Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (24)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Коцур Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Коцур Н. 
Наукові медичні товариства та їх роль в поширенні гігієнічних знань в Україні (друга половина XIX – початок XX століття) [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Етнічна історія народів Європи. - 2010. - Вип. 32. - С. 10–17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2010_32_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Коцур Н. 
Діяльність Комісії народних медичних читань при наукових медичних товариствах (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Етнічна історія народів Європи. - 2011. - Вип. 34. - С. 21–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2011_34_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.761 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Коцур Н. 
Науково-організаційні засади становлення і розвитку гігієнічної науки в Київському університеті св. Володимира (друга половина ХІХ – початок ХХ століття): історіографія [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Наукові записки з української історії. - 2012. - Вип. 31. - С. 217-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2012_31_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.367 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Коцур Н. 
Пріоритетні наукові напрями професора М. А. Кудрицького в галузі шкільної гігієни і фізичного виховання (1919 - 1929 рр.) [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Переяславський літопис. - 2014. - Вип. 5. - С. 155-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perlit_2014_5_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.665 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Коцур Н. 
Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Рідна школа. - 2010. - № 12. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_12_6
Актуалізовано попереднє фізіолого-гігієнічне обгрунтування інноваційних педагогічних технологій з метою охорони здоров'я школярів, на яке негативно впливають певні заходи реформування загальної середньої освіти (за останні 10 років захворюваність серед учнів зросла на 23 % - кількість навчальних предметів в Україні в 1,8 - 2,6 раза більша, ніж у США або Франції, навчальні програми не під силу майже третині школярів; недостатня увага приділяється фізичному вихованню), що разом узяте підвищує ризик розвитку шкільних донозологічних станів. Висвітлено деякі зарубіжні тенденції в освіті (відмова від стабільного складу класів, відхід від переважно фронтальних форм навчальної роботи, перетворення вчителя на ініціатора, організатора, координатора та консультанта, після кожних 5-ти тижнів - тиждень канікул та ін.). Запропоновано шляхи профілактики "шкільного стресу", модель структури уроку Г. Г. Левітаса, систему розвивального навчання Ельконіна - Давидова.Актуализировано предварительное физиолого-гигиеническое обоснование инновационных педтехнологий в целях охраны здоровья школьников, на которое негативно влияют некоторые приемы реформирования образования (за последние 10 лет заболеваемость среди учащихся возросла на 23 % - количество учебных предметов в Украине в 1,8 - 2,6 раза больше, чем в США или Франции, учебные программы не под силу почти трети школьников; недостаточно внимания уделяется физическому воспитанию), что вместе взятое повышает риск развития школьных донозологических состояний. Освещены некоторые зарубежные тенденции в образовании (отказ от стабильного состава классов, смена фронтальных форм учебной работы, превращение учителя на инициатора, организатора, координатора и консультанта, после каждых 5-ти недель - неделя каникул и др.). Предложены пути профилактики "школьного стресса", модель структуры урока Г. Г. Левитаса, система развивающего обучения Эльконина - Давыдова.The problem of physiological and hygienic substantiation of implying the innovative pedagogical technologies in secondary educational establishments is lighted up in the article; the efficiency of using the health keeping technologies in the practice of schools is proved.
Попередній перегляд:   Завантажити - 592.695 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Коцур Н. 
Формування здоров’язбережувального простору в загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_15
Розглянуто проблему погіршення стану здоров’я та різкого погіршення стану фізичного й розумового розвитку та зниження рівня розумової працездатності дітей і підлітків. Проаналізовано різні підходи до розуміння терміна "здоров’язберігальна технологія". Викладено типи здоров’язберігальних технологій: медико-гігієнічних, екологічних, лікарсько-оздоровчих, фізкультурно-оздоровчих, соціально-адаптивних, особистісно-розвивальних. Підкреслено, що здоров’я – цінність не тільки особиста й соціальна, але й освітня. Розглянуто форми збереження здоров’я школярів в освітньому просторі. Вказано шляхи профілактики „шкільного стресу”. Наведено результати оцінювання майбутніми педагогами рівня індивідуального здоров’я, яке показало, що лише 8 % вважає себе практично здоровими, 20 % мають хронічні захворювання, часто хворіють 32 %, решта респондентів швидко втомлюється. Результати анкетування зумовлюють потребу в усвідомленні ними значущості здорового способу життя у життєдіяльності кожної людини.Рассмотрена проблема ухудшения состояния здоровья и резкого ухудшения состояния физического и умственного развития и снижения уровня умственной работоспособности детей и подростков. Проанализированы различные подходы к пониманию термина "здоровьесберегающая технология". Изложены типы здоровьесберегающих технологий: медико-гигиенических, экологических, врачебно-оздоровительных, физкультурно-оздоровительных, социально-адаптивных, личностно-развивающих. Подчеркнуто, что здоровье - ценность не только личная и социальная, но и образовательная. Рассмотрены формы сохранения здоровья школьников в образовательном пространстве. Указаны пути профилактики "школьного стресса". Приведены результаты оценки будущими педагогами уровня индивидуального здоровья, которое показало, что лишь 8 % считают себя практически здоровыми, 20 % имеют хронические заболевания, часто болеют 32 %, остальные респондентов быстро устают. Результаты анкетирования обусловливают потребность в осознании ими значимости здорового образа жизни в жизнедеятельности каждого человека.The problem of ill health and a sharp deterioration of the physical and mental development, and reduced mental performance of children and adolescents. Analyze different approaches to understanding the term School health. Described types of School health: health and hygiene, environmental, medical and health, sports and recreation, social, adaptive, personal and developmental. Emphasized that health - valuable not only personal and social, but also educational. Consider the form health-saving students in the educational space. Ways to prevent "school stress." The results of the survey to assess the level of future teachers of individual health, which showed that only 8 % consider themselves to healthy, 20 % have a chronic disease, often suffer from 32 %, the remaining respondents tires quickly. Results of the survey to determine the need for awareness of the importance of a healthy lifestyle in the life of every person.
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.84 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Коцур Н. 
Упровадження оздоровчих технологій у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 35. - С. 192-200 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_35_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.36 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Коцур Н. 
Безпека життєдіяльності школярів під час роботи з комп’ютерною технікою: медико-психологічні aспекти [Електронний ресурс] / Н. Коцур, Ю. Гріненко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 182-190 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_25
Вивчено психофункціональний стан організму школярів-користувачів комп’ютерною технікою. Науковцями досліджено, що широке застосування комп’ютерної техніки в загальноосвітніх закладах призвело до збільшення відсотку осіб з відхиленнями в соматичному та психічному здоров’ї. За допомогою анкетування проведено дослідження серед старшокласників щодо рівня їх захопленості комп’ютером. З’ясовано, що переважна більшість школярів не дотримується гігієнічних нормативів щодо роботи на комп’ютері, у позаурочний час надають перевагу комп’ютерним іграм. Під час роботи на комп’ютері найбільшого навантаження зазнають нервова система, зоровий аналізатор та кістково-м’язовий апарат. Визначено функціональний стан зорового аналізатора та рівень розумової працездатності школярів. Установлено, що 38% школярів-користувачів ПК мають знижену гостроту зору. При цьому школярі з міопією частіше скаржаться на втому очей після роботи за комп’ютером. Серед основних причин порушення гостроти зору в учнів шляхом опитування виявлено недотримання вимог щодо роботи з комп’ютерною технікою, читання в незручній позі при поганому освітленні. У ході дослідження розумової працездатності школярів за допомогою коректурної проби В. Анфімова встановлено, що 10% школярів-користувачів ПК мають знижену працездатність: у 55% – середній рівень працездатності; у 35% – високий рівень працездатності. Для удосконалення системи профілактики несприятливого впливу комп’ютерної техніки на психофункціональний стан організму запропоновано комплекс оздоровчих заходів.Изучено психофункциональное состояние организма школьников-пользователей компьютерной техникой. Учеными исследовано, что широкое применение компьютерной техники в общеобразовательных заведениях привело к увеличению процента лиц с отклонениями в соматическом и психическом здоровье. С помощью анкетирования проведено исследование среди старшеклассников по уровню их увлеченности компьютером. Выяснено, что подавляющее большинство школьников не придерживаются гигиенических нормативов по работе на компьютере, во внеурочное время предпочитают занятия компьютерными играми. Во время работы на компьютере наибольшую нагрузку испытывают нервная система, зрительный анализатор и костно-мышечный аппарат. Определено функциональное состояние зрительного анализатора и уровень умственной работоспособности школьников. Установлено, что 38% школьников-пользователей ПК имеют сниженную остроту зрения. При этом школьники с миопией чаще жалуются на усталость глаз после работы за компьютером. Среди основных причин нарушения остроты зрения в учеников путем опроса выявлено несоблюдение требований по работе с компьютерной техникой, чтение в неудобной позе при плохом освещении. При исследовании умственной работоспособности школьников с помощью корректурной пробы В. Анфимова установлено, что 10% школьников-пользователей ПК имеют пониженную работоспособность: у 55% – средний уровень работоспособности; у 35% – высокий уровень работоспособности. Для усовершенствования системы профилактики неблагоприятного влияния компьютерной техники на психофункциональное состояние организма предложен комплекс оздоровительных мероприятий.The article studies the psychological and functional state of the body of PC users among school agers. The researchers have observed that the wide spread use of PC devices in schools has lead to increased proportion of individuals with deviations in somatic and psychological health. The survey based research was conducted among senior schoolchildren studying the level of their PC dependence. It has been identified that the majority of schoolchildren do not comply with PC users’ hygiene standards and prefer to switch on to PC games instead. The central nervous system, visual system and musculoskeletal apparatus are most affected during PC sessions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.097 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Коцур Н. 
