Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Реферативна база даних (16)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кульчицька А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Кульчицька А. В. 
Структурно-функціональний підхід до соціальної перцепції в системі підготовки фахівців [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.287 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Польовий Л. В. 
Ефект використання енергії кормів на виробництво молока залежно від підготовки їх до доїння [Електронний ресурс] / Л. В. Польовий, А. П. Кульчицька // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2010. - Т. 12, № 3(3). - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2010_12_3(3)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.105 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кульчицька А. В. 
Product placement як особливий вид рекламного звернення [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_2(2)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.967 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Польовий Л. В. 
Особливості етології корів за різних розмірів комбібоксів для корів ніжного-щільного типу конституції [Електронний ресурс] / Л. В. Польовий, А. П. Кульчицька // Аграрна наука та харчові технології. - 2016. - Вип. 2. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anxt_2016_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.112 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кульчицька А. В. 
Психологo-економічні особливості використання product placement у засобах масової комунікації [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька, О. В. Мисковець // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_12
Проаналізовано використання Produkt Placement у рекламних кампаніях. Висвітлено психолого-економічні особливості та психологічні меанізми Produkt Placement. Наведено результати дослідження щодо впливу Produkt Placement через засоби масової комунікації на свідомість споживача.
Попередній перегляд:   Завантажити - 663.453 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Кульчицька А. В. 
Соціально-психологічні особливості взаємозв’язку ціннісних орієнтацій та довіри до реклами [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 159-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.974 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кульчицька А. В. 
Моральна свідомість особистості як чинник ставлення до грошей [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 25. - С. 98-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_25_11
Вивчено соціально-психологічні особливості взаємозв'язку моральної свідомості особистості та ставлення до грошей. Наростання нестабільності в суспільстві, погіршення економічної ситуації, зростання залежності незаможних верств населення від економічної політики висуває підвищені вимоги до моральних чинників у діловій та особистій активності. Саме це й зумовило вибір теми дослідження. Узагальнено та систематизовано поняття моральної свідомості, моралі, етики; описано та узагальнено зміст грошової поведінки, психології грошей та ставлення до грошей; обгрунтовано проблему взаємозв'язку моральної свідомості особистості та ставлення до грошей. Надано результати соціально-психологічного дослідження стосовно вимірювання рівня моральної свідомості особистості; визначення значущості і реалізації зовнішніх і внутрішніх цінностей особистості; виявлення грошових настанов особистості та визначення логічного й психологічного значення слова "гроші". Для визначення значущих статистичних зв'язків між показниками грошової поведінки, ціннісної сфери, етичних ставлень та особливостей моральної свідомості особистості обчислено кореляційну матрицю та проведено якісний аналіз значущих кореляційних зв'язків. Узагальнені результати дослідження свідчать, що існує взаємозв'язок між показниками грошової поведінки, ціннісної сфери, етичних ставлень та особливостей моральної свідомості особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.859 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Чоп’як В. В. 
Імунофенотипування та антигени головного комплексу гістосумісності при невиношуванні вагітності у жінок [Електронний ресурс] / В. В. Чоп’як, А. М. Гаврилюк, Д. В. Заставна, О. І. Терпиляк, А. С. Кульчицька, М. Курпіш // Імунологія та алергологія: наука і практика. - 2012. - № 4. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ita_2012_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.782 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кульчицька А. В. 
Індивідуально-психологічні характеристики особистості як чинник споживчої поведінки [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 27. - С. 80-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_27_9
Cучасний стрімкий розвиток суспільства й економіки зумовлює потребу розв'язання наукових завдань, у центрі яких - людина як суб'єкт економічної діяльності. Одне із таких завдань - саме дослідження споживчої поведінки та чинників, які впливають на неї. Поведінка споживача не зводиться лише до максимізації корисності, раціональних оцінок і розрахунків. Оскільки, крім функціонального попиту на товар, є і не функціональний попит, зумовлений різними, у тому числі психологічними чинниками. Робота присвячена дослідженню індивідуально-психологічних характеристик особистості як одного із чинників споживчої поведінки особистості. Обгрунтовано актуальність, проаналізовано дослідження із цієї проблематики, визначено методи та методики вивчення індивідуально-психологічних характеристик особистості й особливостей споживчої поведінки. Наведено кількісний і якісний аналіз результатів діагностики, здійснено інтерпретацію даних емпіричного дослідження означеної проблеми, які демонструються і графічно, і описово. Виявлено індивідуально-психологічні характеристики особистості з використанням "Багатофакторного опитувальника" Р. Б. Кеттела. Результати діагностики представлені за шістнадцятьма показниками. Представлено результати дослідження психологічних типів споживчої поведінки за методикою "Психологічний профіль споживача" О. С. Посипанової. Визначено й описано сім видів профілів споживачів: інноватор, модник, традиціоналіст, консерватор, індивідуаліст, ситуаціоніст, байдужий. За результатами діагностики з допомогою кореляційного аналізу встановлено особливості взаємозв'язку індивідуальних психологічних характеристик особистості й елементів споживчої поведінки, які визначено в типології психологічних профілів споживачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 971.704 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кульчицька А. В. 
Цілепокладання як основа коучингу: теоретико-методологічний аналіз проблеми [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 31. - С. 171-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_31_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 676.499 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кульчицька А. В. 
Соціально-психологічні аспекти формування харчової поведінки в підлітковому віці [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька, Т. В. Федотова // Психологічні перспективи. - 2019. - Вип. 33. - С. 178-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2019_33_16
Теоретично розглянуто проблему харчової поведінки особистості (Л. Пономарьова, Р. Комер, О. Самойлова, Т. Яблонська та ін.), яка визначає не лише вподобання, схильності, цінності, установки особистості, а й культурну, етнічну та релігійну приналежність, відтворює психологічний портрет індивіда, несе приховану інформацію про його індивідуальні характеристики. Ризик порушень харчової поведінки особистості пов'язаний із низькою соціальною адаптацією, труднощами в налагодженні міжособистісних взаємин, сімейною ситуацією тощо (А. Занозін, В. Сутчук, В. Шебанова й ін.). Емпірично з'ясовано, що підлітки групи ризику вирізняються емоційною та екстернальною харчовою поведінкою. У ставленні до себе в них превалюють закритість, певний рівень самокерівництва, внутрішня конфліктність і схильність до самозвинувачення. Школярі цієї групи визначили ставлення батьків до них як диктаторське, вороже та непослідовно-деструктивне. Отже, підліткам групи ризику складно переробляти емоції, не вдаючись за допомогою до їжі, і стримуватися при її вигляді, вона виконує для них психотерапевтичну функцію. Вони схильні "заїдати" свої проблеми та компенсувати таким чином власні недоліки, про що свідчать кореляційні зв'язки емоційної харчової поведінки з ворожим ставленням батьків і закритістю; екстернальної харчової поведінки з диктаторським ставленням та самозвинуваченням. Харчова поведінка підлітків групи норми характеризується здатністю обмежувати себе в їжі, прагненні харчуватися раціонально. Вони вирізняються самовпевненістю, самоприйняттям, очікуванням позитивного ставлення з боку інших та усвідомленням власної цінності. Підлітки визначили ставлення до себе батьків як автономно-відсторонене та позитивно-гармонійне. Тобто, з одного боку, наявна довіра та позитивний інтерес у батьків до своєї дитини, її повне психологічне прийняття; з іншого - відсутність тенденцій до заступництва й певне відмежування від проблем дітей, їх оцінка як цілком дорослих осіб. Установлено кореляційні зв'язки обмежувальної харчової поведінки з автономно-відстороненим і позитивно-гармонійним ставленням батьків та із самовпевненістю; екстернальної харчової поведінки із самоприйняттям.
Попередній перегляд:   Завантажити - 725.771 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Кульчицька А. 
Особливості взаємозв’язку між конструктом професійного вигорання та проявом агресивних форм поведінки особистості [Електронний ресурс] / А. Кульчицька, Т. Федотова // Психологічні перспективи. - 2019. - Вип. 34. - С. 80-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2019_34_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 819.708 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Федотова Т. В. 
Особливості вияву когнітивно-стильових характеристик та креативності в публічних службовців [Електронний ресурс] / Т. В. Федотова, А. В. Кульчицька // Психологічні перспективи. - 2020. - Вип. 36. - С. 208-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2020_36_17
Розкрито особливості когнітивно-стильових характеристик та креативності в публічних службовців. У межах розгляду теми виконано детальний теоретико-методологічний аналіз і систематизацію підходів до вивчення поняття когнітивного стилю й креативності особистості, а також здійснено емпіричне дослідження особливостей когнітивно-стильових характеристик і креативності в публічних службовців із різним стажем професійної діяльності. Когнітивний стиль у цій роботі розглянуто як індивідуальну відмінність у процесах переробки інформації та визначення особливостей організації когнітивної сфери особистості. Креативність потрактовано як особистісну характеристику, що виявляється в здатності породжувати незвичайні ідеї, відхилятися від традиційних схем мислення, швидко вирішувати проблемні ситуації тощо. Методи. Для реалізації мети дослідження використано теоретичні, організаційні, емпіричні методи (комплекс психодіагностичних методик), а саме: "Словесний лабіринт", "Фігури Готтшальдта", методику фігурної форми А тесту творчого мислення Е. П. Торренса (в адаптації О. Тунік), опитувальник Дж. Джонсона (в адаптації О. Тунік). Результати. В емпіричній частині дослідження виявлено відмінності в когнітивно-стильових характеристиках та креативності в публічних службовців із різним стажем професійної діяльності: 6 - 10 років - високий рівень креативності, поленезалежність і гнучкість; зі стажем 11 - 20 років - помірний рівень вираженості креативності, поленезалежність та ригідність мислення; понад 20 років - полезалежність і ригідність мислення. У всіх виокремлених групах установлено статистично значущі прямі зв'язки креативності з поленезалежністю та гнучкістю мислення, швидкістю виконання завдань і розробленістю, а також зв'язок креативності зі стажем професійної діяльності. Висновк: результати проведеного емпіричного дослідження можна застосовувати в розробці циклу професійних програм із метою підвищення кваліфікації публічних службовців, у тому числі й для формування їхніх професійних компетенцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 715.882 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Кульчицька А. В. 
Консультативна діяльність психолога-практика у структурі підготовки фахівця [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька // Психологічні перспективи. - 2011. - Вип. 17. - С. 157-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2011_17_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.218 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Дучимінська Т. І. 
Емоційний інтелект та соціальні навички у дітей з особливими освітніми потребами: діагностично-дослідницький аспект [Електронний ресурс] / Т. І. Дучимінська, М. О. Коць, А. В. Кульчицька // Психологічні перспективи. - 2022. - Вип. 39. - С. 99-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2022_39_10
Мета роботи - дослідити особливості прояву соціальних навичок та рівня розвитку емоційного інтелекту у дітей, що мають особливі освітні потреби. Теоретичний аналіз, систематизація наукових джерел дозволила констатувати наступне: емоційна сфера, емоційний інтелект дітей з особливими потребами має свої особливості - зниження можливостей довільної регуляції поведінки, підвищена збудливість, або навпаки загальмованість; до структури емоційного інтелекту входять самосвідомість, самоконтроль, мотивація та соціальні навички; соціальні навички - це сукупність орієнтирів і сформованих дій, що дозволяють дитині успішно соціалізуватися (прояв почуттів та емоцій, навички міжособистісної взаємодії, ситуативне регулювання емоцій, тощо). Методи. Емпірична частина дослідження грунтувалася на методиках: "Діагностика емоційного інтелекту" Н. Холла; "Опитувальник Емін" Д. Люсіна та "Опитувальник соціальних навичок" А. Гольштейна. Результати. У результаті дослідження розвитку емоційного інтелекту та соціальних навичок дітей з особливими освітніми потребами вдалося встановити наступне. Інтегративний показник емоційного інтелекту дітей з особливими освітніми потребами має переважно низький рівень сформованості. Досліджуваним притаманні низький рівень самоконтролю емоцій та усвідомленні емоцій. Показники внутрішньоособистісного емоційного інтелекту демонструють, що в більшості вибірки дослідження переважає середній рівень розвитку, що характеризується розумінням власних емоцій та здатністю управління ними. Респонденти мають певні здібності до контролю експресії, здатності контролювати зовнішні прояви своїх емоцій. Дослідження міжособистісного емоційного інтелекту дозволило констатувати низький рівень розвитку цього показника. Досліджувані мають складності у розумінні почуттів і намірів інших людей. Дослідження соціальних навичок опитаних продемонструвало високий рівень розвитку цього показника, який характеризується початковими навичками, навичками реакції на думку іншої людини, навичками планування майбутніх дій, навичками альтернатив агресивної поведінки. Водночас, навички самовираження у спілкуванні у досліджуваних мають показники низького рівня розвитку. Висновки: здійснене дослідження дало можливість визначити особливості емоційного інтелекту та соціальних навичок у дітей з особливими освітніми потребами. Перспективи подальших досліджень полягають у вивченні динаміки змін структурних компонентів емоційного інтелекту та у розробленні психокорекційних програм, спрямованих на розвиток емоційного інтелекту та соціальних навичок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 511.934 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Кульчицька А. В. 
Психологічний аналіз проблеми психоемоційних станів особистості в умовах сепарації [Електронний ресурс] / А. В. Кульчицька, С. В. Полікарчик // Психологічні перспективи. - 2023. - Вип. 41. - С. 133-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2023_41_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 385.192 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського