Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Крячко Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Крячко Ю. 
Гриф Міністерства і університетська автономія [Електронний ресурс] / Ю. Крячко // Вища освіта України. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_2_10
Обгрунтовано необхідність відмови від міністерського контролю за організацією навчального процесу у ВНЗ України. Аргументовано доцільність законодавчого надання університетам виняткового права розробки освітньо-професійних програм підготовки, а також забезпечення свободи викладачів у виборі підручників і способів оцінювання успішності студентів. Показано, що надання пріоритету підручникам з міністерським грифом може стримувати розвиток якості вищої освіти, адже це часто становить бар'єр для використання тих підручників, що визнані найкращими у світі. Виявлено, що неформальний різновид кредитно-модульної системи організації навчального процесу, що часто використовується у західних університетах, є більш ефективним, ніж її формалізований різновид, що існує в українській системі вищої освіти.Обоснована необходимость отказа от министерского контроля за организацией учебного процесса в ВУЗ Украины. Аргументирована целесообразность законодательного предоставления университетам исключительного права разработки образовательно-профессиональных программ подготовки, а также обеспечения свободы преподавателей в выборе учебников и способов оценки успеваемости студентов. Показано, что предпочтение учебникам с министерским грифом может сдерживать развитие качества высшего образования, ведь это часто является барьером для использования учебников, которые признаны лучшими в мире. Установлено, что неформальный вид кредитно-модульной системы организации учебного процесса, которые часто используется в западных университетах, является более эффективным, чем ее формализованный вид, существующий в украинской системе высшего образования.The necessity of eliminating the ministerial control over the organization of the teaching/learning process at Ukrainian universities has been justified in the article. In particular, it is shown that providing universities with the right to develop their own educational-professional programs and providing freedoms to the professors in choosing textbooks and the ways of education of students' knowledge and skills would be advantageous for the entire system of the Ukrainian higher education. It is also shown that the informal type of the credit-module system of the organization of learning process, which is often used in Western universities, is more efficient than formalized type that exists in the Ukrainian system of higher education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.061 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського