Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (51)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (93)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кремень В. Г.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кремень В. Г. 
Кремень В. Г. Інноваційнa людина і сучасна освіта [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 3-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.216 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кремень В. Г. 
Категорії "простір” і "середовище”: особливості модельного подання та освітнього застосування [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень, В. Ю. Биков // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 3-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.863 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кремень В. Г. 
Людина як суб’єкт творчої діяльності: інноваційний аспект [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 9-10. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_9-10_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кремень В. Г. 
Шановні видавці й читачі Українського педагогічного журналу! [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 91.653 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кремень В. Г. 
Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 8-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_1_4
Викладено доповідь Президента НАПН України В. Г. Кременя на загальних зборах НАПН України 30 жовтня 2014 р., присвячену проблемі якості української освіти. Визначено основні цивілізаційні виклики, які зобов'язують переосмислити та переоцінити завдання сучасної освіти. Розглянуто виміри якості освіти за нових умов, що забезпечує розвиток особистості, здатної на відповіді, адекватні викликам часу. Окреслено основні кроки до якості, жодний з яких не може бути непоміченим або недооціненим, а саме: перший - це відповідна архітектура освіти, структурна організація за рівнями, орієнтаціями, галузями, що надає змогу повно реалізувати її функціональне, сутнісне призначення; другий - приведення у відповідність рівня освіти її призначенню, головній меті та сутності; третій - забезпечення відповідності освітньої діяльності та змісту освіти прийнятим стандартам. Зроблено кілька зауважень стосовно осучаснення стандартів і способів їх реалізації, а також стилю роботи, який теж тяжіє до стандартизації. Зосереджено увагу на якості педагогічної освіти, яка безпосередньо працює на всю освіту. Виокремлено конкретні завдання для галузі знань "Освіта". Розкрито питання моніторингу й оцінювання якості освіти. Зазначено, що в цьому контексті установи та відділення академії мають істотно посилити функцію порівняльних і перспективних досліджень, вироблення науково обгрунтованої освітньої політики стосовно ланок освіти, якими опікуються. Констатовано, що досягнення конкурентоспроможності якості національної освіти в контексті цивілізаційних змін нині є пріоритетом модернізації освіти України.Представлен доклад Президента НАПН Украины В. Г. Кременя на общем собрании НАПН Украины 30 октября 2014 г., посвященный проблеме качества украинского образования. Определены основные цивилизационные вызовы, которые обязывают переосмыслить и переоценить задачи современного образования. Рассмотрены измерения качества образования в новых условиях, которое обеспечивает развитие личности, способной на ответы, адекватные вызовам времени. Определены основные шаги к качеству, ни один из которых не может быть незамеченным или недооцененным, а именно: первый - это соответствующая архитектура образования, структурная организация по уровням, ориентациям, отраслям, что позволяет полностью реализовать ее функциональное, сущностное назначение; второй - приведение в соответствие уровня образования его назначению, главной цели и сущности; третий - обеспечение соответствия образовательной деятельности и содержания образования принятым стандартам. Сделано несколько замечаний относительно осовременивания стандартов и способов их реализации, а также стиля работы, который тоже тяготеет к стандартизации. Сосредоточено внимание на качестве педагогического образования, которое непосредственно работает на все образование. Выделены конкретные задачи для отрасли знаний "Образование". Раскрыты вопросы мониторинга и оценки качества образования. Указано, что в этом контексте учреждения и отделения академии должны существенно усилить функцию сравнительных и перспективных исследований, выработки научно обоснованной образовательной политики в отношении звеньев образования, которыми занимаются. Констатировано, что достижение конкурентоспособности качества национального образования в контексте цивилизационных изменений в настоящее время является приоритетом модернизации образования Украины.The article deals with the report presented by V. H. Kremen, the President of NAPS of Ukraine, at general meetings of NAPS of Ukraine on October 30th, 2014 concerning the problems of Ukrainian education quality. The basic civilization ideas which require rethinking and reappraisal of the tasks of modern education are determined. The criteria of modern education quality which influences the development of an individual ready to cope with challenges are considered. The author defines the following basic quality requirements: 1) the appropriate structure of education taking into consideration degrees, orientations, branches allowing to realize its functional and essential purpose in full; 2) the degree of education has to coincide with its purpose, main aim and essence; 3) educational activity and educational content should correspond with the official standards. Some remarks are mentioned concerning the modernization of standards and ways of their realization and working style which is also turned out to be a standard one. The attention is paid to the quality of pedagogical education which directly influences the whole educational system. The author determines some specific tasks for the "Education" branch of knowledge. The peculiarities of monitoring and quality education assessment are described. It is mentioned that institutions and departments of the Academy are to do some significant comparative and prospective researches, and to develop science-based education policy regarding appropriate degrees of education. It is stated that achieving competitiveness of national education quality in the context of civilization changes is the priority of education modernization in Ukraine at the moment.Виокремлено основні цивілізаційні виклики, що впливають на якість освіти. Визнано наявність розвитку тенденції становлення де-факто нового типу людини (мережевої людини), яка володіє інформаційно-комунікаційними технологіями, англійською, віддає перевагу електронному стилю листування й зустрічей, тому є мобільною у віртуальному просторі, оперативною в реальному часі, демократичною й доступною за сутністю, цінує колег по роботі за реальними справами, а не за колишніми заслугами. Зазначено, що для такої людини пріоритетними стають не ієрархічні міжособистісні стосунки типу субординації, а типу координації, фахової рівної взаємодії за професійними інтересами по горизонталі. Визначено завдання сучасної освіти: зміна парадигми традиційної освіти, збільшення інформаційної складової сучасної світоглядної підготовки, людиноцентрованість освіти, виховання особистості, здатної сприймати та творити зміни, прогностичний характер освіти. Підкреслено, що співвідношення базових (стратегічних) та специфічних (оперативних) компонентів стандартів закономірно різне й змінюється в процесі прискорення суспільного розвитку й підвищення рівня освіти. Сформовано остаточний перелік спеціальностей для галузі знань "Освіта", в якому збережуться чотири основні (за необмеженої кількості відповідних міждисциплінарних спеціальностей та різноманітних спеціалізацій), а саме: "Освітня наука", "Підготовка дошкільних учителів", "Підготовка вчителів без предметної спеціалізації", "Підготовка вчителів з предметною спеціалізацією". Акцентовано увагу на тому, що систематичне тестове обстеження для всіх рівнів освіти має стати "природним, але жодним чином не каральним" в освіті всіх рівнів.Выделены основные цивилизационные вызовы, влияющие на качество образования. Признано наличие развития тенденции становления де-факто нового типа человека (сетевой личности), который владеет информационно-коммуникационными технологиями, английским языком, предпочитает электронный стиль переписки и встреч, поэтому мобильный в виртуальном пространстве, оперативный в реальном времени, демократический и доступный по сути, ценящий коллег по реальным делам, а не по прежним заслугам. Отмечено, что для такого человека приоритетными становятся не иерархические межличностные отношения типа субординации, а координация, профессиональное взаимодействие по горизонтали. Определены задачи современного образования: смена парадигмы традиционного образования, увеличение информационной составляющей современной мировоззренческой подготовки, человекоцентрованность образования, воспитание личности, способной воспринимать и творить, прогностический характер образования. Подчеркнуто, что соотношение базовых (стратегических) и специфических (оперативных) компонентов стандартов закономерно разное и меняется в процессе ускорения общественного развития и повышения уровня образования. Сформирован окончательный перечень специальностей для отрасли знаний "Образование", в котором сохранятся четыре основных междисциплинарных специальностей и различных специализаций, а именно: "Образовательная наука", "Подготовка дошкольных учителей", "Подготовка учителей без предметной специализации", "Подготовка учителей предметной специализации". Thesis there is determined basic civilizational challenges that affect the quality of education. Recognized for the development tendencies of de facto new type of man (human network), which has information and communication technology, English, prefer style electronic correspondence and meetings, so mobile in a virtual space, operational, real-time and accessible democratic in substance, valued colleagues for real actions, not the former merits.
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.6 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Кремень В. Г. 
Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 12. - С. 5-8 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_12_3
Викладено доповідь Президента НАПН України В. Г. Кременя на загальних зборах НАПН України 30 жовтня 2014 р., присвячену проблемі якості української освіти. Визначено основні цивілізаційні виклики, які зобов'язують переосмислити та переоцінити завдання сучасної освіти. Розглянуто виміри якості освіти за нових умов, що забезпечує розвиток особистості, здатної на відповіді, адекватні викликам часу. Окреслено основні кроки до якості, жодний з яких не може бути непоміченим або недооціненим, а саме: перший - це відповідна архітектура освіти, структурна організація за рівнями, орієнтаціями, галузями, що надає змогу повно реалізувати її функціональне, сутнісне призначення; другий - приведення у відповідність рівня освіти її призначенню, головній меті та сутності; третій - забезпечення відповідності освітньої діяльності та змісту освіти прийнятим стандартам. Зроблено кілька зауважень стосовно осучаснення стандартів і способів їх реалізації, а також стилю роботи, який теж тяжіє до стандартизації. Зосереджено увагу на якості педагогічної освіти, яка безпосередньо працює на всю освіту. Виокремлено конкретні завдання для галузі знань "Освіта". Розкрито питання моніторингу й оцінювання якості освіти. Зазначено, що в цьому контексті установи та відділення академії мають істотно посилити функцію порівняльних і перспективних досліджень, вироблення науково обгрунтованої освітньої політики стосовно ланок освіти, якими опікуються. Констатовано, що досягнення конкурентоспроможності якості національної освіти в контексті цивілізаційних змін нині є пріоритетом модернізації освіти України.Представлен доклад Президента НАПН Украины В. Г. Кременя на общем собрании НАПН Украины 30 октября 2014 г., посвященный проблеме качества украинского образования. Определены основные цивилизационные вызовы, которые обязывают переосмыслить и переоценить задачи современного образования. Рассмотрены измерения качества образования в новых условиях, которое обеспечивает развитие личности, способной на ответы, адекватные вызовам времени. Определены основные шаги к качеству, ни один из которых не может быть незамеченным или недооцененным, а именно: первый - это соответствующая архитектура образования, структурная организация по уровням, ориентациям, отраслям, что позволяет полностью реализовать ее функциональное, сущностное назначение; второй - приведение в соответствие уровня образования его назначению, главной цели и сущности; третий - обеспечение соответствия образовательной деятельности и содержания образования принятым стандартам. Сделано несколько замечаний относительно осовременивания стандартов и способов их реализации, а также стиля работы, который тоже тяготеет к стандартизации. Сосредоточено внимание на качестве педагогического образования, которое непосредственно работает на все образование. Выделены конкретные задачи для отрасли знаний "Образование". Раскрыты вопросы мониторинга и оценки качества образования. Указано, что в этом контексте учреждения и отделения академии должны существенно усилить функцию сравнительных и перспективных исследований, выработки научно обоснованной образовательной политики в отношении звеньев образования, которыми занимаются. Констатировано, что достижение конкурентоспособности качества национального образования в контексте цивилизационных изменений в настоящее время является приоритетом модернизации образования Украины.The article deals with the report presented by V. H. Kremen, the President of NAPS of Ukraine, at general meetings of NAPS of Ukraine on October 30th, 2014 concerning the problems of Ukrainian education quality. The basic civilization ideas which require rethinking and reappraisal of the tasks of modern education are determined. The criteria of modern education quality which influences the development of an individual ready to cope with challenges are considered. The author defines the following basic quality requirements: 1) the appropriate structure of education taking into consideration degrees, orientations, branches allowing to realize its functional and essential purpose in full; 2) the degree of education has to coincide with its purpose, main aim and essence; 3) educational activity and educational content should correspond with the official standards. Some remarks are mentioned concerning the modernization of standards and ways of their realization and working style which is also turned out to be a standard one. The attention is paid to the quality of pedagogical education which directly influences the whole educational system. The author determines some specific tasks for the "Education" branch of knowledge. The peculiarities of monitoring and quality education assessment are described. It is mentioned that institutions and departments of the Academy are to do some significant comparative and prospective researches, and to develop science-based education policy regarding appropriate degrees of education. It is stated that achieving competitiveness of national education quality in the context of civilization changes is the priority of education modernization in Ukraine at the moment.Виокремлено основні цивілізаційні виклики, що впливають на якість освіти. Визнано наявність розвитку тенденції становлення де-факто нового типу людини (мережевої людини), яка володіє інформаційно-комунікаційними технологіями, англійською, віддає перевагу електронному стилю листування й зустрічей, тому є мобільною у віртуальному просторі, оперативною в реальному часі, демократичною й доступною за сутністю, цінує колег по роботі за реальними справами, а не за колишніми заслугами. Зазначено, що для такої людини пріоритетними стають не ієрархічні міжособистісні стосунки типу субординації, а типу координації, фахової рівної взаємодії за професійними інтересами по горизонталі. Визначено завдання сучасної освіти: зміна парадигми традиційної освіти, збільшення інформаційної складової сучасної світоглядної підготовки, людиноцентрованість освіти, виховання особистості, здатної сприймати та творити зміни, прогностичний характер освіти. Підкреслено, що співвідношення базових (стратегічних) та специфічних (оперативних) компонентів стандартів закономірно різне й змінюється в процесі прискорення суспільного розвитку й підвищення рівня освіти. Сформовано остаточний перелік спеціальностей для галузі знань "Освіта", в якому збережуться чотири основні (за необмеженої кількості відповідних міждисциплінарних спеціальностей та різноманітних спеціалізацій), а саме: "Освітня наука", "Підготовка дошкільних учителів", "Підготовка вчителів без предметної спеціалізації", "Підготовка вчителів з предметною спеціалізацією". Акцентовано увагу на тому, що систематичне тестове обстеження для всіх рівнів освіти має стати "природним, але жодним чином не каральним" в освіті всіх рівнів.Выделены основные цивилизационные вызовы, влияющие на качество образования. Признано наличие развития тенденции становления де-факто нового типа человека (сетевой личности), который владеет информационно-коммуникационными технологиями, английским языком, предпочитает электронный стиль переписки и встреч, поэтому мобильный в виртуальном пространстве, оперативный в реальном времени, демократический и доступный по сути, ценящий коллег по реальным делам, а не по прежним заслугам. Отмечено, что для такого человека приоритетными становятся не иерархические межличностные отношения типа субординации, а координация, профессиональное взаимодействие по горизонтали. Определены задачи современного образования: смена парадигмы традиционного образования, увеличение информационной составляющей современной мировоззренческой подготовки, человекоцентрованность образования, воспитание личности, способной воспринимать и творить, прогностический характер образования. Подчеркнуто, что соотношение базовых (стратегических) и специфических (оперативных) компонентов стандартов закономерно разное и меняется в процессе ускорения общественного развития и повышения уровня образования. Сформирован окончательный перечень специальностей для отрасли знаний "Образование", в котором сохранятся четыре основных междисциплинарных специальностей и различных специализаций, а именно: "Образовательная наука", "Подготовка дошкольных учителей", "Подготовка учителей без предметной специализации", "Подготовка учителей предметной специализации". Thesis there is determined basic civilizational challenges that affect the quality of education. Recognized for the development tendencies of de facto new type of man (human network), which has information and communication technology, English, prefer style electronic correspondence and meetings, so mobile in a virtual space, operational, real-time and accessible democratic in substance, valued colleagues for real actions, not the former merits.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.495 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Кремень В. Г. 
