Пошуковий запит: (<.>A=Кринична І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бузунов В. О. Поширеність патологічних змін судин сітківки в учасників аварійних робіт на ЧАЕС - мешканців Дніпропетровської області: аналіз даних 14-річного спостереження [Електронний ресурс] / В. О. Бузунов, П. А. Федірко, І. П. Кринична, Н. А. Козлова // Вісник наукових досліджень. - 2005. - № 3. - С. 46-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vndt_2005_3_19
|
2. |
Кринична І. П. Пріоритетні напрями вдосконалення державного управління процесами поводження з радіоактивними відходами у Дніпропетровському регіоні [Електронний ресурс] / І. П. Кринична // Право та державне управління. - 2013. - № 2. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptdu_2013_2_24
|
3. |
Кринична І. Державне управління процесами запобігання та профілактики надзвичайних ситуацій: праксиологічний досвід [Електронний ресурс] / І. Кринична // Державне управління та місцеве самоврядування. - 2013. - Вип. 1. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dums_2013_1_12
|
4. |
Кринична І. Проблеми соціального розвитку територіальних громад на радіоактивно забруднених територіях [Електронний ресурс] / І. Кринична // Державне управління та місцеве самоврядування. - 2012. - Вип. 4. - С. 267-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dums_2012_4_35
|
5. |
Кринична І. П. Вплив гендерно-валеологічних складових на державне управління процесами радіаційно безпечної життєдіяльності населення [Електронний ресурс] / І. П. Кринична // Публічне управління: теорія та практика. - 2013. - Вип. 2. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pubupr_2013_2_27
|
6. |
Кринична І. П. Регіональне управління процесами радіаційно безпечної життєдіяльності населення [Електронний ресурс] / І. П. Кринична // Публічне управління: теорія та практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 157-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pubupr_2013_3_26
|
7. |
Кринична І. П. Формування та розвиток гендерної політики в системі принципів державного управління [Електронний ресурс] / І. П. Кринична // Теорія та практика державного управління. - 2013. - Вип. 2. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2013_2_7
|
8. |
Кринична І. П. Формування уявлень про мета-організаційну природу публічної служби [Електронний ресурс] / І. П. Кринична // Публічне управління: теорія та практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pubupr_2014_1_8
|
9. |
Кринична І. Досвід державного контролю за використанням інноваційних технологій біоінженерії в Сполучених Штатах Америки [Електронний ресурс] / І. Кринична, М. Григорова // Державне управління та місцеве самоврядування. - 2013. - Вип. 2. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dums_2013_2_16
|
10. |
Кринична І. П. Сучасні підходи до формування іміджу державного службовця [Електронний ресурс] / І. П. Кринична. // Публічне адміністрування: теорія та практика. - 2013. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Patp_2013_1_22
|
11. |
Кринична І. П. Управління процесами радіаційно-безпечної життєдіяльності населення України: медико-соціальні аспекти [Електронний ресурс] / І. П. Кринична // Актуальні проблеми державного управління. - 2009. - № 2. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2009_2_21
|
12. |
Кринична І. П. Соціально-психологічні чинники управління процесами подолання наслідків Чорнобильської катастрофи [Електронний ресурс] / І. П. Кринична // Теорія та практика державного управління. - 2009. - Вип. 3. - С. 278-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2009_3_41
|
13. |
Кринична І. П. Гендерно-валеологічний вимір ефективності державного управління [Електронний ресурс] / І. П. Кринична. // Державне будівництво. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2013_1_6
|
14. |
Кринична І. П. Мораль як гуманістична складова публічної служби [Електронний ресурс] / І. П. Кринична. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2014_1_13
|
15. |
Кринична І. П. Парадокси управління Чорнобильськими ризиками [Електронний ресурс] / І. П. Кринична. // Державне будівництво. - 2009. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2009_2_17
|
16. |
Кринична І. П. Роль громадських організацій у реалізації державної політики радіаційної безпеки України [Електронний ресурс] / І. П. Кринична. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2013_1_11
|
17. |
Кринична І. Державне регулювання реформування галузі охорони здоров’я в Україні: аналіз очікуваних результатів реалізації реформ [Електронний ресурс] / І. Кринична // Державне управління та місцеве самоврядування. - 2015. - Вип. 2. - С. 137-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dums_2015_2_16
|
18. |
Кринична І. Нормативно-правові засади функціонування соціального захисту державних службовців як особливої категорії громадян в Україні [Електронний ресурс] / І. Кринична // Актуальні проблеми державного управління. - 2013. - Вип. 1. - С. 176-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2013_1_50
|
19. |
Кринична І. Ефективність застосування спеціальних методів державного управління захистом населення в радіаційно небезпечних ситуаціях [Електронний ресурс] / І. Кринична, Т. Чекмарьова // Державне управління та місцеве самоврядування. - 2015. - Вип. 3. - С. 121-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dums_2015_3_15
|
20. |
Кринична І. П. Державне управління у сфері медико-соціальної допомоги дітям з термінальними хворобами [Електронний ресурс] / І. П. Кринична, Ю. Ю. Щетко // Реабілітація та паліативна медицина. - 2016. - № 1. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpm_2016_1_7 Аналіз сучасного стану паліативної та хоспісної допомоги в Україні підтвердив необхідність створення центру паліативної допомоги дітям, що спеціалізується на лікуванні, догляді та супроводі дітей з термінальними хворобами для полегшення/стабілізації їх стану, обумовленого хворобою або терапією, за можливості, з подальшою випискою з лікарні. Створення таких центрів потребує регламентації органів влади на центральному рівні та відповідного фінансування, що позитивно вплине на втілення реформ, які проводяться в державі, та підвищить рівень ефективності прийняття державно-управлінських рішень щодо розвитку паліативної допомоги на регіональному рівні.
|
| |