Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кузьмінський А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кузьмінський А. Студентське самоврядування у вищій школі (рецепція вітчизняного і європейського досвіду) 165 [Електронний ресурс] / А. Кузьмінський. // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип.. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_5_16
| 2. |
Кузьмінський А. Феномен педагогічного успіху О. А. Захаренка [Електронний ресурс] / А. Кузьмінський // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 12-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_5 Розкрито основні складові педагогічного успіху О. А. Захаренка, директора Сахнівської школи, який створив продуктивний алгоритм функціонування школи на зразок школи-родини, значний теоретико-методологічний і практичний внесок у духовно-культурне відродження школи в сільській місцевості. Виділено постулати діяльності О. А. Захаренка (буде школа - буде село, буде держава; виховання повинно бути системним і систематичним; центральною постаттю едукації є вчитель, держава повинна ставитися до нього з повагою, задовольняти його життєві потреби, професійні запити, педагогічна наука повинна служити дороговказом практиці, учні обов'язково повинні брати участь у посильній фізичній праці вдома, в школі). Наголошено, що педагогічна спадщина О. А. Захаренка є національним скарбом України, який треба дослідити й упровадити в освітню практику.Раскрыты основные составляющие педагогического успеха А. А. Захаренко, директора Сахновской школы, который создал производительный алгоритм функционирования школы наподобие школы-семьи, значительный теоретико-методологический и практический вклад в духовно-культурное возрождение школы в сельской местности. Выделено постулаты деятельности А. А. Захаренко (будет школа - будет село, будет государство. Воспитание должно быть системным и систематическим; центральной фигурой едукации есть учитель, государство должно относиться к нему с уважением, удовлетворять его жизненные потребности, профессиональные запросы, педагогическая наука должна служить указателем практике, ученики обязательно должны участвовать в посильной физической работы дома, в школе). Отмечено, что педагогическое наследие А. А. Захаренко является национальным сокровищем Украины, который надо исследовать и внедрить в образовательную практику.This article deals with the main items of achievement in pedagogical field of O. A. Zakharenko, the principal of Sahnivka school.
| 3. |
Кузьмінський А. Педагогічна наука на тлі подій і явищ XXI століття [Електронний ресурс] / А. Кузьмінський // Рідна школа. - 2011. - № 10. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_10_3 Обговорено проблеми освіти в Україні та Польщі в контексті актуалізації реабілітаційної функції освіти, розглянуто перспективні напрями співпраці українських і польських учених з питань розвитку педагогіки на прикладі співробітництва наукових установ Польщі та України, зокрема Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького, який став діалоговим майданчиком для співпраці вчених в рамках проведення IV Українсько-польського форуму "Розвиток педагогічних наук в Україні і Польщі на початку XXI століття". Наголошено на пріоритетності дослідження проблем формування полікультурної компетентності майбутніх фахівців, наповнення змісту професійної підготовки інформацією про мультикультурність світу, застосування освітньо-етнографічних методів навчання, формування полікультурної освіти на грунті національних ідей, децентралізація освіти, питання профільного навчання, допрофесійна та професійна освіта, варіативні моделі освітніх закладів Польщі.Обсуждены проблемы в Украине и Польше в контексте актуализации реабилитационной функции образования. Рассмотрены перспективные направления сотрудничества украинских и польских ученых по вопросам развития педагогики на примере сотрудничества научных учреждений Польши и Украины, в частности, Черкасского национального университета им. Б. Хмельницкого, который стал диалоговой площадкой для проведения IV Украинско-польского форума "Развитие педагогических наук в Украине и Польше в начале XXI века". Подчеркнута приоритетность исследования проблем формирования поликультурной компетентности будущих специалистов, наполнение содержания профессиональной подготовки информации о мультикультурности мира, применение образовательно-этнографических методов обучения, формирование поликультурного образования на основе национальных идей, децентрализация образования, профильное обучение, допрофессиональное и профессиональное образование, вариативные модели образовательных учреждений Польши.This article is devoted to the actual problems of pedagogical science of the XX th rehabilitative function of education. The prospects of cooperation between Ukrainian and Polish scientists in the development of pedagogy are considered. The article summarizes the results of the Ukrainian-polish forum that took place at B. Khmelnytskyi National University at Cherkasy.Висвітлено матеріали ІV Українсько-польського форуму „Розвиток педагогічних наук в Україні та Польщі”, який проходив 23 - 25 травня 2011 р. у Черкасах. У ході пленарних і секційних засідань форуму обговорювалися різноаспектні підходи до модернізації освітніх систем, моделі та технології інноваційного розвитку освіти, шляхи і механізми проектування єдиного культурно-освітнього простору. Вказано, що уфорумі взяли участь представники органів влади двох країн, члени міжнародних організацій, академій, наукових товариств, провідні вчені в галузі педагогіки, ректори університетів, академіки, доктори наук, професори.
| 4. |
Кузьмінський А. "Науковий дебют" – спільні наукові студії українського і польського студентства у Варшаві [Електронний ресурс] / А. Кузьмінський // Рідна школа. - 2013. - № 6. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_6_3
| 5. |
Кузьмінський А. Гуманісти потрібні людству [Електронний ресурс] / А. Кузьмінський, Л. Прокопенко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(2). - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(2)__49
| 6. |
Кузьмінський А. І. Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_3
| 7. |
Гев’як О. М. Порушення спінального кровообігу [Електронний ресурс] / О. М. Гев’як, А. П. Кузьмінський // Міжнародний неврологічний журнал. - 2017. - № 5. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2017_5_11
| 8. |
Кузьмінський А. І. Проблеми студентського самоврядування у вищій школі (рецепція вітчизняного і європейського досвіду) [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 156. - С. 12-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_156_3
| 9. |
Кузьмінський А. Інтеграційні підходи вітчизняних та зарубіжних дослідників до педологічної науки у контексті поглядів третього тисячоліття [Електронний ресурс] / А. Кузьмінський // Порівняльна професійна педагогіка. - 2016. - № 6(2). - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2016_6(2)__18
| 10. |
Кузьмінський А. І. Використання польського досвіду підготовки фахівців з інформатики в системі педагогічної освіти України [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, О. В. Кучай, О. А. Біда // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 68, № 6. - С. 206-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_68_6_18
| 11. |
Кузьмінський А. І. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, О. А. Біда, Т. П. Кучай // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 279. - С. 317-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_279_53
| 12. |
Кузьмінський А. І. Фундаменталізація професійної підготовки майбутніх соціальних працівників [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, О. А. Біда // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 291. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_291_27
| 13. |
Семеніхіна О. В. Відкриті цифрові освітні ресурси у галузі ІТ: кількісний аналіз [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, А. О. Юрченко, А. А. Сбруєва, А. І. Кузьмінський, О. В. Кучай, О. А. Біда // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 75, № 1. - С. 331-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_75_1_25
| 14. |
Кузьмінський А. І. Досвід Франції, Великобританії та США у підготовці фахівців [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, О. А. Біда, О. В. Кучай, Т. П. Кучай // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 180. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_180_7
| 15. |
Кузьмінський А. І. Філософські засади педагогічної майстерності викладача вищої школи [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Т. 1, Вип. 36. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2012_1
| 16. |
Кузьмінський А. В. Генеза людиноцентричної педагогіки – від афінської виховної системи до китайської концепції менеджменту щастя [Електронний ресурс] / А. В. Кузьмінський // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 3(1). - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3(1)__17
| 17. |
Кузьмінський А. І. Деякі аспекти впровадження і використання передового педагогічного досвіду в університеті [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 275-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_4_53
| 18. |
Біда О. А. Професійна позиція фахівця щодо здійснення англомовної освіти у сучасній українській початковій школі [Електронний ресурс] / О. А. Біда, А. І. Кузьмінський, Т. П. Кучай, О. В. Кучай, О. І. Сулим // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 4. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_4_5
| 19. |
Кузьмінський А. І. Інформаційне забезпечення педагогічних працівників [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, О. А. Біда, А. П. Чичук, О. В. Кучай, Т. П. Кучай // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 56. - С. 78-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_56_8
| 20. |
Кузьмінський А. І. Запобігання проявам агресивності учнів секундарної освітньої ланки у рецепції сьогодення [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2020_2_13
| | |
|
|