Філософія самоідентифікації країни в контексті її майбутнього [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_4
Проведено критичний аналіз деяких векторів проблеми самоідентифікації України в контексті існування постіндустріальної соціально-економічної системи, що має триярусну структуру, рівні якої складають країни постіндустріальні, індустріальні та доіндустріальні. Розглянуто аспекти концепції "зіткнення цивілізацій" та висвітлено проблему національної ідентичності США: зростаючий вплив іспаномовної громади, тенденція до мовного та культурного поділу Америки, розширення прірви між космополітичною ідентифікацію еліт та прихильністю нації до традиційної ідентичності та досвіду забезпечення національної ідентичності в Європі. Зазначено, що для України актуальним є проходження двох фаз суспільного розвитку: становлення громадянського суспільства та завершального етапу формування національної свідомості. "Територіальний імператив" невідкладно потребує збереження цінностей людського потенціалу; поєднання творчого потенціалу із середовища політичних еліт та соціальної енергії самодостатніх верств населення; орієнтації на відповідальність громадянського суспільства й держави, забезпечення активного діалогу між громадянським суспільством і державою: Лише за таких умов ідентичність виступить у притаманній їй ролі самовизначення українців, що поєднує в собі соціальну справедливість, соціальну солідарність, культурну автентичність й упевненість в майбутньому.Проанализирована философская сущность и условия идентичности станы через структуру образов и смыслов общности исторической судьбы, высокой духовности и культуры народа. Рассмотрена идеальная двухуровневая модель самоидентификации - гражданская и этническая, где культура, язык и религия большинства выступают ядром культурной сферы общества, вокруг которого и формируется нация как гражданское многоэтническое образование.Philosophical essence and terms of identity of the country through the structure of appearances and senses of community of historical fate, high spirituality and culture of people are analyzed. The ideal two-tier model of self-identification is considered - civil and ethnic, where culture, language and religion of majority come forwards as the kernel of cultural sphere of society around which the national is formed as civil multiethnic education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.684 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кремень В. Г. 
Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Європейські педагогічні студії. - 2015. - Вип. 5-6. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2015_5-6_4
Викладено доповідь Президента НАПН України В. Г. Кременя на загальних зборах НАПН України 30 жовтня 2014 р., присвячену проблемі якості української освіти. Визначено основні цивілізаційні виклики, які зобов'язують переосмислити та переоцінити завдання сучасної освіти. Розглянуто виміри якості освіти за нових умов, що забезпечує розвиток особистості, здатної на відповіді, адекватні викликам часу. Окреслено основні кроки до якості, жодний з яких не може бути непоміченим або недооціненим, а саме: перший - це відповідна архітектура освіти, структурна організація за рівнями, орієнтаціями, галузями, що надає змогу повно реалізувати її функціональне, сутнісне призначення; другий - приведення у відповідність рівня освіти її призначенню, головній меті та сутності; третій - забезпечення відповідності освітньої діяльності та змісту освіти прийнятим стандартам. Зроблено кілька зауважень стосовно осучаснення стандартів і способів їх реалізації, а також стилю роботи, який теж тяжіє до стандартизації. Зосереджено увагу на якості педагогічної освіти, яка безпосередньо працює на всю освіту. Виокремлено конкретні завдання для галузі знань "Освіта". Розкрито питання моніторингу й оцінювання якості освіти. Зазначено, що в цьому контексті установи та відділення академії мають істотно посилити функцію порівняльних і перспективних досліджень, вироблення науково обгрунтованої освітньої політики стосовно ланок освіти, якими опікуються. Констатовано, що досягнення конкурентоспроможності якості національної освіти в контексті цивілізаційних змін нині є пріоритетом модернізації освіти України.Представлен доклад Президента НАПН Украины В. Г. Кременя на общем собрании НАПН Украины 30 октября 2014 г., посвященный проблеме качества украинского образования. Определены основные цивилизационные вызовы, которые обязывают переосмыслить и переоценить задачи современного образования. Рассмотрены измерения качества образования в новых условиях, которое обеспечивает развитие личности, способной на ответы, адекватные вызовам времени. Определены основные шаги к качеству, ни один из которых не может быть незамеченным или недооцененным, а именно: первый - это соответствующая архитектура образования, структурная организация по уровням, ориентациям, отраслям, что позволяет полностью реализовать ее функциональное, сущностное назначение; второй - приведение в соответствие уровня образования его назначению, главной цели и сущности; третий - обеспечение соответствия образовательной деятельности и содержания образования принятым стандартам. Сделано несколько замечаний относительно осовременивания стандартов и способов их реализации, а также стиля работы, который тоже тяготеет к стандартизации. Сосредоточено внимание на качестве педагогического образования, которое непосредственно работает на все образование. Выделены конкретные задачи для отрасли знаний "Образование". Раскрыты вопросы мониторинга и оценки качества образования. Указано, что в этом контексте учреждения и отделения академии должны существенно усилить функцию сравнительных и перспективных исследований, выработки научно обоснованной образовательной политики в отношении звеньев образования, которыми занимаются. Констатировано, что достижение конкурентоспособности качества национального образования в контексте цивилизационных изменений в настоящее время является приоритетом модернизации образования Украины.The article deals with the report presented by V. H. Kremen, the President of NAPS of Ukraine, at general meetings of NAPS of Ukraine on October 30th, 2014 concerning the problems of Ukrainian education quality. The basic civilization ideas which require rethinking and reappraisal of the tasks of modern education are determined. The criteria of modern education quality which influences the development of an individual ready to cope with challenges are considered. The author defines the following basic quality requirements: 1) the appropriate structure of education taking into consideration degrees, orientations, branches allowing to realize its functional and essential purpose in full; 2) the degree of education has to coincide with its purpose, main aim and essence; 3) educational activity and educational content should correspond with the official standards. Some remarks are mentioned concerning the modernization of standards and ways of their realization and working style which is also turned out to be a standard one. The attention is paid to the quality of pedagogical education which directly influences the whole educational system. The author determines some specific tasks for the "Education" branch of knowledge. The peculiarities of monitoring and quality education assessment are described. It is mentioned that institutions and departments of the Academy are to do some significant comparative and prospective researches, and to develop science-based education policy regarding appropriate degrees of education. It is stated that achieving competitiveness of national education quality in the context of civilization changes is the priority of education modernization in Ukraine at the moment.Виокремлено основні цивілізаційні виклики, що впливають на якість освіти. Визнано наявність розвитку тенденції становлення де-факто нового типу людини (мережевої людини), яка володіє інформаційно-комунікаційними технологіями, англійською, віддає перевагу електронному стилю листування й зустрічей, тому є мобільною у віртуальному просторі, оперативною в реальному часі, демократичною й доступною за сутністю, цінує колег по роботі за реальними справами, а не за колишніми заслугами. Зазначено, що для такої людини пріоритетними стають не ієрархічні міжособистісні стосунки типу субординації, а типу координації, фахової рівної взаємодії за професійними інтересами по горизонталі. Визначено завдання сучасної освіти: зміна парадигми традиційної освіти, збільшення інформаційної складової сучасної світоглядної підготовки, людиноцентрованість освіти, виховання особистості, здатної сприймати та творити зміни, прогностичний характер освіти. Підкреслено, що співвідношення базових (стратегічних) та специфічних (оперативних) компонентів стандартів закономірно різне й змінюється в процесі прискорення суспільного розвитку й підвищення рівня освіти. Сформовано остаточний перелік спеціальностей для галузі знань "Освіта", в якому збережуться чотири основні (за необмеженої кількості відповідних міждисциплінарних спеціальностей та різноманітних спеціалізацій), а саме: "Освітня наука", "Підготовка дошкільних учителів", "Підготовка вчителів без предметної спеціалізації", "Підготовка вчителів з предметною спеціалізацією". Акцентовано увагу на тому, що систематичне тестове обстеження для всіх рівнів освіти має стати "природним, але жодним чином не каральним" в освіті всіх рівнів.Выделены основные цивилизационные вызовы, влияющие на качество образования. Признано наличие развития тенденции становления де-факто нового типа человека (сетевой личности), который владеет информационно-коммуникационными технологиями, английским языком, предпочитает электронный стиль переписки и встреч, поэтому мобильный в виртуальном пространстве, оперативный в реальном времени, демократический и доступный по сути, ценящий коллег по реальным делам, а не по прежним заслугам. Отмечено, что для такого человека приоритетными становятся не иерархические межличностные отношения типа субординации, а координация, профессиональное взаимодействие по горизонтали. Определены задачи современного образования: смена парадигмы традиционного образования, увеличение информационной составляющей современной мировоззренческой подготовки, человекоцентрованность образования, воспитание личности, способной воспринимать и творить, прогностический характер образования. Подчеркнуто, что соотношение базовых (стратегических) и специфических (оперативных) компонентов стандартов закономерно разное и меняется в процессе ускорения общественного развития и повышения уровня образования. Сформирован окончательный перечень специальностей для отрасли знаний "Образование", в котором сохранятся четыре основных междисциплинарных специальностей и различных специализаций, а именно: "Образовательная наука", "Подготовка дошкольных учителей", "Подготовка учителей без предметной специализации", "Подготовка учителей предметной специализации". Thesis there is determined basic civilizational challenges that affect the quality of education. Recognized for the development tendencies of de facto new type of man (human network), which has information and communication technology, English, prefer style electronic correspondence and meetings, so mobile in a virtual space, operational, real-time and accessible democratic in substance, valued colleagues for real actions, not the former merits.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.2 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Кремень В. Г. 
Освіта у спонтанності розвитку цивілізації [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 8-9. - С. 7-16 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_8-9_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кремень В. Г. 
"Пріоритет науки й освіти в Україні" [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Вісник Національної академії наук України. - 2016. - № 9. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2016_9_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.494 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кремень В. Г. 
Філософія як життя в освіті (до 75-річчя академіка НАН України Л.В. Губерського) [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень, В. П. Андрущенко // Вісник Національної академії наук України. - 2016. - № 10. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2016_10_13
4 жовтня 2016 р. виповнюється 75 років Леоніду Васильовичу Губерському - доктору філософських наук, професору, академіку НАН України і НАПН України, ректору Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, Герою України, заслуженому діячеві науки і техніки України, лауреату Державної премії України в галузі освіти. Л. В. Губерський - автор понад 550-ти наукових і публіцистичних філософських та культурологічних праць, спрямованих на пошук організованих, гуманістичних, демократичних форм людського буття, облаштування держави, громадянського виховання особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.578 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Кремень В. Г. 
Трансформаційний потенціал класичної моделі університету [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 5. - С. 8-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2016_5_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кремень В. Г. 
До учасників конференції [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Інженерні та освітні технології. - 2015. - № 3. - С. 18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2015_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 101.443 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кремень В. Г. 
Cучасне мислення й освіта: методологічний концепт [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.872 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Кремень В. Г. 
Особистість в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2017. - № 10. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2017_10_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.149 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.
 

Education: Modern Discourses : sci. j. / Nat. Acad. of Educational Sci. of Ukraine. – Kyiv: Nat. Acad. of Educational Sci. of Ukraine, 2018. - Виходить щорічно. - ISSN 2617-3107. - ISSN 2617-7811

Додаткові відомості та надходження

17.

Кремень В. Г. 
Інноваційні аспекти освітньої діяльності [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 1. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_1_4
Простежено тенденції формування цінностей освіти як відповідь на виклики сучасного цивілізаційного поступу. Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти. Зазначено про необхідність інтеграції науки й освіти в навчальному процесі. Наголошено на активності особистості у здобутті знань, розвитку та самоствердженні. Підкреслено необхідність формування сучасного світогляду, орієнтованого на сприйняття й активне творення майбутнього. Акцентовано увагу на філософії освіти, яка має спрямовувати освітній процес на майбутнє, вивести його з минулого в сучасність, а також орієнтуватися на вирішенні проблем.Прослежена тенденция формирования ценностей образования как ответ на вызовы современного цивилизационного развития. Соотнесено стратегию выхода на передние рубежи постиндустриального развития страны с целями и ценностями национальной системы образования. Отмечено о необходимости интеграции науки и образования в учебном процессе, об активности личности в получении знаний, развитии и самоутверждении. Подчеркнута необходимость формирования современного мировоззрения, ориентированного на восприятие и активное создание будущего. Акцентовано внимание на философии образования, которая должна направлять образовательный процесс на будущее, вывести его из прошлого в современность, а также ориентироваться на решении проблем.Traces the trends shaping the values of education as a response to the challenges of modern civilization development. Correlated exit strategy at the forefront of post-industrial development of the country with the objectives and values of the national education system. Noted the need for the integration of science and education in the educational process. Observed activity of the individual in gaining knowledge, development, and self-affirmation. Stressed the need for a modern outlook, based on the perception and the active creation of the future. Focuses on the philosophy of education, which should guide the educational process for the future, take it out of the past into the present, and focus on solving problems.
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.52 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Кремень В. Г. 
Інноваційні завдання сучасного етапу інформатизації освіти [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень, В. Ю. Биков // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 622.881 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кремень В. Г. 
Ціннісний вимір буття людини в синергії комунікації [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 50. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_50_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Кремень В. Г. 
Входження людини у світ науки і культури в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 29. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_29_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.685 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського