Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Косюк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Косюк В. Р. 
Педагогічні та психологічні аспекти проблеми виявлення творчих здібностей [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 253-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Косюк В. Р. 
Критерії якості підготовки майбутніх дизайнерів у вищий школі [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 582-588. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_97
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Косюк В. Р. 
Чинники створення професійно-творчого освітнього середовища як основної умови розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.163 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Косюк В. Р. 
Особливості формування в майбутніх дизайнерів колористичного сприйняття в контексті вивчення курсу "кольорознавство”: ергономічний аспект [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 206-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Косюк В. Р. 
Розвиток творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів: сутність, зміст та особливості [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 233. - С. 353-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_233_55
Роботу присвячено теоретичному й експериментальному дослідженню проблеми розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів під час професійної підготовки. Визначено та охарактеризовано структурні компоненти творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів (мотиваційно-ціннісний, креативний і спеціальний); обґрунтовано підбір і класифікацію активних методів, спрямованих на розвиток ТХЗ майбутніх дизайнерів під час професійної підготовки; уведено в науковий обіг нові понятійні конструкти: "творчі художні здібності майбутніх дизайнерів", "розвиток творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки". Останній розглянуто як кероване педагогом набуття майбутніми дизайнерами здатності до творчої професійної поведінки під час створення дизайн-проектів на підставі креативного мислення, формування мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, удосконалення необхідних психофізичних якостей, фахових знань, художніх вмінь та навичок. Теоретично обґрунтовано доцільність застосування структурно-функціональної моделі розвитку ТХЗ майбутніх дизайнерів під час професійної підготовки, яка структурована за цільовим, організаційним, методологічним, змістовно-процесуальним і контрольно-діагностичним (зворотного зв’язку) блоками, що відбивають відповідні функції; включає мотиваційно-ціннісний, креативний, спеціальний компоненти ТХЗ майбутніх дизайнерів щодо їх розвитку під час професійної підготовки у вищій школі та реалізується через визначені, науково обґрунтовані і експериментально перевірені організаційно-педагогічні умови. Доведено, що її впровадження під час професійної підготовки майбутніх дизайнерів у вищій школі сприяє суттєвому підвищенню розвиненості їх творчих художніх здібностей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.703 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Косюк В.Р. 
Педагогічний супровід розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів під час викладання курсу "Український дизайн" [Електронний ресурс] / В.Р. Косюк // Теорія та практика дизайну. - 2017. - Вип. 12. - С. 136-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2017_12_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.266 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Косюк В. Р. 
Експериментальна перевірка педагогічних умов розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(3). - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81(3)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.442 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Литвиненко С. Л. 
Оцінювання маркетингового ефекту від інтегрування вітчизняних логістичних операторів у глобальний ринок [Електронний ресурс] / С. Л. Литвиненко, К. В. Банар, Ю. М. Попова, В. В. Косюк. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Косюк В. Р. 
Зміст та принципи організації дистанційного навчання в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Р. Косюк // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 37. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_37_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.057 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського