Пошуковий запит: (<.>A=Крамаренко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Крамаренко А. М. Авторський курс як складова процесу формування еколого зорієнтованої особистості майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_3_14
|
2. |
Крамаренко А. Підготовка викладачів до розвитку в майбутніх учителів початкової школи потребо-мотиваційної спрямованості еколого-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / А. Крамаренко. // Теорія та методика управління освітою. - 2013. - Вип. 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_10_15
|
3. |
Крамаренко А. В. Ефективність управління персоналом: поняття, принципи та види [Електронний ресурс] / А. В. Крамаренко // Економічний простір. - 2013. - № 73. - С. 194-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_73_21
|
4. |
Крамаренко А. М. Формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи: коеволюційна стратегія [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 198-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_32 Розглянуто генезис і розвиток ідеї екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи. Досліджено загальнофілософські й соціально-педагогічні підходи до формування таких цінностей майбутніх учителів початкової школи. Розкрито принцип "коеволюції" як концептуальну основу формування екологічних цінностей. Описано еколого-ціннісний портрет майбутнього вчителя. Побудовано концептуальну модель формування зазначених цінностей майбутніх спеціалістів. Приділено увагу науково-методичному забезпеченню формування екологічних цінностей у майбутніх учителів початкової школи. Визначено динаміку сформованості цих цінностей.
|
5. |
Крамаренко А. М. Професійно-гуманний та особистісно-діяльнісний підходи до процесу формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 251-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_43
|
6. |
Крамаренко А. М. Концептуальна модель формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 198-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_34
|
7. |
Толкачева І. А. Комплекс радіотелеметричного ЕКГ-моніторингу для кардіологічних відділень і ОРІТ [Електронний ресурс] / І. А. Толкачева, Р. В. Павлович, А. В. Крамаренко, Л. В. Павлютін // Український журнал телемедицини та медичної телематики. - 2011. - Т. 9, № 1. - С. 81-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujtm_2011_9_1_16
|
8. |
Толкачева І. А. Комплекс радіотелеметричного ЕКГ-моніторингу для кардіологічних відділень і ВРІТ [Електронний ресурс] / І. А. Толкачева, Р. В. Павлович, А. В. Крамаренко, Л. В. Павлютін // Український журнал телемедицини та медичної телематики. - 2010. - Т. 8, № 2. - С. 202-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujtm_2010_8_2_20
|
9. |
Крамаренко А. М. Формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи в умовах посилення глобалізаційних викликів екологічної та економічної криз суспільства [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_2_11 Розглянуто генезис і розвиток ідеї екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи. Досліджено загальнофілософські й соціально-педагогічні підходи до формування таких цінностей майбутніх учителів початкової школи. Розкрито принцип "коеволюції" як концептуальну основу формування екологічних цінностей. Описано еколого-ціннісний портрет майбутнього вчителя. Побудовано концептуальну модель формування зазначених цінностей майбутніх спеціалістів. Приділено увагу науково-методичному забезпеченню формування екологічних цінностей у майбутніх учителів початкової школи. Визначено динаміку сформованості цих цінностей.
|
10. |
Крамаренко А. М. Науково-дослідна діяльність як складова системи позааудиторної роботи з формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 481-488. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_68
|
11. |
Крамаренко А. М. Особливості позааудиторної роботи з розвитку та самовиявлення екологічних цінностей майбутніми учителями початкової школи [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 279-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_40
|
12. |
Паламарчук Ю. П. Ефективність нового методу лікування новонароджених із вродженим дефектом передньої черевної стінки шляхом її багатовекторної тракції [Електронний ресурс] / Ю. П. Паламарчук, В. В. Погорілий, В. Б. Гончарук, А. В. Крамаренко // Хірургія дитячого віку. - 2013. - № 1. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khdv_2013_1_11 Мета роботи - покращання результатів лікування новонароджених дітей із вісцеро-абдомінальною диспропорцією (ВАД) на тлі гастрошизису та омфалоцеле шляхом розробки нового способу та методу оперативного лікування. Принципова особливість наукового пошуку при виконанні цієї роботи - поєднання експерименту та клінічної частини. Експериментальну частину з використанням гістологічного дослідження усіх шарів передньої черевної стінки (ПЧС) виконано на 50 білих щурах, яких розподілено на 4 основні та 1 контрольну групи з моделюванням дефекту ПЧС та застосуванням способу поступового багатовекторного розтягнення черевної стінки. Проаналізовано 57 клінічних випадків пацієнтів із вродженою хірургічною патологією (гастрошизис, омфалоцеле), яка супроводжувалася ВАД. Оперативне втручання виконували лише після адекватної передопераційної підготовки та стабілізації основних показників гомеостазу новонародженого. Висновки: у хворих з вродженою вадою ПЧС (гастрошизис та омфалоцеле), які одержали комплекс розроблених у клініці діагностичних, лікувальних та реабілітаційних заходів, виявлено зниження кількості ускладнень: у дітей з гастрошизисом з 67,6 до 8,8 % (<$Eroman p~<<~0,05>), з омфалоцеле - з 32,3 до 2,9 % (<$Eroman p~<<~0,05>). Лікування новонароджених розробленим способом корекції ВАД у дітей з гастрошизисом та омфалоцеле надало змогу знизити летальність у клініці з 83,3 до 7,7 % (<$Eroman p~<<~0,05>).
|
13. |
Крамаренко А. М. Динаміка рівнів сформованості екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 417-438. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_61
|
14. |
Крамаренко А. М. Формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи: проблемні питання та результати наукових пошуків в умовах освіти для сталого розвитку [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 220-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_32 Розглянуто генезис і розвиток ідеї екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи. Досліджено загальнофілософські й соціально-педагогічні підходи до формування таких цінностей майбутніх учителів початкової школи. Розкрито принцип "коеволюції" як концептуальну основу формування екологічних цінностей. Описано еколого-ціннісний портрет майбутнього вчителя. Побудовано концептуальну модель формування зазначених цінностей майбутніх спеціалістів. Приділено увагу науково-методичному забезпеченню формування екологічних цінностей у майбутніх учителів початкової школи. Визначено динаміку сформованості цих цінностей.
|
15. |
Крамаренко А. М. Еколого орієнтована практика як експериментальна складова процесу формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи в умовах довготривалого ощадливого розвитку людства [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_33
|
16. |
Крамаренко А. В. Діагностика ефективності управління персоналом на основі інтегрального показника [Електронний ресурс] / А. В. Крамаренко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2014. - № 1. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2014_1_22
|
17. |
Крамаренко А. М. Технології управління педагогічним процесом у вищій школі: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__39
|
18. |
Ульянов В. П. Технология очистки кислых минерализованных стоков, содержащих соединения кремния [Електронний ресурс] / В. П. Ульянов, О. Н. Сивец, В. И. Булавин, А. В. Крамаренко, И. В. Ульянова // Экология и промышленность. - 2006. - № 1. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekolprom_2006_1_7 УкрГНТЦ "Энергосталь" совместно с НТУ "ХПИ" усовершенствована и внедрена в промышленных условиях ОАО "НЛМК" технология подготовки кислых минерализованных стоков, содержащих соединения кремния, к термическому обессоливанию. Обработка стоков известью с добавкой отходов обжига доломита или отходов производства карбида кальция, содержащих оксид магния, при оптимальных значениях рН среды и температуры способствует увеличению степени обескремнивания нейтрализованных стоков с 25,5 до 95 % и степени осветления их с 14 до 96 %. Это позволяет обессоливать стоки в выпарной установке без образования накипи и пены. В связи с высокой эффективностью новая технология обработки стоков принята на НЛМК в промышленную эксплуатацию.
|
19. |
Крамаренко А. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи: екологоорієнтований аспект [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_31
|
20. |
Крамаренко А. М. До питання розвитку в майбутніх учителів початкової школи екологічно значущої рефлексії [Електронний ресурс] / А. М. Крамаренко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 179-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_25
|
| |