Пошуковий запит: (<.>A=Косюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Косюк В. Р. Педагогічні та психологічні аспекти проблеми виявлення творчих здібностей [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 253-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_37
|
2. |
Косюк В. Р. Критерії якості підготовки майбутніх дизайнерів у вищий школі [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 582-588. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_97
|
3. |
Косюк В. Р. Чинники створення професійно-творчого освітнього середовища як основної умови розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_31
|
4. |
Косюк В. Р. Особливості формування в майбутніх дизайнерів колористичного сприйняття в контексті вивчення курсу "кольорознавство”: ергономічний аспект [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 206-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_32
|
5. |
Косюк В. Р. Розвиток творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів: сутність, зміст та особливості [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 233. - С. 353-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_233_55 Роботу присвячено теоретичному й експериментальному дослідженню проблеми розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів під час професійної підготовки. Визначено та охарактеризовано структурні компоненти творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів (мотиваційно-ціннісний, креативний і спеціальний); обґрунтовано підбір і класифікацію активних методів, спрямованих на розвиток ТХЗ майбутніх дизайнерів під час професійної підготовки; уведено в науковий обіг нові понятійні конструкти: "творчі художні здібності майбутніх дизайнерів", "розвиток творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки". Останній розглянуто як кероване педагогом набуття майбутніми дизайнерами здатності до творчої професійної поведінки під час створення дизайн-проектів на підставі креативного мислення, формування мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, удосконалення необхідних психофізичних якостей, фахових знань, художніх вмінь та навичок. Теоретично обґрунтовано доцільність застосування структурно-функціональної моделі розвитку ТХЗ майбутніх дизайнерів під час професійної підготовки, яка структурована за цільовим, організаційним, методологічним, змістовно-процесуальним і контрольно-діагностичним (зворотного зв’язку) блоками, що відбивають відповідні функції; включає мотиваційно-ціннісний, креативний, спеціальний компоненти ТХЗ майбутніх дизайнерів щодо їх розвитку під час професійної підготовки у вищій школі та реалізується через визначені, науково обґрунтовані і експериментально перевірені організаційно-педагогічні умови. Доведено, що її впровадження під час професійної підготовки майбутніх дизайнерів у вищій школі сприяє суттєвому підвищенню розвиненості їх творчих художніх здібностей.
|
6. |
Косюк В.Р. Педагогічний супровід розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів під час викладання курсу "Український дизайн" [Електронний ресурс] / В.Р. Косюк // Теорія та практика дизайну. - 2017. - Вип. 12. - С. 136-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2017_12_15
|
7. |
Косюк В. Р. Експериментальна перевірка педагогічних умов розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(3). - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81(3)__34
|
8. |
Литвиненко С. Л. Оцінювання маркетингового ефекту від інтегрування вітчизняних логістичних операторів у глобальний ринок [Електронний ресурс] / С. Л. Литвиненко, К. В. Банар, Ю. М. Попова, В. В. Косюк. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_66
|
9. |
Косюк В. Р. Зміст та принципи організації дистанційного навчання в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 37. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_37_46
|