Наукова і практична робота вчених Харківського медичного товариства в галузі епідеміології та бактеріології (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Переяславський літопис. - 2015. - Вип. 8. - С. 108-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perlit_2015_8_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.202 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Коцур Н. І. 
Наукова та практична діяльність Одеського товариства лікарів у другій половині ХІХ століття [Електронний ресурс] / Н. І. Коцур // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2011. - Вип. 30. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2011_30_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.538 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Коцур Н. 
Формування санітарно-профілактичного напряму охорони здоров’я в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Переяславський літопис. - 2016. - Вип. 9. - С. 150-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perlit_2016_9_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.25 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Коцур Н. 
Дослідження в галузі гігієни – важлива складова розвитку науки в Новоросійському (Одеському) університеті (кінець ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Краєзнавство. - 2015. - № 1-2. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kraeznavstvo_2015_1-2_12
Висвітлено процес становлення і розвитку гігієнічної науки в Новоросійському університеті наприкінці ХIХ - початку ХХ ст., формування кафедри гігієни, її навчально-методичний супровід. Розкрито внесок професора Г. В. Хлопіна в організацію, матеріальне і методичне забезпечення кафедри гігієни. Проаналізовано наукові розвідки вченого та його учнів і послідовників в галузі комунальної гігієни, гігієни харчування, шкільної гігієни, гігієни праці та радіаційної гігієни, епідеміології і мікробіології.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.466 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Коцур Н. 
Спілка українських лікарів у Чехословаччині (20–40-ві рр. хх ст.): науково-організаційна та громадська діяльність [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Переяславський літопис. - 2016. - Вип. 10. - С. 136-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perlit_2016_10_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Коцур Н. І. 
Моніторинг функціонального стану серцево-судинної системи сучасних школярів [Електронний ресурс] / Н. І. Коцур // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 8. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_8_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Коцур Н. І. 
Наукові пошуки засобів специфічної профілактики інфекційних захворювань у дослідженнях київських учених-лікарів (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. І. Коцур. // Історія науки і біографістика. - 2016. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/INB_Title_2016_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Коцур Н. І. 
Санітарна статистика та профілактика інфекційних захворювань у діяльності Одеських медичних товариств (друга половина ХІХ cтоліття) [Електронний ресурс] / Н. І. Коцур // Наукові записки з української історії. - 2016. - Вип. 39. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2016_39_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.613 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Коцур Н. 
Науково-практичні аспекти гігієни та епідеміології на сторінках періодичних видань (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Переяславський літопис. - 2017. - Вип. 11. - С. 91-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perlit_2017_11_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.605 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Коцур Н. І. 
Євгеніка в наукових дослідженнях українських учених-гігієністів (20 – 30-і рр. ХX ст.) [Електронний ресурс] / Н. І. Коцур // Переяславський літопис. - 2017. - Вип. 12. - С. 146-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perlit_2017_12_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.797 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Коцур Н. 
Питання профілактичної медицини у діяльності Одеських медичних товариств (друга половина ХІХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Коцур // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2017. - Вип. 37. - С. 219-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2017_37_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.93 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Коцур Н. І. 
Становлення і розвиток педіатрії та дитячої гігієни в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. І. Коцур // Переяславський літопис. - 2018. - Вип. 13. - С. 152-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perlit_2018_13_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 693.773 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського