Пошуковий запит: (<.>A=Кузишин А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Царик Л. Напрямки наукових досліджень викладачів географічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету (до 25 річчя створення факультету). Історико-наукометрична довідка [Електронний ресурс] / Л. Царик, А. Кузишин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2015. - № 1. - С. 261-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2015_1_42
|
2. |
Кузишин А. В. Сучасний стан сформованості туристичної інфраструктури в західноукраїнських областях [Електронний ресурс] / А. В. Кузишин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2011. - № 2. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2011_2_23
|
3. |
Кузишин А. В. Суспільно-географічна характеристика електоральної культури на виборчому полі областей Карпатсько-подільського регіону [Електронний ресурс] / А. В. Кузишин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2016. - № 2. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2016_2_17 Проаналізовано теоретичні та прикладні моменти формування електоральної культури. Визначено роль електоральної активності як однієї з форм електоральної культури; проаналізовано, як відображається колективна пам'ять людей на виборчому процесі та стабільності ідеологічної прихильності. За територіальну основу оцінки сформованості електоральної культури було обрано області Карпатсько-Подільського регіону.
|
4. |
Болжеларський Я. В. Порівняння методів розрахунку бокової сили від дії колеса електровоза на головку рейки [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, А. Я. Кузишин // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2016. - № 11. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2016_11_9
|
5. |
Кузишин А. Аналіз електоральної активності населення в світлі показників індексу людського розвитку [Електронний ресурс] / А. Кузишин // Науковий вісник Чернівецького університету. Географія. - 2013. - Вип. 655. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnu_2013_655_29
|
6. |
Кузишин А. Я. Визначення рамної сили електровоза ВЛ80 при русі на кривих ділянках колії [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 3. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_3_6 При русі локомотивів на кривих ділянках залізничної колії виникають поперечні горизонтальні сили, які призводять до притиснення гребеня колісної пари до головки рейки. Використовуючи існуючу методику розрахунку бокової сили, необхідно розробити метод визначення рамної сили, що діє на візок і сторони кузова секції локомотива. Також потрібно встановити основні параметри, які мають вплив на величину рамної сили. Змінюючи ці параметри, побудувати залежності сили від часу руху електровоза по відповідній кривій. Електровоз представлено як багатомасову механічну систему з семи тіл: кузова, двох рам візків та чотирьох колісних пар. Для визначення бокової сили, яка діє від колісної пари на рейку, потрібно вирішити диференціальні рівняння руху локомотивного візка по кривим малого радіуса. За допомогою рівнянь кінетостатики для колісної пари візка перейти до визначення рамної сили, яка діє на візок зі сторони кузова секції локомотива. У розрахунках приймаються номінальні геометричні та масові параметри вузлів і деталей електровоза. Радіус кривої, довжина перехідної кривої, довжина кругової кривої, поздовжній ухил рейкової колії та інші параметри приймаються сталими величинами. Одержані розрахункові значення величини рамної сили електровоза ВЛ80, яка діє на візок зі сторони кузова секції локомотива. На основі отриманих результатів були побудовані залежності рамної сили від часу руху електровоза по відповідній кривій при зміні швидкості руху та відповідному підвищенні зовнішньої рейкової нитки. На основі існуючої методики розрахунку бокової сили розроблений метод визначення рамної сили, яка діє на візок зі сторони кузова секції локомотива. Удосконалення методу визначення рамної сили підвищує точність розрахунків при аналізі безпеки руху та при проведенні судових залізнично-транспортних експертиз.
|
7. |
Кузишин А. Я. Побудова механічної моделі вагона дизель-поїзда ДПКр-2 та її особливості [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 6. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_6_4 На основі аналізу конструкції екіпажної частини вагона дизель-поїзда ДПКр-2 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу в роботі передбачається побудувати його механічну модель, яка буде використана при дослідженні динамічних властивостей екіпажу, з максимальним відображенням особливостей конструкції та способів навантаження. Пневматична ресора механічної моделі вагона дизель-поїзда ДПКр-2, як основний елемент центрального ресорного підвішування, моделюється за допомогою вузла Кельвіна-Фойгта. Даний вузол включає в себе паралельно розташовані пружний та в'язкий елементи. Гідравлічні гасники коливань, які використовуються як у центральному, так і в буксовому ресорному підвішуванні, моделювались як в'язкий елемент. При проведенні досліджень жорсткість пневматичної ресори, яка пов'язана зі зміною її ефективної площі при деформації, приймалась рівною нулю. Проведено аналіз конструкції екіпажної частини вагона дизель-поїзда ДПКр-2. Наведені механічні моделі його основних вузлів, а саме: у центральному ресорному підвішуванні - модель пневматичної ресори. Враховуючи особливості конструкції екіпажної частини вагона дизель-поїзда ДПКр-2, була розроблена його механічна модель, яка в подальшому використана при дослідженні динамічних властивостей екіпажів. Вперше для вагона дизель-поїзда ДПКр-2 розроблена механічна модель із урахуванням особливостей взаємодії окремих елементів його конструкції. Запропоновано як пневматичну ресору використати вузол Кельвіна-Фойгта, що включає в себе паралельно розташовані пружний та в'язкий елементи. На основі запропонованої механічної моделі буде складено систему звичайних диференціальних рівнянь руху екіпажної частини вагона дизель-поїзда ДПКр-2 (математична модель). Цю модель у подальшому планується використовувати при дослідженні динамічної взаємодії колісної пари екіпажної частини вагона дизель-поїзда з рейковою колією на прямих та кривих ділянках колії.
