмі та інформаційні загрози її реалізації [Електронний ресурс] / В. В. Костинець // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 5. - С. 168-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_5_38
|
10. |
Костинець В. В. Віртуальні подорожі як інструмент просування Причорноморського регіону [Електронний ресурс] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Причорноморські економічні студії. - 2020. - Вип. 52(1). - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2020_52(1)__14
|
11. |
Костинець В. В. Тенденції цифровізації у сфері брендингу туристичних дестинацій [Електронний ресурс] / В. В. Костинець // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 6(2). - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_6(2)__7
|
12. |
Костинець В. В. Специфіка застосування туристичного збору [Електронний ресурс] / В. В. Костинець // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 12. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pidinnov_2020_12_11
|
13. |
Костинець В. В. Інструментарій цифрового маркетингу в сучасних умовах функціонування ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / В. В. Костинець // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 10(1). - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_10(1)__17
|
14. |
Костинець В. В. Проблеми та можливості індустрії гостинності в умовах виклику поширення COVID 19 [Електронний ресурс] / В. В. Костинець // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_1(1)__3
|