Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кудляк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Кудляк В. Стратегії електронної освіти: проєктування та створення інтерактивних просторових оглядів об’ємних тіл для багатовимірних структурованих інформаційних сайтів [Електронний ресурс] / В. Кудляк, Ю. Пронякін, Р. Олійник, Т. Бєлан // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 16. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2019_16_18
| 2. |
Попова М. А. Онтологічний підхід до формування віртуальних екскурсій [Електронний ресурс] / М. А. Попова, В. М. Кудляк, О. К. Ладичук // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 8. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2016_8_5
| 3. |
Кудляк В. М. Трансдисциплінарний підхід у висвітленні музейних артефактів засобами сучасних когнітивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Кудляк, Т. І. Бєлан, О. О. Пархоменко, Р. Л. Новогрудська, Я. В. Савченко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 79-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_11 Нині спостерігається стрімкий розвиток різноманітних вебресурсів, які надають доступ до різних видів інформації. Серед таких ресурсів можна виокремити широкий пласт культурно-історичних сайтів і порталів, які відображають інформацію про об'єкти культурної спадщини людства загалом, а також нашої країни зокрема. Їх затребуваність значно зросла останнім часом. Саме такі ресурси в період пандемії і режиму правового воєнного стану дають змогу реалізовувати відображення й ознайомлення з історичними та культурними об'єктами у форматі онлайн. До таких ресурсів належать віртуальні музеї, бібліотеки, онлайн-архіви тощо. Значної популярності останнім часом набула функція організації віртуальних турів просторами функціонуючих музеїв, а також об'єктами культурної спадщини. Використовуючи сучасні інформаційні технології, користувач має можливість самостійно будувати маршрути таких турів, а також переглядати як графічне представлення об'єкта, так і його детальний опис. Оскільки на таких ресурсах представлені історичні, культурні цінності, надбання цивілізації, вони носять не лише просвітницький, а й освітній характер. Їх використання в процесі навчання, як одного з основних компонентів STEM-освіти, дає змогу всебічно розвивати навички і компетентності учнів. У пропонованому дослідженні наведено трансдисциплінарний підхід до розроблення сучасних освітньо-культурних сайтів. На прикладі створеного і реально діючого вебпорталу описано інноваційні можливості, методики і технології розроблення багатовимірних структурованих інформаційних сайтів для представлення інформації про об'єкти культурної спадщини, а також обгрунтовано необхідність і корисність застосування новітніх когнітивних технологій для удосконалення сучасного процесу освіти з використанням культурно-історичних інформаційних ресурсів.
|
|
|