|
8. |
Костриця С. А. Математична модель вагона дизель-поїзда ДПКр-2 [Електронний ресурс] / С. А. Костриця, Ю. Г. Соболевська, А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 1. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_1_8 На основі механічної моделі вагона дизель-поїзда ДПКр-2 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу потрібно побудувати математичну модель для вивчення динамічних явищ, які виникають при русі рухомого складу по рейковій колії як на прямих, так і на кривих ділянках. Для побудови математичної моделі складається система з 38 диференціальних рівнянь руху дизель-поїзда. При використанні в центральному ресорному підвішуванні пневматичної ресори її еквівалентна механічна модель представляється у вигляді вузла Кельвіна-Фойгта, який включає у себе паралельно розташований пружний елемент та елемент в'язкого тертя. Податливість рейкової колії враховується пружним та дисипативним елементами. При моделюванні приймалось, що колісна пара та взаємодіюча з нею маса колії рухаються безвідривно. В якості збурювання при дослідженні вимушених вертикальних та горизонтальних коливань прийняті геометричні нерівності лівої та правої рейок. На основі прийнятої механічної моделі вагона дизель-поїзда було побудовано математичну модель, яка складається з 38 диференціальних рівнянь руху. Вперше для вагона дизель-поїзда ДПКр-2 була розроблена його просторова математична модель із урахуванням особливостей взаємодії окремих елементів конструкції та можливості просадки рейкової колії. При побудові математичної моделі запропоновано враховувати податливість рейкової колії пружним та дисипативним елементами. Математична модель вагона дизель-поїзда буде використовуватися для вивчення динамічних явищ та визначення динамічних навантажень елементів конструкції у процесі експлуатації. Вивчення цих явищ необхідно для оптимального вибору схеми та параметрів обладнання рухомого складу, зокрема віброзахисних пристроїв (ресорного підвішування, горизонтальних, поздовжніх та поперечних зв'язків колісних пар із рамою візка, візка з кузовом), а також для зменшення динамічних сил, діючих на елементи конструкції рухомого складу та рейкову колію.
|
9. |
Батіг А. В. Дослідження критеріїв безпеки руху при настанні залізнично-транспортних пригод у судовій залізнично-транспортній експертизі [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, А. Я. Кузишин // Криміналістика і судова експертиза. - 2017. - Вип. 62. - С. 317-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2017_62_40
|
10. |
Кузишин А. Я. Дослідження сходу вагонів у судовій залізнично-транспортній експертизі [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, О. В. Джус // Криміналістика і судова експертиза. - 2017. - Вип. 62. - С. 325-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2017_62_41
|
11. |
Кузишин А. Я. Аналіз існуючих підходів щодо розрахунку критеріїв безпеки руху на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. - 2018. - № 4. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtssi_2018_4_8
|
12. |
Кузишин А. Я. Використання додаткового критерію оцінювання безпеки руху від сходу колеса з рейки в судовій залізнично-транспортній експертизі [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2018. - Вип. 18. - С. 454-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2018_18_54
|
13. |
Батіг А. В. Дослідження впливу величини перекосу рейкових ниток на виконання умов вкочування колеса вагона на головку рейки [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, А. Я. Кузишин // Залізничний транспорт України. - 2017. - № 3. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2017_3_6 Проаналізовано вплив висоти перекосу на виконання умови вкочування колеса колісної пари на головку рейки, яку прийнято у судовій залізнично-транспортній експертизі. Встановлено мінімальне значення висоти перекосу, за якої виконується лише необхідна умова вкочування колеса на головку рейки. Одержано мінімальне значення висоти перекосу, за якої виконується необхідна, а також достатня умова вкочування колеса на головку рейки.
|
14. |
Кузишин А. Я. Класифікація та перспективи розвитку пневматичного підвішування на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, А. В. Батіг // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2018. - Вип. 32(1). - С. 183-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2018_32(1)__19
|
15. |
Батіг А. В. Дослідження величини рамної сили, яка діє на колісні пари електровозів при виконанні судових залізнично-транспортних експертиз [Електронний ресурс] / А. В. Батіг, А. Я. Кузишин // Криміналістика і судова експертиза. - 2018. - Вип. 63(2). - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2018_63(2)__8
|
16. |
Кузишин А. В. Організація лікувально-оздоровчого туризму в Тернопільській області [Електронний ресурс] / А. В. Кузишин, І. Б. Галицька // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2019. - № 1. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2019_1_20
|
17. |
Кузишин А. Я. Дослідження впливу різниці діаметрів коліс колісної пари вагона на його схід методом квазідинаміки [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин // Криміналістика і судова експертиза. - 2019. - Вип. 64. - С. 608-614. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2019_64_61
|
18. |
Кузишин А. Я. Дослідження наїзду локомотива на перешкоду: необхідні дані та документи [Електронний ресурс] / А. Я. Кузишин, О. Б. Ковальчук // Криміналістика і судова експертиза. - 2019. - Вип. 64. - С. 615-621. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/krise_2019_64_62
|
19. |
Болжеларський Я. В. Огляд методів динамічного вписування локомотивів у перехідні та кругові криві [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк, А. Я. Кузишин // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 5-6. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_5-6_6 Розглянуто та систематизовано праці вітчизняних і закордонних вчених, присвячені питанню динамічного вписування локомотивів та силовій взаємодії їх колісних пар і рейкової колії. Проаналізовано підходи до визначення бокових, рамних на напрямних сил. Висвітлено проблемні питання та окреслено шляхи їх вирішення.
|
20. |
Кузишин А. Аналіз електоральної активності населення у світлі показників індексу людського розвитку [Електронний ресурс] / А. Кузишин // Вісник Львівського університету. Серія географічна. - 2013. - Вип. 46. - С. 244-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Geograf_2013_46_29
|
| |